M-pakket of andere styling?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Bjorn525d

M-pakket of andere styling?

Bericht door Bjorn525d » 02 apr 2013, 15:37

Ik zit wat rond te zoeken om mijn 525 lci te personaliseren. Ik heb het liefste een oem m pakket erop maar ben bang dat dat wat duur gaat worden aangezien ik een lci heb. Dat betekent dat ik behalve het bumperpakket ook 8 pdc sensoren moet kopen en nog wat materiaal.
Pffff was ik bij aanschaf lij dat het een lci was, dat is nu dan wel iets minder ;)

Nu heb ik bij mijn vorige e90 330i een originele alpina frontspoiler erop gezet, dit maakte hem gelijk veel agressiever.

Wat zouden jullie doen? Iemand bekend met een mooie frontlip?

lekkerwijf1

Re: M-pakket of andere styling?

Bericht door lekkerwijf1 » 02 apr 2013, 17:19

Bjorn koop een orgineel m pakket zonder pdc gaten, de sensor houders voor lci sensoren zijn los te koop op ebay. Wel moet je dan zelf de gaten boren en lijmen maar dat is goedkoper als 8 nieuwe sensors

Bjorn525d

Bericht door Bjorn525d » 02 apr 2013, 18:06

Poeh, zelf boren in een bumper. Handig zijn is het probleem niet, maar alles krijgen dat het ook precies zoals OEM is lijkt me wel het probleem.

Ik wil echt iets hebben wat gelijk goed is en originele kwaliteit/pasvorm. Niet dat ik in de auto zit en ik weet dat er iets niet klopt want dat zit bij mij al heel snel tussen de oren.

H.J. Rietman jr

Bericht door H.J. Rietman jr » 02 apr 2013, 18:33

Hoi,

Ik zou zeggen, ga voor origineel. M pakket is bij www.salesafter.eu in grondlak te koop voor iets meer dan 800 Euries.
Was voorheen veel duurder.

Groet,

Harko.

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 02 apr 2013, 20:01

Bjorn, zo heel moeilijk is dat niet je moett zorgen dat je de juiste maat boor hebt en op de juiste plek boort. Orgineel zitten ze ook op deze manier en verlijmd. Affijn het hoeft niet maar deze oplossing kost je hooguit 40 euro meer ipv dat je 8 nieuwe sensors koopt. En je krijgt het exact als orgineel. Afijn wie ben ik.... Het is jouw money, je zou ook 8 tweedehands sensors kunnen kopen bij een bmw sloper, adres heb ik wel voor je. Succes met het denken. Maar is het zo moeilijk dan om een m-pakket te vinden voor lci pdc sensoren ? Ik moet wel toegeven dat alle m pakketten die ik tegenkom voor de grote sensors is.........

Bjorn525d

Bericht door Bjorn525d » 02 apr 2013, 20:39

Voor zover ik weet bestaan er geen m-tech bumpers voor de lci modellen. De bumpers zijn gemaakt voor de pre facelift modellen en nooit aangepast naar de nieuwere lci pdc sensoren, voor zover ik weet dus.

Bjorn525d

Bericht door Bjorn525d » 02 apr 2013, 21:47

Met alpina lip

Afbeelding

Wat vinden jullie?

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 02 apr 2013, 22:23

Aardig maar niet meer dan dat. Origineel M is stukken mooier.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Dcreator

Bericht door Dcreator » 03 apr 2013, 15:36

Dit is anders ook zeker niet lelijk! en Iets meer originaliteit als een M-pakket! :duim:
setje iets dikkere velgen en je hebt ook een stoere bak!

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 03 apr 2013, 17:57

Ik zie ook liever een M-tech pakket. Wellicht minder origineel, maar past gewoon bij de lijnen van de auto.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Bjorn525d

Bericht door Bjorn525d » 03 apr 2013, 19:30

Het zal ook een m tech pakket worden, alleen pas van de zomer.
Na het m stuur/ 20 inch en de verlaging is de bodemvan despaarpot in zicht gekomen. Eerst in dezomer naar italie en daarna zal ik een afspraak maken, heb ik die steenslag ookniet erop van de reis ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”