E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: E36's van Danny&pa - Update:(29-4) foto'tjess
ik ga idd gewoon kitten, ken meerdere mensen die dit zo opgelost hebben! Wil het risico niet lopen dat ik een jaar later nieuwe dorpels erin kan laten lassen, plus dat ik dan ook de boormallen weer moet gaan regelen enzo allemaal extra werk!
Enige waar ik nog over twijfel nu, is of ik nu wel of niet dat afdichtrubber ertussen moet hebben als ik kit...
Enige waar ik nog over twijfel nu, is of ik nu wel of niet dat afdichtrubber ertussen moet hebben als ik kit...
>>>>Showroom E36's<<<<
Ah top dan zie je daar ook niks meer van! Kitten lijkt me idd het beste. Ik kan me voorstellen dat als het niet helemaal afdicht er ergens water zou kunnen blijven staan op plekken waar je het niet wil hebben..
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
- BMW Clubsport
Volgens mij is die rubber er alleen voor om het netjes af te werken.
1 rubber kost +/- 25 euro dat vind ik best veel geld en volgens mij is het niet echt nodig.
Ben benieuwd naar het resultaat.
1 rubber kost +/- 25 euro dat vind ik best veel geld en volgens mij is het niet echt nodig.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Die boormallen zijn niet meer te krijgen, ik heb ergens een keer een post geschreven hoe je ze OEM kunt bevestigen zonder boormallen (passen en meten). Bij mij zaten ze er toen netjes op.Dcreator schreef:ik ga idd gewoon kitten, ken meerdere mensen die dit zo opgelost hebben! Wil het risico niet lopen dat ik een jaar later nieuwe dorpels erin kan laten lassen, plus dat ik dan ook de boormallen weer moet gaan regelen enzo allemaal extra werk!
Had het oppervlak destijds getectileerd, alsook de holtes volgespoten met tectyl.
Of het roestwerend was moet BMWclubsport maar even antwoord op geven! (ben ik eigenlijk wel benieuwd naar).
Ben toch iets meer een fan van OEM bevestigen, dan kitten...Stel het moet er een keertje af om welke reden dan ook. trek je ze tenminste niet over, wat ik met kit nog wel zie gebeuren.
- BMW Clubsport
@ Bimmerbob: Jouw dorpels waren inderdaad verroest van binnen, dus die roestwerende tectyl heeft niet veel geholpen.
Verder moet je veel kracht geven wil je een skirt over trekken, de enige reden waarom die eraf zou moeten is als je het spatbord moet vervangen.
Verder moet je veel kracht geven wil je een skirt over trekken, de enige reden waarom die eraf zou moeten is als je het spatbord moet vervangen.
Ik heb m'n skirt wel gewoon met de klemmetjes erop gezet. Boormal heb je niet nodig, gewoon afkijken van het plaatje want zo nauw komt het niet (de klemmetjes kun je schuiven over de rand in de skirts). Natuurlijk de gaatjes wel goed afwerken zodat ze niet gaan roesten. Ik heb iig nog nergens last van na bijna vier jaar.
Laatst gewijzigd door Mr._T-Rex op 03 mei 2013, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
hmm dat wil ik eigenlijk zelf wel eens zien..heb je de carroserie nog staan william?:P
Want eigenlijk geloof ik het niet haha
Want eigenlijk geloof ik het niet haha
- BMW Clubsport
Hij staat er nog, gaat waarschijnlijk zaterdag weg, dus dan moet je snel zijn.
Anders zal ik er wel een paar foto's van schieten
Anders zal ik er wel een paar foto's van schieten
Vandaag dacht ik even mijn tellerringen te monteren, en mijn wijzers de lakken,
tegendeel was waar, alles wat tegen kon zitten, zat tegen!
Eerst kreeg ik 1 van de 3 stekkers niet los, toen dit uiteindelijk gelukt was, aan de slag gegaan,
Blijken die tellerringen zo'n slechte pasvorm te hebben dat ik ze er niet ingeklikt kreeg, ze blijven er "opliggen".
Flink balen dus, moet hier dus iets op gaan verzinnen, wel mijn wijzers rood kunnen maken! Was even een gedoe, eenmaal met installeren even moeten prullen voor alle wijzers het weer deden (lag denk ik aan een vuiltje tussen een contactpunt).
