MP Advertenties
- Schmiedmann530
Re: MP Advertenties
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Showauto? of een auto waarin je jan l*l staat.
en jan lul bak is t
tering hoe kun je zo iets ver**ken
tering hoe kun je zo iets ver**ken
- Ramon 325 Vanos
Zo'n wagen kan je beter naar de sloop brengen bah bah.
- Schmiedmann530
Bumpers ongespoten ook nog. Als de auto kon praten had hij zegt ''rij liever zonder bumpers''
-
Bij deze verkoper moet je echt geen bmw gaan kopen..Schmiedmann530 schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Deze last alles aanelkaar en gaan ze met spuitbusjes roest en dergelijke bijspuiten (zonder voorbehandeling) en een apk tje is bij hun zo geregeld ookal is het 1 die der nooit zomaar door zal komen (maar voor extra betaling regelen zij t wel.. ook t laswerk hebben ze wel een mannetje voor die een gat van zo'n 60 cm of scheuren dicht last met een "plaatje"
Ben der voor iemand geweest die een e36 zocht en adverteerde hij met nieuw apk terwijl bij nadere inspectie een hele waslijst naar voren kwam waar deze nooit een nieuwe apk mee zou halen..
Bmw stond te koop voor 2750 euro en na mijn bevindingen en dat ik naar de rdw zou gaan of de keuring terecht was, kon ik m ineens meekrijgen voor 1100 euro
Dus begin er echt niet aan om daar een bmw te kopen.. hij heeft meerdere namen waar deze mee adverteerd en zolang er Farmsum als plaats word weer gegeven , kijk ik wel verder
Net zo als bij mij in de omgeving waar personen auto's verkopen waar mankementen niet vermeld worden om zo maar hun geld te verdienen ,terwijl de ander met de rotzooi zit ..
- Schmiedmann530
Jet cars 2 dus.. Weet niet of jullie het paar jaar terug hebben gezien op tv met undercover in Nederland.
Jet cars kwam daarop dat zij dus ook zwart APK enz kunnen regelen. Alberto had voor de gein gebeld om een Suzuki swift te keuren zonder auto te laten zien, deze stond al 2 jaar opgestapeld bij de sloop incl vrijwaring enal. Deze was dus apk goed gekeurd hahahahahahahahha, ze moesten toen de deuren sluiten maar zijn al weer een tijdje open...
Jet cars kwam daarop dat zij dus ook zwart APK enz kunnen regelen. Alberto had voor de gein gebeld om een Suzuki swift te keuren zonder auto te laten zien, deze stond al 2 jaar opgestapeld bij de sloop incl vrijwaring enal. Deze was dus apk goed gekeurd hahahahahahahahha, ze moesten toen de deuren sluiten maar zijn al weer een tijdje open...
Hahaha komt me bekend voor, ik ben op marktplaats eens een auto tegengekomen die flink wat kwaaltjes had (werd door advernteerder vermeld in de advertentie) en jetcars had 3x geboden op die auto (uiteraard als enige) vraag me af of ze die auto zouden gaan maken of slechts zo gingen doorverkopen.... mijn gevoel zegt toch het laatste.... Zulke bedrijven zouden op ieder autoforum vermeld moeten worden als oplichters.
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
...dat worden ze ook wel hoor...
Jet cars is algemeen bekend.
Daarbij, zoek je toch eerst op internet gegevens over het bedrijf op als je interesse hebt?
Zo kom je gauw genoeg achter of het klopt of niet...
Jetcars staat overal vermeld als laaielichters.
Jet cars is algemeen bekend.
Daarbij, zoek je toch eerst op internet gegevens over het bedrijf op als je interesse hebt?
Zo kom je gauw genoeg achter of het klopt of niet...
Jetcars staat overal vermeld als laaielichters.
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Vind het deels onterecht: bij jet cars kost een auto ook gemiddeld flink minder dan bij een ander bedrijf. Zo hebben ze bijv een golf V gti voor € 8800 euro (die is minstens € 2000 meer waard). Vind dan dat je als koper ook logisch moet nadenken en niet moet zeuren als je geen NAP hebt of mankementjes en dan gewoon naar een bedrijf moet gaan die veel meer vraagt voor een soortgelijke auto.
