AtteTjaPNurD's E36 Nieuwe aanwinst
-
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan ac schnitzer Gepolijst en shoot
Vandaag weer een mooie gehad, Iemand had 10 euro geboden op de complete schnitzer zet dus ik zij kom maar halen kreeg ik een telefoontje jh menieer ik had bod gedaan van 10 euro jij zij kom maar halen, dusse ieke wil komen halen.... dus toen maar uitgelegd dat ze bij een belachelijk bod een onserieus antwoord kunnen verwachten
-
haha ja ik ken dat daarop moet je niet eens op reageren;)
Die ken ik. Euro X bieden. Akkoord via mail. Langskomen en dan gaan afdingen.
ROT OP !
ROT OP !
Aan het door jou geschetste accent te horen, vergeet je natuurlijk wel dat het standaard is dat je bij deze biedingen van 10 euro, 4 schapen en zijn oudste dochter krijgtAtteTjaPNurD schreef:Vandaag weer een mooie gehad, Iemand had 10 euro geboden op de complete schnitzer zet dus ik zij kom maar halen kreeg ik een telefoontje jh menieer ik had bod gedaan van 10 euro jij zij kom maar halen, dusse ieke wil komen halen.... dus toen maar uitgelegd dat ze bij een belachelijk bod een onserieus antwoord kunnen verwachten
Hahah ja lijkt me logisch!!
-
Re: AtteTjaPNurD's E36 Sedan ac schnitzer back to basic
ik snap dat je dat gaat missen, ik had er een 6cil ingebouwd
als je een andere auto koopt kun je ook de pech hebben dat de motor kapot gaat + de evt andere gebreken en nou weet je wat je hebt
je trommelt gewoon een paar mensen op die het gereedschap ervoor hebben en je gaat aan de gang, dan kost het niet zo veel als in de garage
als je een andere auto koopt kun je ook de pech hebben dat de motor kapot gaat + de evt andere gebreken en nou weet je wat je hebt
je trommelt gewoon een paar mensen op die het gereedschap ervoor hebben en je gaat aan de gang, dan kost het niet zo veel als in de garage
Ik ben een voorstander van basic bumpers
Doe je hem weg ?
Doe je hem weg ?
Alles staat te koop.
Komt een nieuw project met een 6-pitter
Succes Tjap !
Komt een nieuw project met een 6-pitter
Succes Tjap !
AtteTjaPNurD schreef:Vandaag weer een mooie gehad, Iemand had 10 euro geboden op de complete schnitzer zet dus ik zij kom maar halen kreeg ik een telefoontje jh menieer ik had bod gedaan van 10 euro jij zij kom maar halen, dusse ieke wil komen halen.... dus toen maar uitgelegd dat ze bij een belachelijk bod een onserieus antwoord kunnen verwachten
-
@denv3r 6 cilinder inbouwen was wellicht een optie.... maar dat gaat me toch egt teveel kosten en is nu al te laat helft is al verkocht namelijk
@atlas Thx man komt goed
Komt idd een 6 pitter.... dit zal overigens wel even duren..
had eigenlijk een mooie e34 525i te koop gezien die ik donderdag wou gaan bekijken en kopen
is deze net net verkocht stond al sinds februari te koop en nu net wanneer ik hem kan kopen word ie verkocht dus baal ik stiekem wel van
mjaa nu dus rustig verder kijken voor een leuke 6 pitter wellicht dat ik misschien een tussenstap maak naar een 205 (peugeot)
@atlas Thx man komt goed
Komt idd een 6 pitter.... dit zal overigens wel even duren..
had eigenlijk een mooie e34 525i te koop gezien die ik donderdag wou gaan bekijken en kopen
is deze net net verkocht stond al sinds februari te koop en nu net wanneer ik hem kan kopen word ie verkocht dus baal ik stiekem wel van
mjaa nu dus rustig verder kijken voor een leuke 6 pitter wellicht dat ik misschien een tussenstap maak naar een 205 (peugeot)
als je zon kleine peugeot gaat rijden, ga je je bmw waarschijnlijk nog meer missen
Najah een 205 cti en gti laten menig BMW achter zich..
rap zijn ze wel, maar kwa comfort ga je er een stuk op achteruit
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Succes kerel met de zoektocht!
Zal vast en zeker goedkomen:)
Zal vast en zeker goedkomen:)
///M-power