rij ik na me werk vanuit apeldoorn naar wapenveld ,om eensetje velgen met zomerbandjes op te halen(16 inch sevens).
rij ik tussen heerde en wapenveld op een dijkje komt er al slingerend een klein wit toyotatje op recht op me af!
help dikke bomen langs die dijk ,zo krap mogelijk door de berm en nog net met 2 wielen op de weg .
bam een klap ! mmm spiegel aan barrels en butsen in me zijruit van de klap van de spiegel tegen de ruit.
omkijken en ja gelukkig stopt de toyota ook en komt terug.
zit een dame in met een klein jochie ,ik sta te bibberen en ben blij dat er alleen een paar spiegels aan puin zijn!
pffft voelde echt niet fijn.
maar stopt ook een man met een bestelautootje en wil voor me getuigen als dat moet ze is al wel 10 km aan het slingeren verteld hij mij ,krijg zijn naam met telefoon nummer ,heel fijn voor mij een getuige is wel erg fijn .
de dame uit de toyota komt uit haar auto ik loop naar haar toe ,ze bied gelijk haar excuses aan en bekent gelijk schuld.
we hebben allebij geen schadeformulier bij ons en wisselen telefoon nummers en andere gegevens uit.
ik bel haar de volgende dag en spreek met haar af bij me op me werk en we hebben schadeformulier ingevuld.
zaak is in behandeling
schade valt mee ,nieuwe spiegel en spuiten en nieuw zijraam erin ,met orginele delen, 535 euro.

fijne avond peter