Iemand enig idee welke wielen dit wel zijn dan?
Dnl schreef:Netjes hoor..
Velgen kan ik ook niet thuis brengen ..
Staat BMW logo wel in de velg? (Bedoel ik dus niet het logo op de naafkap, maar op/in de velg zelf).
Staat BMW logo wel in de velg? (Bedoel ik dus niet het logo op de naafkap, maar op/in de velg zelf).
Je moet aan de binnenkant kijken, op een spaak.Ralph schreef:Aan de buitenkant staat er in ieder geval nergens BMW op de velg?
Iemand enig idee welke wielen dit wel zijn dan?

|Je ziet het, complimenten van Mr. SilverVision himselfOpt1mus schreef:Keurig!
:pimp:
Heb het laten inbouwen. Vond de verhalen van de hete kabelstjes e.d. een beetje engBase46 schreef:Gaaf, dat ziet er strak uit, die AngelEye's. Zelf gedaan of in laten bouwen?
Het begon allemaal na het zien van de mooie blauwe lampjes van Mr. Silvervision. Ik was ik meteen verkocht :~Griffendahl schreef:Je ziet het, complimenten van Mr. SilverVision himselfOpt1mus schreef:Keurig!
:pimp:
Tja, ik die dingen ook hoog op mijn verlanglijstje staan, maar twijfel of dat ik zelf zal proberen of laten doen. Ik denk dat ik het voor de zekerheid ook maar laat doen. Waar heb jij ze gehaald? Wheels online of HL of zo?Ralph schreef:Heb het laten inbouwen. Vond de verhalen van de hete kabelstjes e.d. een beetje eng
Heb het laten doen bij de jongens in Ede. Als je daar rondloopt :~ :~Base46 schreef:Tja, ik die dingen ook hoog op mijn verlanglijstje staan, maar twijfel of dat ik zelf zal proberen of laten doen. Ik denk dat ik het voor de zekerheid ook maar laat doen. Waar heb jij ze gehaald? Wheels online of HL of zo?
|Ze staan aangesloten op de lampen.Opt1mus schreef:Nou nou nou jongens!![]()
Schakelen je AE's in als je de auto ontgrendelt of zijn ze op je lampen aangesloten?
Inderdaad piepje als de lampen nog aanstaan, maar het zou mooi zijn als ook de lampen uitgingen als je de sleutel van het contact haalt.BertusE46 schreef:Dat is nou nét het nadeel van die dingen uit Ede, die worden rechtstreeks op het stadslicht aangesloten.
Als het goed is krijg je wel een waarschuwingssignaal als de verlichting nog aanstaat terwijl je uitstapt....