Cic ingebouwd met foto s
Re: Te Koop bmw 530I M pakket
Marktplaats heb ik anders altijd goed mijn auto's verkocht.
Marktplaats kijken echt veel en veel meer mensen op als op autoscout.
Gewoon biedingen toestaan uitzetten en alleen op serieuze mails reageren.
Succes met de verkoop. Zal vast lukken.
Marktplaats kijken echt veel en veel meer mensen op als op autoscout.
Gewoon biedingen toestaan uitzetten en alleen op serieuze mails reageren.
Succes met de verkoop. Zal vast lukken.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Hoor net dat een kennis een 535D heeft gekocht.
Net te laat dus.
Net te laat dus.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
@ Suyker jammer net te laat voor hem dan volgende keer beter.
@ martijn ik wacht nog even af ik heb mijn auto s ook altijd daar te koop gezet en verkocht,alleen sommige mensen die biedingen via de mail of ze proberen je adres meteen los te krijgen om vervolgens je auto te komen weghalen of spreken af om te komen en komen vervolgens niet of test piloten.Ik heb het gelijk al gehad.
En daar wordt ik een beetje misselijk van.
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik hem verkocht heb ik heb er zelf ongeveer een jaar naar gezocht.
Ik moet net iemand treffen die de zelfde eisen als mijn heeft en het voor de auto over heeft want ze zijn al een stukje goedkoper verkrijg baar.
Je hebt dan minder opties en meer km s en hoogst waarschijnlijk en een of meerdere spuiten beurten erop zitten.
@ martijn ik wacht nog even af ik heb mijn auto s ook altijd daar te koop gezet en verkocht,alleen sommige mensen die biedingen via de mail of ze proberen je adres meteen los te krijgen om vervolgens je auto te komen weghalen of spreken af om te komen en komen vervolgens niet of test piloten.Ik heb het gelijk al gehad.
En daar wordt ik een beetje misselijk van.
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik hem verkocht heb ik heb er zelf ongeveer een jaar naar gezocht.
Ik moet net iemand treffen die de zelfde eisen als mijn heeft en het voor de auto over heeft want ze zijn al een stukje goedkoper verkrijg baar.
Je hebt dan minder opties en meer km s en hoogst waarschijnlijk en een of meerdere spuiten beurten erop zitten.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Hier ook nog even een linkje naar autoscout,fotos hier op het forum zijn wel uitgebreider.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231736943
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231736943
Re: Verkocht!!! bmw 530I M pakket
Auto vandaag officieel verkocht heeft een maand te koop gestaan en er niet echt heel veel voor gedaan.
Ik denk dat ik hem wel ga missen hele fijne auto nooit niks aan gehad en hij was ook perfect.
Zit nog te denken om een oudere e60 terug tekopen een 530d.
Ik denk dat ik hem wel ga missen hele fijne auto nooit niks aan gehad en hij was ook perfect.
Zit nog te denken om een oudere e60 terug tekopen een 530d.
Waarom zou je nu terug een oudere E60 530D kopen. Deze was toch perfect , je had alles vernieuwd naar facelift model ..
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
ik vind het sonde die afschrijving en dat heb je een stuk minder met een oudere en vind het perfect maken van een auto leuk om te doen en mijn oude was al perfect toen ik hem kocht heb alleen cosmetisch wat gedaan.
Zow da's vlug. die van mij staat nu een half jaar te koop en 1 kijker gehad ( maar die moest eerst zijn eigen auto nog kwijt ) en voor de rest alleen maar idioten die denken hem dezelfde avond nog te kunnen ophalen voor een schijtprijs. zelfs een bod van 6000,- echt niet te geloven, zit er zelfs aan te denken om er gewoon lekker een paar jaar mee door te rijden.. weet niet waar t aan ligt auto is ook echt perfect verder
Hallo mike dat is wel zuur zoon bod zo er echt pissig van worden.
Maar jou auto is ook niet te vergelijk met die van mijn.
Ik had er bijna alles op zitten in vergelijking met die van jou.
Ik ben zelf ook weer aan het kijken en dan voor een goedkopere en heb naar die van jou zitten kijken.
Hij ziet er echt heel netjes uit maar hij past niet in mijn wensen pakket.
Er zijn gewoon denk ik meer mensen die er zo over denken helaas.
ik wil bijv echt comfort stoelen navi prof en geen beige interieur en ook een m pakket.
Sommige dingen kun je er wel op zetten maar het word dan te veel van het goede.
Je moet echt iemand vinden die daar niets om geeft en van een lage km stand houd dan is de jouwe perfect.
ik was ook net als jou in verhouding tot de andere de duurdere in zijn soort.
Ik heb er uit eindelijk ook nog 21500 voor kunnen krijgen is een goede prijs en dat binnen een maand.
