Radio kabel verlengstuk?
Radio kabel verlengstuk?
Ik ben benieuwd of er een soort verlengstuk bestaat voor de kabels die in m'n radio gaan.
Ik wil namelijk het 1 en ander aansluiten, zonder dat ik in de orginele kabelboom knip, en dan in dat verlengstukje kan knippen.
Het hoeft niet langer te zijn dan 10/20 CM.
Het gaat om een business cd radio, zonder navi. bmw e46 uit 2002(facelift)
Ik wil namelijk het 1 en ander aansluiten, zonder dat ik in de orginele kabelboom knip, en dan in dat verlengstukje kan knippen.
Het hoeft niet langer te zijn dan 10/20 CM.
Het gaat om een business cd radio, zonder navi. bmw e46 uit 2002(facelift)
Re: Radio kabel verlengstuk?
Je hebt van die Car>ISO>Car kabels. Voor als je bv. een parrot carkit er tussen wilt zetten. Als je die verloop stekker gewoon op elkaar zet heb je eigenlijk gewoon een verleng kabel.
Zou ik dan dit kabelboompje moeten hebben?
En dan de rest van de carkitaansluiting gewoon open laten liggen / eraf knippen?
Dus de speaker draden lopen hier ook gewoon doorheen? en de rest van wat ik nodig heb?
(mijn idee is namelijk om achter de radio een high/low converter te plaatsen, en ik wil dus niet in de orginele kabelboom knippen)
En dan de rest van de carkitaansluiting gewoon open laten liggen / eraf knippen?
Dus de speaker draden lopen hier ook gewoon doorheen? en de rest van wat ik nodig heb?
(mijn idee is namelijk om achter de radio een high/low converter te plaatsen, en ik wil dus niet in de orginele kabelboom knippen)
http://www.autosound.nl/aansluitmateria ... 18502.html
Dit voorbeeld bedoelde ik in de vorige post.
Alleen vraag ik me ook nog af hoe ik weet of ik de ronde pinnen heb of de rechte pinnen?
Dit voorbeeld bedoelde ik in de vorige post.
Alleen vraag ik me ook nog af hoe ik weet of ik de ronde pinnen heb of de rechte pinnen?
Zo'n kabel idd. En dan die bruine en zwarte stekker gewoon aansluiten op die grotere zwarte stekker. Zo maak je gewoon een verleng kabel. Niks wegknippen.
Wat betreft plat of rond, gewoon even je radio eruit halen en kijken.
Wat betreft plat of rond, gewoon even je radio eruit halen en kijken.
Ik heb 'm door ja, zo'n parrot gaat normaal tussen die kleine stekkers zodat die als het ware tussen de speaker zit zodat die ook over je speakers speelt.
Top bedankt ik kan weer verder, nu alleen nog even kijken welke connector ik dan nodig heb
Top bedankt ik kan weer verder, nu alleen nog even kijken welke connector ik dan nodig heb