Nieuwe plaatjes van de Bismarck.
Nieuwe plaatjes van de Bismarck.
Ha, die Bimmerfans;
Zondagmiddag weer een paar defectjes laten verdwijnen; omdat binnen- & buitenkant toch een sopje kregen gelijk mijn lenig lijfje in de voetenruimte gewurmd om de bedrading van de bestuurdersstoel wat te bepotelen. En met succes; alle vormen van stuur- & stoelverstelling werken weer zonder mankeren en ook de stoelverwarming loeit er weer lustig op los. Lekker straks in Toscane! Kwam wel een klein mancootje voor terug: de Zeuven wil op een van de twee sleutels niet meer starten. Wel ontgrendelen, dus het zal wel aan het codegevalletje liggen. Nieuwe reservesleutel is inmiddels besteld. Na al dat geploeter waren een paar verse plaatjes wel op hun plaats.
De hele zooi: https://picasaweb.google.com/1103048157 ... 5/BMW750iL
Zondagmiddag weer een paar defectjes laten verdwijnen; omdat binnen- & buitenkant toch een sopje kregen gelijk mijn lenig lijfje in de voetenruimte gewurmd om de bedrading van de bestuurdersstoel wat te bepotelen. En met succes; alle vormen van stuur- & stoelverstelling werken weer zonder mankeren en ook de stoelverwarming loeit er weer lustig op los. Lekker straks in Toscane! Kwam wel een klein mancootje voor terug: de Zeuven wil op een van de twee sleutels niet meer starten. Wel ontgrendelen, dus het zal wel aan het codegevalletje liggen. Nieuwe reservesleutel is inmiddels besteld. Na al dat geploeter waren een paar verse plaatjes wel op hun plaats.
De hele zooi: https://picasaweb.google.com/1103048157 ... 5/BMW750iL
Hol' mal den Wagen!
Re: Nieuwe plaatjes van de Bismarck.
Ha, die Cliff;
Wel, hè? Het was zondag GrandPrix kijken of een flinke verwenbeurt voor de Bismarck. Misschien heb ik toch nog iets geleerd van jouw plaatjes....
Wel, hè? Het was zondag GrandPrix kijken of een flinke verwenbeurt voor de Bismarck. Misschien heb ik toch nog iets geleerd van jouw plaatjes....
Hol' mal den Wagen!
Mooi zeg, zo'n dikke zeven! Dat is toch wel een kinderdroom geweest voor mij. Misschien straks... kan de vrouw de touring die ik nu heb en dan ga ik wel kijken voor wat anders... hmmm of toch een X. ivm de hoge instap...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Whoaaa die is lekker!
Strakke wagen Hans
Heerlijk
Heerlijk
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
zo'n 7 blijft dik!
Ben ik die 57 plaatjes aan het bekijken, kom ik in eens een foto van een 5 tegen. Hei dat lijkt mijn auto wel, en jahoor haha
woon je ook in limburg?
Ben ik die 57 plaatjes aan het bekijken, kom ik in eens een foto van een 5 tegen. Hei dat lijkt mijn auto wel, en jahoor haha
woon je ook in limburg?
Ha, die Kevv18;
Beetje late reactie, ik kom hier niet zo vaak. Ik woon niet in Limburg, dat valt van de foto's waarschijnlijk ook wel af te lezen. Cliff moest helemaal naar IJmuiden afreizen om mijn (daarna zijn en inmiddels dus jouw) Vijf op te halen. Hou de glimmende kant boven!
Beetje late reactie, ik kom hier niet zo vaak. Ik woon niet in Limburg, dat valt van de foto's waarschijnlijk ook wel af te lezen. Cliff moest helemaal naar IJmuiden afreizen om mijn (daarna zijn en inmiddels dus jouw) Vijf op te halen. Hou de glimmende kant boven!
Hol' mal den Wagen!
Mooie Wagen is dit!
Komt hij 21 april mee naar de M&G?
Komt hij 21 april mee naar de M&G?
>>>>Showroom E36's<<<<
Ha, die Dcreator;
Nee, maar hij komt wel in de verkoop....
Nee, maar hij komt wel in de verkoop....
Hol' mal den Wagen!
Ik kom zo maar binnenvallen, maar zou je het me kunnen laten weten als hij weggaat? Heb wellicht belangstelling!
Gr. Bart
Gr. Bart
Ha, die Bart;
Ik heb nog een kleine bucketlist die ik eerst aan de auto wil uitvoeren. Ik hou je wel op de hoogte.
Ik heb nog een kleine bucketlist die ik eerst aan de auto wil uitvoeren. Ik hou je wel op de hoogte.
Hol' mal den Wagen!
Geen punt! Zit nog in de orientatiefase!
Ik wacht het rustig af, maar zou je afscheid willen nemen, dan stuur me maar eens een PM! Misschien kunnen we wel zaken doen!
Ik wacht het rustig af, maar zou je afscheid willen nemen, dan stuur me maar eens een PM! Misschien kunnen we wel zaken doen!