Reactie & foto topic: Zomerwielen M&G 21 april 2013
Re: Reactie & foto topic: Zomerwielen M&G 21 april 2013
Sneaky meekijken kun je ook zonder je in te loggen, dus gewoon ff voorstellen
Die maat van me had het zelf niet eens door haha. Excuses als het ongewenst is
Laatst gewijzigd door winus op 24 apr 2013, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Komt goed.Den3er schreef:Sneaky meekijken kun je ook zonder je in te loggen, dus gewoon ff voorstellen
Slechte smoes.. leuk geprobeerd hahahawinus schreef:Die maat van me had het zelf niet eens door haha. Excuses als het ongewenst is
Laatst gewijzigd door lina op 28 jan 2015, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ben nu wel benieuwd naar de auto die bij die achterkant hoort.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
zo nice he 2 mooie meiden die van bmws houden de meesten zeggen altijd ben je weer me dat ding bezig jammer geld dit dat hahha zie je niet veel trouwens en dan ook nog zon extreem verlaagde bmw wat zeker wel mooi stond
Hahaaaahaa ik ga stuk hiermatheeuwissen schreef:Ben nu wel benieuwd naar de auto die bij die achterkant hoort.
Hou je aandacht bij de rest van de gave foto's van de meeting
Praat me er niet van..er zijn zo weinig dames die echt liefhebber zijn...kevine60 schreef:zo nice he 2 mooie meiden die van bmws houden de meesten zeggen altijd ben je weer me dat ding bezig jammer geld dit dat hahha zie je niet veel trouwens en dan ook nog zon extreem verlaagde bmw wat zeker wel mooi stond
Laatst gewijzigd door lina op 28 jan 2015, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Al het goeie in 3en
heb je er 3 pff nice welke dan als ik vragen mag?lina schreef:Praat me er niet van..er zijn zo weinig dames die echt liefhebber zijn... ik bedoel... mijn 3 bmw's zijn echt mijn kindjeskevine60 schreef:zo nice he 2 mooie meiden die van bmws houden de meesten zeggen altijd ben je weer me dat ding bezig jammer geld dit dat hahha zie je niet veel trouwens en dan ook nog zon extreem verlaagde bmw wat zeker wel mooi stond
-
iemand toevallig nog fotos ben benieuwd of mijne er nog tusse staad
Dat mag je vragenkevine60 schreef:heb je er 3 pff nice welke dan als ik vragen mag?lina schreef:Praat me er niet van..er zijn zo weinig dames die echt liefhebber zijn... ik bedoel... mijn 3 bmw's zijn echt mijn kindjeskevine60 schreef:zo nice he 2 mooie meiden die van bmws houden de meesten zeggen altijd ben je weer me dat ding bezig jammer geld dit dat hahha zie je niet veel trouwens en dan ook nog zon extreem verlaagde bmw wat zeker wel mooi stond
E46touring, E34 en een E30touring .
Info verder volgt bij het voorstellen
maar waarom 3 je kan tog maar in een tegelijk rijde
Owwwww wat een foute opmerking hahaaa
Je wilt toch ook wel eens iets anders ? Eentje om te touren, een om te driften en een om......omdat die gewoon te mooi is ..
Je wilt toch ook wel eens iets anders ? Eentje om te touren, een om te driften en een om......omdat die gewoon te mooi is ..