Mijn 535d e60 sedan 2005
Mijn 535d e60 sedan 2005
Na een tijdje actief te zijn op het forum en veel te hebben genoten van andere Bimmers bij deze mijn 535d uit 2005!!
Hier wat info over mijn Bimmer;
Kleur: 416 M - Carbonschwarz metallic
Bekleding: LCSW - Leder Dakota Schwarw/Schwarz
Bestelde speciale uitvoering
- 01CA AG Intern
- 02NP Lichtmetalen wielen M dubbelspaak (135M), 18"
- 0205 Automatische versnellingsbak
- 0302 Alarmsusteem klasse 3 (SCM/TNO)
- 0337 M sportpakket
- 0339 Shadow line
- 04M3 interieurlijsten ´Alu Cube Pure`
- 0415 Electrisch bediend zonnescherm
- 0416 Zonnescherm achter- en zijruiten
- 0441 Rokers uitvoering
- 0456 Comfortzetels
- 0494 Elektrisch verwarmde voorzetels
- 0502 Koplampsproeiers
- 0508 Park distance control (PDC)
- 0522 Xenon lampen voor dim- en grootlicht
- 0524 Adaptieve bochtverlichting (ALC)
- 0563 Uitgebreid verlichtingspakket
- 0609 Navigatiesysteem professional
- 0644 Universele handy voorbereiding, bluetooth
- 0672 CD wisselaar (6 selecties)
- 0676 Hifi actief luidsprekersysteem
- 0698 Area-Code 2 voor DVD
- 0704 M sportonderstel
- 0710 M sportstuur
- 0715 M aerodynamica pakket
- 0775 Individual hemelbekleding Anthrazit
- 08SA AG intern
- 08SP AG intern
- 0863 BMW dealergids Europa
- 0868 Nederlandse taalversie
- 0886 Boordliteratuur Nederlands
Standaard speciale uitvoering
- 0216 Servotronic (stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk)
- 0534 Airconditioning, automatisch
- 0540 Cruise control
- 0548 kilometertacho
- 0785 Individual witte knipperlichten
geen idee wat AG intern inhoud misschien dat iemand van jullie mij dat kan vertellen
Zelf heb ik niet heel veel veranderd. De Auto is fabriek af al wel aardig uitgebreid vind ik zelf;
- Witte led bulbs 10W voor angel eyes
- Led`s voor kentekenverlichting
- Ramen rondom geblindeerd met maximaal toelaatbare tint, ook voorraam (met certificaat)
- Smoke knipperlichten
Wat ik nog wil doen;
- Interieur verlichting witte led´s
- evt mat zwarte nieren (hier ben ik nog niet helemaal over uit, vind het wel mooi zo)
- Kofferbakspoiler (klein lipje)
- USB aansluiting
In orginele staat zoals gekocht
Vanwege mijn werk in de scheepvaart hangt hij minstens 2x per week in een zogenoemde autokraan
Voor de winter een 17" setje style 122 gekocht
Ramen geblindeerd Met bewolkt weer vanaf een bepaalde hoek lijken ze donker maar met helder weer is het gewoon netjes! je kijkt er gewoon doorheen lijkt gewoon iets meer getinit ( zie volgende foto)
De orginele velgen waren niet echt mijn smaak dus vorige weeek een origineel 19" breedset style 128 gekocht! Ook de Smoke knipperlichten gemonteerd!!
Eerste keer in de ´kraan`met mn nieuwe velgen
Fotos van de binnenkant volgen binnenkort!