Maar het resultaat vind ik erg leuk, weer een klein detail wat toch een heel andere look geeft achter het stuur!
tegendeel was waar, alles wat tegen kon zitten, zat tegen!
Eerst kreeg ik 1 van de 3 stekkers niet los, toen dit uiteindelijk gelukt was, aan de slag gegaan,
Blijken die tellerringen zo'n slechte pasvorm te hebben dat ik ze er niet ingeklikt kreeg, ze blijven er "opliggen".
Flink balen dus, moet hier dus iets op gaan verzinnen, wel mijn wijzers rood kunnen maken! Was even een gedoe, eenmaal met installeren even moeten prullen voor alle wijzers het weer deden (lag denk ik aan een vuiltje tussen een contactpunt).
Maar het resultaat vind ik erg leuk, weer een klein detail wat toch een heel andere look geeft achter het stuur!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E36's van Danny&pa - Update:(3-5) Teller Mod
Ik had hetzelfde met die ringen. Alleen de kleinere pasten goed. De twee grotere waren bagger. Ik vond uiteindelijk de look met alleen de twee kleine ringen (in combinatie met dezelfde look op mijn pook) wel prima passen.
Wat heb je gebruikt om het rood te maken. En schijnt er dan ook nog ligt door de tellers?
Wat heb je gebruikt om het rood te maken. En schijnt er dan ook nog ligt door de tellers?
Wilde eerst stift pakken, omdat dit beter licht doorlaat, maar toen bedacht ik me, dat dit misschien lastig te verwijderen was...
Dus ben Alsnog gegaan voor Nagellak! Eerst even getest op papier, tegen de zon in gehouden, liet licht door dus dacht, laten we het maar gewoon proberen! Mocht ik dan terug willen, of een fout maken haal ik het er zo af met een beetje remover!
Heb zojuist in het donker even getest, zichtbaarheid in het donker is nog altijd acceptabel! het is een kwestie van niet TE dik erop aanbrengen! Ik vind het wat meer sportief & sfeervol in de cockpit, zonder dat het meteen een kermis wordt!
Dus ben Alsnog gegaan voor Nagellak! Eerst even getest op papier, tegen de zon in gehouden, liet licht door dus dacht, laten we het maar gewoon proberen! Mocht ik dan terug willen, of een fout maken haal ik het er zo af met een beetje remover!
Heb zojuist in het donker even getest, zichtbaarheid in het donker is nog altijd acceptabel! het is een kwestie van niet TE dik erop aanbrengen! Ik vind het wat meer sportief & sfeervol in de cockpit, zonder dat het meteen een kermis wordt!
>>>>Showroom E36's<<<<
Netjes gedaan.
Waren er ook tellerbakken die dit fabriek af rood hadden? ( 3 ?)
Waren er ook tellerbakken die dit fabriek af rood hadden? ( 3 ?)
Zover ik weet waren rode wijzers i.c.m. het M-logo tussen je 2 grote meters kenmerkend voor een M3!
(en had je ipv je verbruiksmeter daar geloof ik een temperatuurmeter zitten van je olie, bij de euro M3 dan, US spec was dit volgens mij gewoon verbruik)
(en had je ipv je verbruiksmeter daar geloof ik een temperatuurmeter zitten van je olie, bij de euro M3 dan, US spec was dit volgens mij gewoon verbruik)
>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
Goed bezig!
Ik zag laatst in het e46 gedeelte een link naar gekleurde naalden....ga ik binnenkort ook maar eens doen (of idd maar eens in de kast van mn meisje naar rode nagellak zoeken )
Ik zag laatst in het e46 gedeelte een link naar gekleurde naalden....ga ik binnenkort ook maar eens doen (of idd maar eens in de kast van mn meisje naar rode nagellak zoeken )
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Deze heb ik ook nog steeds liggen. Ik denk dat ik die in de zomervakantie erin ga zetten en dan meteen ook de naalden rood maak.
Gelukkig heb ik nog een extra tellerbak liggen om op te oefenen Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk best veel spullen liggen waar ik nog wat mee moet....
velgen
tellerbak delen
bumperstrip
kofferbaklip
originele BMW business cd/radio
knipperlicht handel met BC bediening
M3 achterbumper
Misschien moet ik wat meer doen