Allereerst bedankt voor je reactie.MaasMaster schreef:Wat Carl-Jorg Sagert mij heeft uitgelegd tijdens de testrit met de mijne na het onderhoud:
Indien je een aanhanger of caravan trekt, best manueel overnemen. Want de computer van de bak begrijpt niet wat er aan de hand is met dat extra gewicht van de aanhanger.
Eenmaal je op weg bent en op vlakke weg aan het rijden bent, kan je terug overgaan op automaat. Kom je onderweg hellingen tegen (zowel omhoog rijden als naar beneden), best terug manueel overnemen.
Je hebt nu 245.000 km op de klok. Ik zou je persoonlijk aanraden om eens bij ZF een afspraak te maken en een onderhoud te gaan laten doen. Is in mijn ogen elke eurocent waard...
Al diegenen van wie ik weet dat ze daar zijn geweest hebben er geen spijt van.
Ik zal er zeker geen spijt van hebben,aan de andere kant vind ik het nogal wat om 320 km te gaan rijden voor onderhoud aan de bak.
Ik zit van de zomer in Winterswijk op een camping,en zit er dan maar 100 km vandaan,maar die caravan moet eerst mee...

Ik hoor wel alleen maar lof over ZF Dortmund,dat zegt heel wat natuurlijk.
Wat doen ze zoal met het onderhoud?
En wat zijn de kosten van het onderhoud?