gr Nathan
Hier wat info over mijn Bimmer;
Kleur: 416 M - Carbonschwarz metallic
Bekleding: LCSW - Leder Dakota Schwarw/Schwarz
Bestelde speciale uitvoering
- 01CA AG Intern
- 02NP Lichtmetalen wielen M dubbelspaak (135M), 18"
- 0205 Automatische versnellingsbak
- 0302 Alarmsusteem klasse 3 (SCM/TNO)
- 0337 M sportpakket
- 0339 Shadow line
- 04M3 interieurlijsten ´Alu Cube Pure`
- 0415 Electrisch bediend zonnescherm
- 0416 Zonnescherm achter- en zijruiten
- 0441 Rokers uitvoering
- 0456 Comfortzetels
- 0494 Elektrisch verwarmde voorzetels
- 0502 Koplampsproeiers
- 0508 Park distance control (PDC)
- 0522 Xenon lampen voor dim- en grootlicht
- 0524 Adaptieve bochtverlichting (ALC)
- 0563 Uitgebreid verlichtingspakket
- 0609 Navigatiesysteem professional
- 0644 Universele handy voorbereiding, bluetooth
- 0672 CD wisselaar (6 selecties)
- 0676 Hifi actief luidsprekersysteem
- 0698 Area-Code 2 voor DVD
- 0704 M sportonderstel
- 0710 M sportstuur
- 0715 M aerodynamica pakket
- 0775 Individual hemelbekleding Anthrazit
- 08SA AG intern
- 08SP AG intern
- 0863 BMW dealergids Europa
- 0868 Nederlandse taalversie
- 0886 Boordliteratuur Nederlands
Standaard speciale uitvoering
- 0216 Servotronic (stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk)
- 0534 Airconditioning, automatisch
- 0540 Cruise control
- 0548 kilometertacho
- 0785 Individual witte knipperlichten
geen idee wat AG intern inhoud misschien dat iemand van jullie mij dat kan vertellen
Zelf heb ik niet heel veel veranderd. De Auto is fabriek af al wel aardig uitgebreid vind ik zelf;
- Witte led bulbs 10W voor angel eyes
- Led`s voor kentekenverlichting
- Ramen rondom geblindeerd met maximaal toelaatbare tint, ook voorraam (met certificaat)
- Smoke knipperlichten
Wat ik nog wil doen;
- Interieur verlichting witte led´s
- evt mat zwarte nieren (hier ben ik nog niet helemaal over uit, vind het wel mooi zo)
- Kofferbakspoiler (klein lipje)
- USB aansluiting
In orginele staat zoals gekocht
Vanwege mijn werk in de scheepvaart hangt hij minstens 2x per week in een zogenoemde autokraan
Voor de winter een 17" setje style 122 gekocht
Ramen geblindeerd Met bewolkt weer vanaf een bepaalde hoek lijken ze donker maar met helder weer is het gewoon netjes! je kijkt er gewoon doorheen lijkt gewoon iets meer getinit ( zie volgende foto)
De orginele velgen waren niet echt mijn smaak dus vorige weeek een origineel 19" breedset style 128 gekocht! Ook de Smoke knipperlichten gemonteerd!!
Eerste keer in de ´kraan`met mn nieuwe velgen
Fotos van de binnenkant volgen binnenkort!
gr Nathan
Laatst gewijzigd door Nathan._ op 27 apr 2013, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn 535d e60 sedan 2005
Voor zover ik weet staat AG intern voor de 'pakketten' die op de auto zitten. In jouw geval:Nathan._ schreef: geen idee wat AG intern inhoud misschien dat iemand van jullie mij dat kan vertellen
gr Nathan
- High executive
- M-pakket
- uitgebreid verlichtingspakket
Vandaar dat AG intern ook 3 keer in je optielijst staat.
Mooie wagen trouwens!
Ook wel grappig om te vermelden dat ik jouw wagen in maart 2010 bijna had gekocht.
Hij stond toen te koop bij Jaap Dik (Assen) met 145.000 km op de teller, maar ik kwam er daar toen niet helemaal uit qua prijs.
Hij stond toen te koop bij Jaap Dik (Assen) met 145.000 km op de teller, maar ik kwam er daar toen niet helemaal uit qua prijs.
Toen ik hem kocht in Juni 2012 stond er inmiddels 181.000km op de teller! er is voor ik hem kocht behoorlijk wat onderhoud verricht.. roetfilter,interieurfilter, schijven en blokken etc... Na 3 maanden onder garantie de versnellingsbak gereviseerd. In juni verloopt de garantie maar heb verder geen problemen.. hopenlijk blijft dit zo!
Bedankt voor het ophelderen van "AG intern"
Bedankt voor het ophelderen van "AG intern"
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie wagen.
Zou wel even moeten slikken als ik mijn auto zo op die hoogte zou zien hangen.. Haha.
Zou wel even moeten slikken als ik mijn auto zo op die hoogte zou zien hangen.. Haha.
