Zwarte grill nieren... mat zwart of hoogglans zwart?
Re: Zwarte grill nieren... mat zwart of hoogglans zwart?
Waar hebben jullie de hoogglans nieren besteld & Hoeveel ? Of heeft iemand er nog 1tje op overschot?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
@Quinten: gewoon bij BMW besteld, ik geloof voor €89,00 excl.
In Nederland? Bij ons is het € 130 incl. BTW .. Bij jullie € 110 incl BTW ..
Laatst gewijzigd door Rene08 op 18 apr 2013, 06:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Kan iemand aankopen voor mij in NL & doorverkopen ?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 16 mei 2013, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Via ebay Duitsland ben je ongeveer de helft kwijt inclusief verzendkosten:
http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-E60-E61- ... 20d29f03cd
http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-E60-E61- ... 20d29f03cd
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Ik ben daar niet zo'n genie in, zowel taal als ebay niet.. Kan jij dat doen voor mij? Ik stort voor naar u..
Laatst gewijzigd door Rene08 op 16 mei 2013, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb glanzende zwarte nieren op mijn silvere e60 laten plaatsen. Het is toch niet zo makkelijk eruit halen.
Gebruik sowieso een grote dikke schroevendraaier, die aan het uiteinde kromgedraaid is. Het helpt als een mattie met een goede zaklamp bijschijnt. Je zal mat 1 hand de schroevendraaier moeten begeleiden. Een goede vakman doet dit in 5 minuten. Mijn vakman heeft de zwarte nieren voorzien van een beetje smeer zodat ze er makkelijker uitkomen mocht dat ooit nog nodig zijn.
Gebruik sowieso een grote dikke schroevendraaier, die aan het uiteinde kromgedraaid is. Het helpt als een mattie met een goede zaklamp bijschijnt. Je zal mat 1 hand de schroevendraaier moeten begeleiden. Een goede vakman doet dit in 5 minuten. Mijn vakman heeft de zwarte nieren voorzien van een beetje smeer zodat ze er makkelijker uitkomen mocht dat ooit nog nodig zijn.
handbak 2005 e60 525d, kopellingsventiel-delete, chassis versterkende trekstang, straight flow einddemper, dpf off, egr off, turbo van 530d, VVT tune: 253PK 572NM
Inderdaad.. Je moet zeer zorgvuldig te werk gaan !d123456 schreef:Ik heb glanzende zwarte nieren op mijn silvere e60 laten plaatsen. Het is toch niet zo makkelijk eruit halen.