Danishbmw schreef:Je kan er altijd wel wat achter zoeken... Redenen genoeg om een m3 geimporteerd te hebben en dan te denken om hem te verkopen.. Onzuiniger dan verwacht? Niet comfortabel als daily, Vrouw onverwacht zwanger dus coupe is niet handig...
Er staat veel troep op waar wat van bekend is. Maar bij de nieuwere gewoon gaan kijken en boekjes etc. controleren..
Voor het zelfde geldt is het wel een goeie, die je dan misloopt.
Mja, je kúnt gelijk hebben, maar mijns inziens is dat de uitzondering op de regel.
Ik ben inderdaad wat achterdochtig, maar gezien het geldbedrag is dat niet zo gek, toch? Bij de redenen die jij noemt denk ik: dat bestaat niet als je je hebt verdiept in een M3. Die koop je toch niet in een opwelling? En dan al helemaal niet in het buitenland. Zo wel: dan heeft de koper mogelijk wel één van de vele matige exemplaren gekocht, want research doen is belangrijk. Lijkt dan iemand die zich er te weinig in heeft verdiept, dus ook voor de nieuwe koper groter risico. Het vriendin zwanger-argument: zou kunnen, maar waarom dan niet nog een half jaartje rijden en dan verkopen? Baby's droppen duurt meestal wel even
Om in het geheel over mogelijke tellerfraude e.d. nog maar niet te spreken.