///M-power
Toen hij in 2010 te koop stond met 145.000 km op de teller zat er een onderhoudsboekje bij dat sinds april 2007 en 70.000 km niet meer was afgestempeld, dus heel goed mogelijk dat degene die hem daarna gekocht heeft flink wat achterstallig onderhoud heeft moeten wegwerken.
Zelf zit ik inmiddels op de 208.000 km (aanschaf bij 122.00 km) en heb nog niet al teveel gekke dingen gehad tot op heden. Moet wel zeggen dat ik nu toch wel een beetje in de zone begin te komen dat er wat serieuzer onderhoud moet worden gepleegd (o.a. roetfilter, automaat), dus ben met een schuin oog wel ook een beetje aan het rondkijken naar een opvolger (330d of 335d met km-stand rond de 100.000 km). Maar aan de andere kant als ik hem weer mooi gepoetst in het zonnetje zie staan blinken vind ik het ook weer retezonde om hem nu al weg te doen en zou ik er best mee door willen rijden tot richting de 300.000 km.
Zelf zit ik inmiddels op de 208.000 km (aanschaf bij 122.00 km) en heb nog niet al teveel gekke dingen gehad tot op heden. Moet wel zeggen dat ik nu toch wel een beetje in de zone begin te komen dat er wat serieuzer onderhoud moet worden gepleegd (o.a. roetfilter, automaat), dus ben met een schuin oog wel ook een beetje aan het rondkijken naar een opvolger (330d of 335d met km-stand rond de 100.000 km). Maar aan de andere kant als ik hem weer mooi gepoetst in het zonnetje zie staan blinken vind ik het ook weer retezonde om hem nu al weg te doen en zou ik er best mee door willen rijden tot richting de 300.000 km.
Zeer mooie wagen. Is dat wel gezond hem ophangen aan de spaken van de velgen ?
525d E61 2007 pre-LCI
Zit zelf inmiddels rond de 213.000km. Heb echt specifiek voor de 5serie gekozen omdat ik 80% op de duitse autobaan zit. Ben echt erg goed te spreken over het comfort en de handling ook bij hogere snelheden ( meer regel dan uitzondering) heb wel kleine slijtages gehad zoals kogellagers achter maar qua groot onderhoud is het bij de versnellingsbak gebleven! Alle grote dingen zoals roetfilter e.d. zijn allemaal net gebeurt dus kan nog wel even vooruit!! En net wat je zegt! Het zijn en blijven prachtige wagens! Zowel buiten als binnen!
E36 M-Style schreef:Mooie wagen.
Het blijft spannend, elke keer weer
Het is natuurlijk niet de normale gang van zaken maar dit is de normale manier op schepen! Heb ook nog nooit rare dingen meegemaakt of gehoord! Mn collega rijd een Q7 van 2,5t! geen probleem! Heb wel voor originele velgen gekozen vanwege deze manier van doen, en omdat ik met enige regelmaat ver boven de 200km/u rij!tom_il schreef:Zeer mooie wagen. Is dat wel gezond hem ophangen aan de spaken van de velgen ?
hele mooie auto echt super maar waarom een diesel? ding staat toch meer stil dan dat ie rijdt dan maak je de kilometers voor een diesel toch niet als je schipper bent?
Gaaf gezicht! Een vliegende bimmer ....
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Heb hem nu 10 maanden en al ruim 30K gereden... Vandaar een diesel!stef_bmw schreef:hele mooie auto echt super maar waarom een diesel? ding staat toch meer stil dan dat ie rijdt dan maak je de kilometers voor een diesel toch niet als je schipper bent?
Toch nog aardig wat KM's dus!
Zeer mooie wagen! en mooi uitgevoerd ook zo! Veel plezier ermee!
Zeer mooie wagen! en mooi uitgevoerd ook zo! Veel plezier ermee!
>>>>Showroom E36's<<<<
Prachtige bimmer! Is wel een angstaanjagend zicht om je auto zo te zien hangen in de lucht ...
Voor de rest een geweldige auto en met de diesel zal het ook niet mis zitten met de koppel
Veel plezier nog met je wagen!
Voor de rest een geweldige auto en met de diesel zal het ook niet mis zitten met de koppel
Veel plezier nog met je wagen!
Mooie bak maar een zwarte gril is het mooist bij je shadow line. Vondt zelf de chromen grill in mijn e61 storend. Kwestie van smaak natuurlijk. Veel plezier er mee.