Alyssa stelt zich voor
Alyssa stelt zich voor
Hallo BMW vrienden!
Mijn naam is Alyssa, 22 jaar, autogek, studeer rechten, woon in de regio Rotterdam en ben de eerste dame in het Moderator Team van BimmerPortal. Ik ben geen moderator die het forum helemaal in de gaten houd, maar ik help nieuw geregistreerde leden om hun eerste voorstel topic aan te maken en richt mij voornamelijk op de ledenregistratie en onderhoud het ledenbestand van het forum.
Uiteraard ben ik ook op de Meet & Greets aanwezig en zit ik in de organisatie van BimmerFest.
Mijn naam is Alyssa, 22 jaar, autogek, studeer rechten, woon in de regio Rotterdam en ben de eerste dame in het Moderator Team van BimmerPortal. Ik ben geen moderator die het forum helemaal in de gaten houd, maar ik help nieuw geregistreerde leden om hun eerste voorstel topic aan te maken en richt mij voornamelijk op de ledenregistratie en onderhoud het ledenbestand van het forum.
Uiteraard ben ik ook op de Meet & Greets aanwezig en zit ik in de organisatie van BimmerFest.
- Ramon 325 Vanos
Re: Alyssa stelt zich voor
Welkom 

- DJLeonardo
Welkom Alyssa. We kunnen dat soort hulp erg goed gebruiken!
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Welkom Alyssa! 

-
- Contacteer:
Welkom, dus jij bent het nieuwe ontvangstcomité.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Bedankt allemaal!matheeuwissen schreef:Welkom, dus jij bent het nieuwe ontvangstcomité.
En ja, klopt. Ik moet alleen een comité proberen te vormen, haha

Bedankt, jij ook nog! Zie dat je sinds kort in het bezit bent van een BMW, wat leuk dat je je gelijk aanmeldt op BimmerPortalMeertes schreef:Welkom, namens een mede rookie!

Rookie, tsja... Ik krijg helaas weinig tijd om een rookie te zijn, word gelijk in het diepe gegooid.
Achja, zal wel goed komen toch? Ik las dat als je hulp nodig hebt, het dichtbij op dit forum te vinden is!
succes!

succes!

You only live once.
Welkom!
Nu nog een foto van je auto posten haha 

-
- Contacteer:
Mag ik vragen hoe je bij dit forum terecht bent gekomen, aangezien je geen bimmer hebt, maar een Mini en ook nog niet zoveel posts. Dus ik neem aan dat je gevraagd bent oid...
Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.
Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Welkom op het forum
een Mini is eigenlijk ook een BMW dus part of the family 

--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”