- Schmiedmann530
Waarom denk je dat ze stukken goedkoper zijn?, 1 schade auto waar je duidelijk bijv kleurverschil ziet, 2 auto's die soms 200.000 km's terug gedraaid zijn, 3 80% van de auto's denk ik zwart gekeurd worden.
Zag er 3 jaar terug ong een BMW 330i met weinig km's op de teller + een dikke mosselman turbo kit eronder voor maar 6000 euro ong, die auto's waren toen al standaard tegen de 10.000 euro waard.
Dus het is te mooi om waar te zijn. Of ze zijn dom om auto's met dikke verlies te verkopen.
Zag er 3 jaar terug ong een BMW 330i met weinig km's op de teller + een dikke mosselman turbo kit eronder voor maar 6000 euro ong, die auto's waren toen al standaard tegen de 10.000 euro waard.
Dus het is te mooi om waar te zijn. Of ze zijn dom om auto's met dikke verlies te verkopen.
Daarom dus dan moet je ook niet zeuren als je een keer een miskoopt hebt en je verlies nemen omdat je een auto kocht voor een 'beunprijsje' vind ik altijd.
Hoe goedkoop ze hem ook aanbieden, als er volop verborgen gebreken zijn en dingen niet pluis zijn is het gewoon niet eerlijk klaar!
Dat de prijs laag is naar de mankementen aan de auto, prima! Maar dan vind ik wel dat er vermeld moet zijn watvoor gebreken er aan zijn!!
Dat de prijs laag is naar de mankementen aan de auto, prima! Maar dan vind ik wel dat er vermeld moet zijn watvoor gebreken er aan zijn!!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
Ik vind dat zulke auto's niet bij het afdeling occasion thuis horen, maar bij auto's voor loop of sloop..
Het is toch niet voor niets dat een auto een stuk goedkoper is daar? Dat is het risico wat je neemt door voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, als er dan geen NAP opzit of er zit een lekke koppakking op etc dan had je maar een marktconforme prijs moeten betalen en heb daar dan dus ook geen enkele medelijden mee. Zelfde gang heb je wel een goede auto en dan heb je geluk gehad.Dcreator schreef:Hoe goedkoop ze hem ook aanbieden, als er volop verborgen gebreken zijn en dingen niet pluis zijn is het gewoon niet eerlijk klaar!
De consument wordt al genoeg in de watten gelegd, een beetje eigen onderzoek mag er wel verwacht worden.
Bij TROS Opgelicht zitten ook vaak van die mensen die denken dat als ze bijv. € 50.000 inleggen ze in een jaar € 82.000 terughebben, logisch nadenken mag er wel een keer vanaf .
Ben het absoluut niet met jou eens... Jij mag waarschijnlijk van geluk spreken dat je (wat) kennis van auto`s hebt en dus kan beoordelen of een auto z`n geld waard is of dat hij "te goedkoop" is. Wat denk je van beginnende bestuurders, alleenstaande moeders of pakweg 90% van alle vrouwen die geen interesse of kennis van auto`s hebben maar deze wel hard nodig hebben en dan per ongeluk bij zo`n firma als Jetcars naar binnen lopen en door de verkoper overtuigd worden van de betrouwbaarheid van de betreffende (sloop) auto... Het is eigenlijk belachelijk dat je zonder technische kennis tegenwoordig geen auto meer kunt kopen zonder dat je een monteur mee moet nemen, en achterhouden van informatie ook als er niet specifiek naar wordt gevraagd is nog altijd oplichting.BMWBoii schreef:Het is toch niet voor niets dat een auto een stuk goedkoper is daar? Dat is het risico wat je neemt door voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, als er dan geen NAP opzit of er zit een lekke koppakking op etc dan had je maar een marktconforme prijs moeten betalen en heb daar dan dus ook geen enkele medelijden mee. Zelfde gang heb je wel een goede auto en dan heb je geluk gehad.Dcreator schreef:Hoe goedkoop ze hem ook aanbieden, als er volop verborgen gebreken zijn en dingen niet pluis zijn is het gewoon niet eerlijk klaar!
De consument wordt al genoeg in de watten gelegd, een beetje eigen onderzoek mag er wel verwacht worden.
Bij TROS Opgelicht zitten ook vaak van die mensen die denken dat als ze bijv. € 50.000 inleggen ze in een jaar € 82.000 terughebben, logisch nadenken mag er wel een keer vanaf .
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?