In ieder geval succes met de verkoop wat wil jij trouwens na deze auto?
Maar jou auto is ook niet te vergelijk met die van mijn.
Ik had er bijna alles op zitten in vergelijking met die van jou.
Ik ben zelf ook weer aan het kijken en dan voor een goedkopere en heb naar die van jou zitten kijken.
Hij ziet er echt heel netjes uit maar hij past niet in mijn wensen pakket.
Er zijn gewoon denk ik meer mensen die er zo over denken helaas.
ik wil bijv echt comfort stoelen navi prof en geen beige interieur en ook een m pakket.
Sommige dingen kun je er wel op zetten maar het word dan te veel van het goede.
Je moet echt iemand vinden die daar niets om geeft en van een lage km stand houd dan is de jouwe perfect.
ik was ook net als jou in verhouding tot de andere de duurdere in zijn soort.
Ik heb er uit eindelijk ook nog 21500 voor kunnen krijgen is een goede prijs en dat binnen een maand.
In ieder geval succes met de verkoop wat wil jij trouwens na deze auto?
Ja dat ben ik ook met je eens kwa opties.. maar als ik nu bv een m pakket had gemonteerd ,zou het mischien iets sneller gaan maar in mijn geval weg gegooid geld zijn..
heb er de afgelopen 2 jaar jaar best wat extra ( niet goedkope ) opties extra op aangebracht waar geen hond meer naar kijkt nu..
Wil eigenlijk een touring hebben ( e91 waarschijnlijk )
heb er de afgelopen 2 jaar jaar best wat extra ( niet goedkope ) opties extra op aangebracht waar geen hond meer naar kijkt nu..
Wil eigenlijk een touring hebben ( e91 waarschijnlijk )
Het is altijd overwegen wat je doet kwa extra s aan je auto vind je updates zeker wel mooi lci upgrade had ik ook een m5 raamlijsten en veel meer toch niet of zit ik er naast? Maar naar een e91 dat is wel iets anders ik heb zelf ook nog een e46 touring m3 uitgevoerd maar dat rijd echt veel anders als een 5 serie. Het is wat sportiever en wat stugger.Maar lijkt van binnen op de 5 serie denk dat ik best wat opties zou missen. Zou dan zelf voor een 335i gaan loopt goed.
Heb toen ik de 5 serie kocht meteen ook een compleet nieuwe set 18 inch met michelin pilot sport 3 gekocht ( kenners weten ook wel wat dat kost ) en de auto had geen bleutooth , ook dat is er achteraf bij gekomen..
opzich geeft dat ook allemaal niet , maar dan snap je wel dat ik behoorlijk pissig word als er dat soort biedingen op worden gedaan .. voorlopig blijf ik er ook heerlijk in rijden, er komt vast wel iemand .
een e91 is idd totaal anders rijden, en ik zou eigenlijk niet weten wat voor bmw ik anders zou moeten gaan rijden.. vermogen is leuk maar wat mij bij de 530 zwaar is tegengevallen is de luiheid van de automaat waardoor je met stadsverkeer net zo makkelijk met minder vermogen afkan. daarentegen is een 325i automaat ook zo traag als dikke stront , dus denk ik dat mijn voorkeur naar een handbak zal uitgaan . verder vind ik het uiterlijk van een e90/91 met de juiste velgen en wat optische veranderingen wel erg mooi
opzich geeft dat ook allemaal niet , maar dan snap je wel dat ik behoorlijk pissig word als er dat soort biedingen op worden gedaan .. voorlopig blijf ik er ook heerlijk in rijden, er komt vast wel iemand .
een e91 is idd totaal anders rijden, en ik zou eigenlijk niet weten wat voor bmw ik anders zou moeten gaan rijden.. vermogen is leuk maar wat mij bij de 530 zwaar is tegengevallen is de luiheid van de automaat waardoor je met stadsverkeer net zo makkelijk met minder vermogen afkan. daarentegen is een 325i automaat ook zo traag als dikke stront , dus denk ik dat mijn voorkeur naar een handbak zal uitgaan . verder vind ik het uiterlijk van een e90/91 met de juiste velgen en wat optische veranderingen wel erg mooi
Ik snap het zeker dat je er pissig om wordt ik was daar ook bang voor dat ik dat zou krijgen.
Ze weten bij lange na niet wat een auto echt waard is 6000 euro is wel triest dat kost de goedkoopste nog niet eens.
Nu moet ik wel even lachen ik ben het volkomen met je eens over de luiheid van de automaat al had ik wel 258pk.
Ik had hier voor een golf 5 gti met 325pk handbak dat was spelen.
Ik heb pas in een 530d gereden maar voel wel heel goed dat de mijne sneller was.
Ik vind wel een je een 5 serie met automaat moet hebben,een 3 serie kan idd gewoon met handbak heb ik nu ook.
