Zoooo zeg, net thuis en nu al heel wat vragen te beantwoorden.....
Laat ik beginnen bij 't begin; ja, ze klinken fantastisch! Echt nog nooit zo'n mooi geluid gehoord! Heb een paar filmpjes gemaakt, welke ik nog van m'n iPhone moet afhalen en op YouTube zetten (en vervolgens ze hier posten uiteraard). Let wel op, alle filmpjes op Youtube en whatever doen 'm geen recht, in 't echt is 't veel indrukwekkender.
Maaaaaaaar, ze zijn er inderdaad vanmiddag onderuit gegaan. Ze zijn voor mij op 't randje, echt op 't randje. Heb nog een paar mensen erin laten rijden, benieuwd naar hun mening. M'n broertje verklaard me voor gek, hij vond ze geweldig en 'n goeie vriend van me, vond ze ook super, maar begreep dat ik 't net iets te vond. Denk dat 't een kwestie is van smaak en tolerantie.
Dus ze zijn inderdaad te koop, voor de juiste prijs!! Anders houd ik ze gewoon zelf en laat ik ze van de zomer nog eens monteren om te kijken of dat iets uitmaakt. Auto blijft nu lang koud, loopt daardoor een stuk rijker dan 's zomers als alles sneller op temperatuur komt. Dus, wie weet werkt ie in de zomer wel voor me.
En dan is ook de kat er nog eens doodsbang voor, arme beestje zowat de hele dag niet gezien...
Nogmaals ze zijn te koop, maar ik ga ze niet "weggeven".
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)