zou 20 inch 128 styling mooi staan onder de e60? graag menin
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: update nieuwe auto e60 m style
En zodra ze erachter zijn dat het een nepperd is, lachen ook de sjonnies;)
///M-power
Wil niet vervelend doen, en ik hoop oprecht dat je zelf veel plezier van hebt!
Maar je valt zo snel door de mand met zo iets!
Je geluid zal het hem niet echt worden, en de spiegels zijn ook niet echt OEM te nomen!
ik zou zowieso de M5 badge lekker achterwegen laten! Van voor is de auto overigens best mooi!
Maar je valt zo snel door de mand met zo iets!
Je geluid zal het hem niet echt worden, en de spiegels zijn ook niet echt OEM te nomen!
ik zou zowieso de M5 badge lekker achterwegen laten! Van voor is de auto overigens best mooi!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
nette auto idd. verder ben ik het met de rest eens. sticker er af roosters er af en een normale m tech achterbumper met enkele uitlaat. dan is hij nog dik en heb je niet dat ik wil wel maar ik kan niet idee.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
roosters kunnen er niet af wand het zijn orginele m5 schermen waar de roosters in verwerkt zitten en m tech bumpers voor de 5 zijn zo lelijk als de nacht en die orginele uitlaat is ook geen reet aan dit is veel mooier en dikker en het boeit me niet dat die niet snel is en geen m5 zo heeft die gewoon een mooi uiterlijk en daar gaat het me om en graag aleen nog reacties plaatsen als je wat normaals te seggen hebt en niet steeds afkraken je kan seggen wat je wil maar ik doe er tog geen Fu*k op uitmatheeuwissen schreef:nette auto idd. verder ben ik het met de rest eens. sticker er af roosters er af en een normale m tech achterbumper met enkele uitlaat. dan is hij nog dik en heb je niet dat ik wil wel maar ik kan niet idee.
Kevin, op elk forum ga je dezelfde reaktie krijgen, voor een echte BMW liefhebber is het not done om een M5 logo op een niet M5 te plaatsen.
Ik vind jouw auto heel mooi, tenzij de spiegels die ik echt niet mooi vind staan. Maar smaken verschillen dat moet je kunnen begrijpen. Ik zou mijn wagen nooit ombouwen naar M5 gewoon omdat hij de prestaties niet heeft, maar dat is voor ieder om zelf te beslissen.
Ik vind jouw auto heel mooi, tenzij de spiegels die ik echt niet mooi vind staan. Maar smaken verschillen dat moet je kunnen begrijpen. Ik zou mijn wagen nooit ombouwen naar M5 gewoon omdat hij de prestaties niet heeft, maar dat is voor ieder om zelf te beslissen.
525d E61 2007 pre-LCI
Mmmmm, alleen nog maar positieve reacties? Beetje jammer.
En seggen???
En seggen???
Joh, niet nodig om te gaan schelden. Je vroeg immers zelf om onze mening.kevine60 schreef: roosters kunnen er niet af wand het zijn orginele m5 schermen waar de roosters in verwerkt zitten en m tech bumpers voor de 5 zijn zo lelijk als de nacht en die orginele uitlaat is ook geen reet aan dit is veel mooier en dikker en het boeit me niet dat die niet snel is en geen m5 zo heeft die gewoon een mooi uiterlijk en daar gaat het me om en graag aleen nog reacties plaatsen als je wat normaals te seggen hebt en niet steeds afkraken je kan seggen wat je wil maar ik doe er tog geen Fu*k op uit
"laat me weten wat jullie ervan vinden"
Tja, het is maar net wat je smaak is, normaal gesproken is dit nog door meeste forumleden wel te zien als: "zolang je het zelf maar mooi vind", maar je reacties zijn staan beetje haaks op wat origineel is en wat niet.
Dit is geen origineel M(tech) pakket, dit zijn M5 bumpers zoals ze op een M horen, de M aerodynamica pakketen zijn wel de originele non-M5 bumpers voor een non-M5 E60 die geleverd worden zoals BMW ze zelf bedoeld heeft. Het gaat bij een M pakket er ook niet om om op een M5 te lijken, het gaat daar om een net iets sportiever uiterlijk zonder dat het overdreven wordt, of je dat mooi of lelijk vind is weer aan jou.kevine60 schreef:"dit wat ik heb is een orgineel m pakket die anderen zijn niet orgineel;
mijn auto lijkt op een m5 met dit pakket die andere m paketten lijken niet eens op een m en daar gaat het tog om"
Persoonlijk vind ik het gewoon een no-go, meer show dan go neigt altijd richting 'ik wil wel maar kan het niet'. Vond je 323Ci cabrio erg mooi met die kleur, Mtech2 en Alpina's eronder en bij de 520 zou ik het logo achterwege laten. Haal het M-logo eraf en als jij de bumpers zo mooi vind dat is dat jouw keuze, maar ga nou niet mensen hier verbieden wat ze ervan mogen vinden, je vroeg immers zelf om onze meningen toch?
