Zekering ontvanger
-
Zekering ontvanger
Ik heb problemen met mijn afstandsbediening van mijn bmw 318 i bj 2001 touring e46. Ik heb een nieuwe sleutel gekocht maar kan nog steeds de afstandsbediening niet gebruiken, de auto start wel met de sleutel. Volgens de bmw zou de ontvanger stuk kunnen zijn. Om het 1 en ander uit te sluiten een vraag, wie weet welke zekering van de ontvanger ik moet nakijken voor ik een nieuwe ontvanger ga kopen.
Alvast hartelijk bedankt.
Henk Sieben
Alvast hartelijk bedankt.
Henk Sieben
Re: Zekering ontvanger
Zoek op Google even op "BMW E46 fuse card", dan kom je genoeg tegen. Deze kaart zou ook gewoon bij je zekeringen moeten zitten in je handschoenenvak.
Het "dak" van je handschoenenvak bevat 2 clips die je kan draaien om de zekeringenhouders zichtbaar te maken.
Controleer zekeringen 49, 52, 58 en 60 eens.
Het "dak" van je handschoenenvak bevat 2 clips die je kan draaien om de zekeringenhouders zichtbaar te maken.
Controleer zekeringen 49, 52, 58 en 60 eens.
-
Beste Eric,
Ik zal het nakijken.
Alvast bedankt.
Henk
Ik zal het nakijken.
Alvast bedankt.
Henk
- buhrmann
Heb je de nieuwe sleutel ook aangemeld?
Volvo V70 2.5D remap 170pk (2000) *current*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
Honda Vision 110 (2015) *current*
E46 320d Touring (2002) *exit*
VW Polo 1.4D Steilheck (1991) *exit*
VW Golf III Variant 1.9tdi (1997) *exit*
-
Ja de sleutel is door de bmw ingeleerd, maar dat mocht niet baten, geen contact tussen sleutel en ontvanger.
Grt. Henk
Grt. Henk
-
Als de zekering of fuse card defect is, moet je dat eerst fixen voordat je de sleutel kan aanmelden denk ik?
-
Litteldevil9,
Zoals ik kon zien zijn alle zekeringen heel, wat bedoel je met als de fuse card stuk is.
Henk
Zoals ik kon zien zijn alle zekeringen heel, wat bedoel je met als de fuse card stuk is.
Henk
het kan ook de antenneversterker zijn, die zit in de spoiler op de achterklep van je touring.
Heb ik ook problemen mee gehad. AB deed het slecht of niet, dacht ook dat het aan sleutels lag. Uiteidelijk de versterker in de spoiler vervangen en toen deed de AB het weer als nieuw.
Schijnt vaker voor te komen. Als de centrale sluitknop in de auto wel perfect werkt, dan zou ik hier eens naar kijken.
Het is een zwart doosje ter formaat van een cassettebandje.
Heb ik ook problemen mee gehad. AB deed het slecht of niet, dacht ook dat het aan sleutels lag. Uiteidelijk de versterker in de spoiler vervangen en toen deed de AB het weer als nieuw.
Schijnt vaker voor te komen. Als de centrale sluitknop in de auto wel perfect werkt, dan zou ik hier eens naar kijken.
Het is een zwart doosje ter formaat van een cassettebandje.
-
Edho,
Dat is wat ze bij de bmw ook denken, maar zeker weten doen ze het niet. Het vreemde is dat een week voor ik de auto kocht de ab het wel deed. Ik ga een nieuwe ontvanger zoeken en hopen dat de ab het dan weer doet, bedankt voor je reactie. Nog een suggestie waar ik een ontvanger voor een redelijke prijs kan vinden ?
Grt. Henk
Dat is wat ze bij de bmw ook denken, maar zeker weten doen ze het niet. Het vreemde is dat een week voor ik de auto kocht de ab het wel deed. Ik ga een nieuwe ontvanger zoeken en hopen dat de ab het dan weer doet, bedankt voor je reactie. Nog een suggestie waar ik een ontvanger voor een redelijke prijs kan vinden ?
Grt. Henk
-
Vang,
Bij Dparts ontvanger gevraagd, wordt vervolgd.
Grt.
Henk
Bij Dparts ontvanger gevraagd, wordt vervolgd.
Grt.
Henk
-
Ontvanger gekocht bij Dparts, vandaag binnen gekregen en ingebouwd.
Eureka, alle sleutels doen het.
Iedereen bedankt.
Topic mag dicht,
Henk Sieben
Eureka, alle sleutels doen het.
Iedereen bedankt.
Topic mag dicht,
Henk Sieben
alstublieft! Graag gedaan.
Dit is de zoveelste die last heeft met de ontvanger en bij de BMW "weten ze het niet" en verkopen je eerst een nieuwe sleutel van 180 euro......
Mag ik nog vragen wat de ontvanger kostte?
Dit is de zoveelste die last heeft met de ontvanger en bij de BMW "weten ze het niet" en verkopen je eerst een nieuwe sleutel van 180 euro......
Mag ik nog vragen wat de ontvanger kostte?
-
Edho,
Het punt is bij bmw weet de onderdelen verkoop het niet, je koopt dus op advies een nieuwe sleutel en dan ga je naar de service en die zeggen dan doodleuk nee is niet de sleutel maar waarschijnlijk de ontvanger. Dus klopt € 140 voor niks uitgegeven. Ontvanger bij Dparts incl verzendkosten € 33,95
Grt. Henk
Het punt is bij bmw weet de onderdelen verkoop het niet, je koopt dus op advies een nieuwe sleutel en dan ga je naar de service en die zeggen dan doodleuk nee is niet de sleutel maar waarschijnlijk de ontvanger. Dus klopt € 140 voor niks uitgegeven. Ontvanger bij Dparts incl verzendkosten € 33,95
Grt. Henk