Twee puntjes vielen mij op gisteren.
1.) Op de snelweg met veel wind hoor ik heel veel geruis boven achteraan mijn deur. Als ik de deur sluit lijkt het alsof het raam aan de achterkant niet goed met de rubbers in aanraking komt. Ook lijkt de deur niet helemaal 100% in het frame te vallen. Is het deurmechanisme makkelijk aan te passen om de deur íets verder te laten sluiten? Op deze manier hoop ik dat het raam weer met de rubbers sluit en de windruis wat minder wordt. De bijrijderskant sluit perfect en hier is dan ook geen ruis te horen. Met het openen van het dakraam wordt de ruis (uiteraard) erger dus er zit ergens een klein "lekje".
2.) De sierlijst van de bestuurderskant komt een beetje los aan de achterkant van de bestuurdersdeur. Nu is het enigszins terug te drukken maar omdat de coupé ramen iets zakken wanneer de deuren geopend worden wordt de lijst vanzelf weer stukje bij beetje terug omhoog geduwd tijdens het sluiten.

Een beetje lastig te zien maar het einde komt langzaam omhoog en is niet geheel terug te duwen. Wel is goed te zien dat de deur een paar millimeter uit het frame zit, en dus eigenlijk iets verder zou moeten sluiten.
Het gaat dus om een E46 coupé uit '99.
Groetjes,
Jeremy