Laatst gewijzigd door JzAero op 27 mar 2013, 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Beste Kevin,
De meeste zullen deze berichten niet als "aanval" op jou of op je wagen bedoelen, velen delen echter de mening dat de looks teveel op de M5 lijken, en dat dit niet past. Echter is dit natuurlijk ieder voor zich! Het is en blijft jouw wagen!
Afkraken of kritiek is een big difference, niemand zegt hier letterlijk dat jouw wagen lelijk is! Niet geheel je smaak zijn is natuurlijk altijd wat anders! Don't take it too hard!
Ik kan inderdaad jou standpunt begrijpen, de looks van een M5 zijn zeker bruut! en hoe jij hem nu rijdt is t voordeliger, een echte M is natuurlijk niet voor ieders portemonnee neergelegd!
Ik moet uit eigen oogpunt zeggen, dat de auto iniedergeval degelijk is omgebouwd, het ziet er niet "prutserig" uit! Ik denk dat als je de M5 badge achterwegen zou laten, de auto toch nog zeker wel door de beugel kan hoor! Er zijn hier tenslotte al meer e60's voorbij gekomen met een dubbel uitlaat systeem en een M-pakket!
Ik wens je alle plezier toe met je auto, en hoop oprecht dat je alsnog op de Meeting wil komen, zodat mensen in het echt hem nog eens rustig kunnen bekijken, en kunnen zien dat het ondanks dat er geen dikke V10 in ligt, wel een leuke auto is om te zien!
Laten we het verder vooral gezellig houden op het forum met zijn allen!
De meeste zullen deze berichten niet als "aanval" op jou of op je wagen bedoelen, velen delen echter de mening dat de looks teveel op de M5 lijken, en dat dit niet past. Echter is dit natuurlijk ieder voor zich! Het is en blijft jouw wagen!
Afkraken of kritiek is een big difference, niemand zegt hier letterlijk dat jouw wagen lelijk is! Niet geheel je smaak zijn is natuurlijk altijd wat anders! Don't take it too hard!
Ik kan inderdaad jou standpunt begrijpen, de looks van een M5 zijn zeker bruut! en hoe jij hem nu rijdt is t voordeliger, een echte M is natuurlijk niet voor ieders portemonnee neergelegd!
Ik moet uit eigen oogpunt zeggen, dat de auto iniedergeval degelijk is omgebouwd, het ziet er niet "prutserig" uit! Ik denk dat als je de M5 badge achterwegen zou laten, de auto toch nog zeker wel door de beugel kan hoor! Er zijn hier tenslotte al meer e60's voorbij gekomen met een dubbel uitlaat systeem en een M-pakket!
Ik wens je alle plezier toe met je auto, en hoop oprecht dat je alsnog op de Meeting wil komen, zodat mensen in het echt hem nog eens rustig kunnen bekijken, en kunnen zien dat het ondanks dat er geen dikke V10 in ligt, wel een leuke auto is om te zien!
Laten we het verder vooral gezellig houden op het forum met zijn allen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Mooie auto heb je
het zou ik er persoonlijk afhalen dit zat er bij mij ook op is er zo afgehaald nog geen 5 minuten werk
Maar welk m-pakket heeft jullie voorkeur dan ? m-tech ? want er zijn zoveel verschillende pakketten
Gr marvin
het zou ik er persoonlijk afhalen dit zat er bij mij ook op is er zo afgehaald nog geen 5 minuten werk
Maar welk m-pakket heeft jullie voorkeur dan ? m-tech ? want er zijn zoveel verschillende pakketten
Gr marvin
-
Je punt is kapot!
Er zijn helemaal niet veel verschillende... OEM standaard, OEM M-tech en de OEM M5!
Dus op een M5 een M5 pakket
En alle niet M's, M-tech!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
-
- Contacteer:
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Inderdaad .. Mooi geredeneerd !P-imCoupé schreef:Er zijn helemaal niet veel verschillende... OEM standaard, OEM M-tech en de OEM M5!
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Zou persoonlijk de 5 er af halen, maar vind het zeker wel een mooie auto, die 2.0 lopen (evt. gechipt) ook mooi