Reactie & foto topic: Zomerwielen M&G 21 april 2013
Re: Reactie & foto topic: Zomerwielen M&G 21 april 2013
@ AtteTjaPNurD, ik had niet gezien dat jij ook onderweg foto`s hebt gemaakt, Bedankt
Die zilveren mini hierboven vond k echt een plaatje...
-
NP hahaha Ik zat met me telefoontje te schieten
ook nog driften :O word steeds mooier hahah dat er zulke meiden bestaan het is een wonder hahlina schreef:Owwwww wat een foute opmerking hahaaakevine60 schreef:maar waarom 3 je kan tog maar in een tegelijk rijde
Je wilt toch ook wel eens iets anders ? Eentje om te touren, een om te driften en een om......omdat die gewoon te mooi is ..
Hahaaa
Laatst gewijzigd door lina op 28 jan 2015, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Volgens mij probeert iemand hier iets te ritselen..
@Attetjap: Ik had inderdaad niet gezien dat je met de telefoon in de hand zat haha. Bedankt voor de foto!
@Attetjap: Ik had inderdaad niet gezien dat je met de telefoon in de hand zat haha. Bedankt voor de foto!
///M-power
@ Kevine60 ga naar lexa.nl ouwe rukker
@ Lina, ik wil je toch even verzoeken jezelf netjes voor te stellen in het "stel jezelf voor topic" alvorens hier op het forum aan de slag te gaan, dit is wel zo netjes en gebruikelijk .
@ Lina, ik wil je toch even verzoeken jezelf netjes voor te stellen in het "stel jezelf voor topic" alvorens hier op het forum aan de slag te gaan, dit is wel zo netjes en gebruikelijk .
haha nee hoor heb al vriendin maar die zit altijd te zeuren dat ik altijd met me auto bezig ben ook nu met die schade en alles aan die auto uitgeef en te weinig tijd heb voor haar bla bla word er gek vanE36 M-Style schreef:Volgens mij probeert iemand hier iets te ritselen..
@ kevine60, koop je vriendin een mooi boeketje rozen en zeg tegen haar, schat deze zijn voor jou omdat je altijd zoveel geduld hebt als ik tijd aan de auto moet spenderen. Kun je weer een half jaar vooruit hahaha
Ik had al aangegeven dit te doen. Er worden vragen gesteld die ik netjes beantwoord en vermeld hierbij dat ik verder info daarin zal zetten. Excuus voor de enthousiasmeBimmerBob schreef:@ Kevine60 ga naar lexa.nl ouwe rukker
BimmerBob schreef:@ Kevine60 ga naar lexa.nl ouwe rukker
ouwe rukker niet echt ben nog maar 21 dus zo heel oud ben ik nog niet en mensen hier meteen denken dat ik bijbedoelingen heb hahah heb al 2 jaar vriendin had aleen niet verwacht dat er ook zulke meiden ware zo into bmw
werkt helaas niet is al zo erg geworden dat zoals nu dat ik schade aan me bmw heb blijft ze een beetje bij me uit de buurt omdat ik dan nog wel is snel uit kan flippen en hele dagen gestresd ben hahahBimmerBob schreef:@ kevine60, koop je vriendin een mooi boeketje rozen en zeg tegen haar, schat deze zijn voor jou omdat je altijd zoveel geduld hebt als ik tijd aan de auto moet spenderen. Kun je weer een half jaar vooruit hahaha
maar is er dan niemand hier met fotos van me 5 serie heb toch zeker 5 6 mensen fotos zien make van me auto
@ Lina, ik accepteer je excuses....heb daar zo'n hekel aan he, van die mensen die plezier hebben op het forum zonder zich voor te stellen (grumpy cat)... Nee alle gekheid op een stokje, je zit hier al 9 dagen en 15 berichten verder. Dan mag ik toch wel vragen of je je asap wilt voorstellen. Of mag ik niet enthousiast zijn naar je voorsteltopic? dan mijn excuses...ha-ha
@ kevine60 grapje he haha.
Edit: sleutelen met je vriendin erbij werkt ook niet, dat is gewoon niets voor vrouwen uitgezonderd enkele exemplaren.
@ kevine60 grapje he haha.
Edit: sleutelen met je vriendin erbij werkt ook niet, dat is gewoon niets voor vrouwen uitgezonderd enkele exemplaren.
9 dagen???
Natuurlijk mag je dat vragen, dit ben ik,zoals eerder aangegeven, ook van plan. Nu niks meer vragen dan
(16 berichten)
Natuurlijk mag je dat vragen, dit ben ik,zoals eerder aangegeven, ook van plan. Nu niks meer vragen dan
(16 berichten)