tis een mooi uitgebreide e36 die wel erg veel aandacht en liefde wilt.
En met rollen bedoel ik in de garage met mat-zwart verf gewoon verfrollen gaan rollen ja hehe
Heb je zo'n mooi uitgevoerde e36, ga je hem verpesten door een laagje verf erover te rollen!
Als ik jouw was zou ik hem gewoon lekker repareren, en dan desnoods laten spuiten of wrappen in een mooie kleur!
Als ik ergens een hekel aan heb is het matzwart met brede stalen velgen. Dat vind ik nogal kamp. Als je dat serieus van plan bent verkoop hem dan voor dat je dat gaat doen en haal een E30 haha:P
Maarja deze schade is toch best netjes te repareren lijkt mij zo....
Verkoop hem anders aan mij, dan blaas ik er weer aandacht en liefde in, heb nu toch geoefend haha.
Nee grapje haha, leek me wel leuk voor te doen maar heb geen geld voor een 2de project haha
hehehe je mag hem best van mij overnemen voor een leuke prijsje zodra ik me geld heb gekregen van de verzekering dan weet ik tenminste zeker dat het in de handen is van een liefhebber..
Ik heb geen locatie of tijd om hem weer op te knappen
Kun je en paar foto's plaatsen van de standkachel achterin en de hoofdsteunen voor, waar de lucht uitkomt?
Ik heb die opties nl. nog nooit gezien op de E36
Zou geniaal zijn om die voor de cabrio te retrofitten daar is een verwarmde achterbank nu ook geen overbodige luxe met dit weer..
Richard, je haalt even wat dingen door elkaar.
Standkachel is het in kunnen programeren en op afstand aan zetten van de kachel.
Dan heeft de auto nog stoelverwarming op de achterbank en nekverwarming.
Dus standkachel achterin zoals jij schreef geeft het niet
Oh nee klopt idd, maar ik zag een aantal knopjes op de plek van de asbak achterin daar ben ik wel benieuwd naar. Heb nl. niet niet eerder van die opties gehoord.
ja ik twijfel ook enorm of ik hem moet houden ofnie.
Heb momenteel geen vaste baan daarom kan ik zowiezo nu geen centje uitgeven aan de voertuig.
Plus ik heb nog een Mercedes Benz C220 W203 in de garage staan
Hey mensen de 325i werd opgeknapt en voor een dikke buit verkocht
Alles werkend gekregen en gerepareerd,,,
in deze staat is hij de deur uit gegaan :
Maybe dat ik ooit terug kom wie weett....
Ben blij dat me oude BMW in de handen van een liefhebber is gekomen.
Want zo een Volle E36 vind je echt nooit meer...
He dat is in mijn buurt zie ik allemaal, in Poort Jammer dat hij weg is. Heb ook een aantal keer wat gezien bij die verkoper in Den Haag, maar ben dr ook snel weggegaan.