Dat kun je teminste echt rijden haha auto maat schakeld nooit wanneer je wil.
Dus jij bent eigenlijk ook iemand die van een sportievere auto houd,tja dan is een 5 serie lochtvind ik ook.
Een drie serie voldoet dan idd beter die touring van mijn licht echt als een huis op de weg met een m3 onderstel daar kon mijn 5 serie m5 onderstel niet aan tippen maar dat schijnt ook niet echt te zijn bij een 5 serie bij een 3 serie wel vandaar.
Ze weten bij lange na niet wat een auto echt waard is 6000 euro is wel triest dat kost de goedkoopste nog niet eens.
Nu moet ik wel even lachen ik ben het volkomen met je eens over de luiheid van de automaat al had ik wel 258pk.
Ik had hier voor een golf 5 gti met 325pk handbak dat was spelen.
Ik heb pas in een 530d gereden maar voel wel heel goed dat de mijne sneller was.
Ik vind wel een je een 5 serie met automaat moet hebben,een 3 serie kan idd gewoon met handbak heb ik nu ook.
Dat kun je teminste echt rijden haha auto maat schakeld nooit wanneer je wil.
Dus jij bent eigenlijk ook iemand die van een sportievere auto houd,tja dan is een 5 serie lochtvind ik ook.
Een drie serie voldoet dan idd beter die touring van mijn licht echt als een huis op de weg met een m3 onderstel daar kon mijn 5 serie m5 onderstel niet aan tippen maar dat schijnt ook niet echt te zijn bij een 5 serie bij een 3 serie wel vandaar.
Ja het hoeft voor mij niet zo heel snel meer te zijn, maar als ik gas geef wil ik wel graag wat meer response .
hiervoor heb ik Zafira OPC gereden, en heb nog wel meer leuk spul gehad ( bv manta met 16 klepper en throttle bodies en programmeerbare injectie en Golf 1 met getunde G60 motor) maar dat is een heel ander segment.
laten we het maar houden op de crisis hahaha, blijf zolang nog heerlijk rijden met de 5. en mischien moet ik nog maar niet teveel naar wat anders kijken hahaha
hiervoor heb ik Zafira OPC gereden, en heb nog wel meer leuk spul gehad ( bv manta met 16 klepper en throttle bodies en programmeerbare injectie en Golf 1 met getunde G60 motor) maar dat is een heel ander segment.
laten we het maar houden op de crisis hahaha, blijf zolang nog heerlijk rijden met de 5. en mischien moet ik nog maar niet teveel naar wat anders kijken hahaha
Hi,
Je moet hem gewoon houden, je weet ook niet wat voor auto je anders in de plaats zult krijgen! Daarmee bedoel ik dat je voor nare verrassingen kunt komen te staan , zeker met een diesel tenzij je een dijk van garantie hebt afgesloten maar dan zit in je de hoek van premium selection en dan moet je diep in je buidel tasten!
Ik zelf een 530i met het M54 blok gehad, een heel fijne auto!
Ik heb btw een 545i E60 (ik zal tzt de pics posten) recent gekocht, jeetje tering, dat ding gaat !
Dan vergeef je deze auto zijn verbruik, de onderhoudskosten. En wetende dat ik , als ik 'm ooit ga verkopen, 'm niet makkelijk kan slijten zal dat mij nu een worst wezen.
Er is altijd wel een markt voor hongerige PK's auto.
Kortom , de 530i is een perfect combi tussen rijgenot en gebruikerskosten.
Ik heb toch voor de 545i gekozen omdat deze zoveel meer rijgenot biedt!
"Voor wat hoort wat"
Ik hoop jullie eens te ontmoeten op een meeting,
Groetjes!
Je moet hem gewoon houden, je weet ook niet wat voor auto je anders in de plaats zult krijgen! Daarmee bedoel ik dat je voor nare verrassingen kunt komen te staan , zeker met een diesel tenzij je een dijk van garantie hebt afgesloten maar dan zit in je de hoek van premium selection en dan moet je diep in je buidel tasten!
Ik zelf een 530i met het M54 blok gehad, een heel fijne auto!
Ik heb btw een 545i E60 (ik zal tzt de pics posten) recent gekocht, jeetje tering, dat ding gaat !
Dan vergeef je deze auto zijn verbruik, de onderhoudskosten. En wetende dat ik , als ik 'm ooit ga verkopen, 'm niet makkelijk kan slijten zal dat mij nu een worst wezen.
Er is altijd wel een markt voor hongerige PK's auto.
Kortom , de 530i is een perfect combi tussen rijgenot en gebruikerskosten.
Ik heb toch voor de 545i gekozen omdat deze zoveel meer rijgenot biedt!
"Voor wat hoort wat"
Ik hoop jullie eens te ontmoeten op een meeting,
Groetjes!