[CODING] Wat hebben jullie al gecodeerd aan jullie wagen?
Re: [CODING] Wat hebben jullie al gecodeerd aan jullie wagen
Ik ree rond met de cd van 2006 dus het is al een flinke vooruitgang :-)
E60 530D
Hallo,
Ben nieuw op het forum hier, heb zojuist een BMW 116i (2012) gekocht met pro navi en wil graag dvd's kunnen blijven afspelen tijdens het rijden....is hier iemand uit de omgeving Flevoland of Utrecht die dit voor mij kan fixen zonder hardware aanpassingen...ik weet precies hoe het werkt maar heb geen odb2 stekker + software om het zelf te doen
Let me know zodat we wat af kunnen spreken betreft prijs en lokatie....
Ben nieuw op het forum hier, heb zojuist een BMW 116i (2012) gekocht met pro navi en wil graag dvd's kunnen blijven afspelen tijdens het rijden....is hier iemand uit de omgeving Flevoland of Utrecht die dit voor mij kan fixen zonder hardware aanpassingen...ik weet precies hoe het werkt maar heb geen odb2 stekker + software om het zelf te doen
Let me know zodat we wat af kunnen spreken betreft prijs en lokatie....
Heb zojuist gereageerd op je pm, maar denk niet dat dat meer kan. Net zoals bij de F10 waar bmw dat thuis programmeren heeft afgesloten.
F10 kan ook programeeren,maar niet met ncs expert .Modelen va.2010 moet met iCOM + ISTA/P programeeren.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Achterlichten uit tijdens drl aan.
Digitale snelheidsaanduiding.
Spiegels inklappen bij auto afsluiten met sleutel.
Cic dvd onder het rijden.
Lci angel eyes altijd op volle sterkte, ook met xenons aan.
Nog heel veel meer. Weet niet eens alles meer.
Ik denk dat ik digitale snelheidsaanduiding er toch maar weer uit haal een beetje over gewaardeerde coding optie. Het klopt bij lange na niet met werkelijke GPS snelheid bij mij tenminste. Ik had Tempomat 130 km/h , BC V=128 maar GPS was 125. En ik gebruik toch de OEM velgen met OEM bandmaat.
F10 N57N
Lijkt mij logisch "Werkelijke snelheid" hangt samen met je wieldiameter, en die is nooit 100% juist.
Ik gebruikt zelf die digitale aanduiding nooit, ik heb hem wel niet op "werkelijk" staan.
Ik gebruikt zelf die digitale aanduiding nooit, ik heb hem wel niet op "werkelijk" staan.
525d E61 2007 pre-LCI
Dat bedoel ik!! Maar ik heb nieuwe winterbanden dus zou je verwachten grotere diameter = minder snelheid afwijking. Maar gaat dus nog niet op.
F10 N57N
Wie o wie heeft er een keer zin om mijn e60 te programmeren ?? Ergens rond midden Nederland zou al fijn zijn
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
* Amerikaans alarm ipv Europees
* Groene knipperlichten zichtbaar in HUD
* Geluid bij openen/sluiten voertuig
* cd-speler omgezet naar mp3-speler
* display FAN zichtbaar bij automatische luchtregeling
* Groene knipperlichten zichtbaar in HUD
* Geluid bij openen/sluiten voertuig
* cd-speler omgezet naar mp3-speler
* display FAN zichtbaar bij automatische luchtregeling
Iemand die toevallig in (Nederlands) Limburg (of omgeving) woont welke een goedwerkend programma heeft om mijn auto een keer uit te lezen? Ik krijg steeds een foutmelding (geen idee of het aan de programmatuur ligt, of is er recent nieuwe software uitgekomen (mogelijk info via pm)) en wordt een beetje knettergek van mijn parkeersensoren die het de ene keer wel doen en de andere keer niet. Wil nu toch wel eens weten welke parkeersensor zo lastig is
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het coderen vd volgende zaken:
- activeren reeds ingebouwde aux kabel
- verwijderen foutmelding ivm gebroken stoelmat passagier, inmiddels bypass geplaatst maar foutmelding blijft
- automatisch inklappen spiegels
- extra HUD info (audio)
Liefst id buurt van amsterdam
- activeren reeds ingebouwde aux kabel
- verwijderen foutmelding ivm gebroken stoelmat passagier, inmiddels bypass geplaatst maar foutmelding blijft
- automatisch inklappen spiegels
- extra HUD info (audio)
Liefst id buurt van amsterdam
Net begonnen,
Zo blij als een kind BC_DIGITAL_V geactiveerd
Stoeprand assistentie (bijrijders spiegel 'draait' naar beneden als de auto in zijn achteruit gezet wordt)
Nu even de tijd vinden om de rest onder hande te nemen (en de mogelijkheden te ontdekken).
Zo blij als een kind BC_DIGITAL_V geactiveerd
Stoeprand assistentie (bijrijders spiegel 'draait' naar beneden als de auto in zijn achteruit gezet wordt)
Nu even de tijd vinden om de rest onder hande te nemen (en de mogelijkheden te ontdekken).
Laatst gewijzigd door stefsel op 12 apr 2013, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Stef de Moor
BMW 520d / 03-2006
BMW 520d / 03-2006
Digitale snelheidsaanduiding.zino1976 schreef:Achterlichten uit tijdens drl aan.
Lci angel eyes altijd op volle sterkte, ook met xenons aan. (Facelift?)
Is dit mogelijk op mijn model ook ? 02-2008 - Facelift .. Wat exact te doen? Kan iemand dit doen voor mij?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Mijn auto zet de automaat automatisch van D naar P als ik ooit met de deur open voorzichtig achteruit wil rijden.
Is deze functie uit te schakelen ?
Is deze functie uit te schakelen ?
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport