Centrale vergrendeling
Centrale vergrendeling
IK denk dat er iets mis is met mijn CV. als ik mijn auto open maak met afstandbediening, gaat alleen de bestuurdersdeur van het slot af. de passasiers deur moet ik handmatig van binnen openen. Het stomme is dat ik hem wel opslot kan doen met de afstandbediening en dan gaan allebij de deuren dicht. Lijkt me dan niet iets mechanisch omdat hij wel op slot kan maar niet open.
heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt
alvast bedankt
-
Re: Centrale vergrendeling
Is dit altijd al zo geweest? is namelijk ook een instelling mogelijk dat je twee keer moet drukken om alle deuren te ontgrendelen.
Nee is pas sinds kort zou het een instelling kunnen wezen?bigtiger schreef:IK denk dat er iets mis is met mijn CV. als ik mijn auto open maak met afstandbediening, gaat alleen de bestuurdersdeur van het slot af. de passasiers deur moet ik handmatig van binnen openen. Het stomme is dat ik hem wel opslot kan doen met de afstandbediening en dan gaan allebij de deuren dicht. Lijkt me dan niet iets mechanisch omdat hij wel op slot kan maar niet open.
alvast bedankt
Het kan zijn dat je gm5 module stuk is.
Hier zitten relais in die vaker bij een e46 stuk gaan.
Mocht je meer info willen over waar je deze relais kunt bestellen kun je me een pm sturen.
Het wil ook nog wel eens helpen om je sleutel opnieuw in te lezen.
Mvg
Hier zitten relais in die vaker bij een e46 stuk gaan.
Mocht je meer info willen over waar je deze relais kunt bestellen kun je me een pm sturen.
Het wil ook nog wel eens helpen om je sleutel opnieuw in te lezen.
Mvg
Indien het de GM5 is, kan ik hem ook voor je repareren. Het lijkt er alleen op dat je een kapot slot hebt als ik je storing zo lees, je hebt waarschijnlijk een coupé?
Mannen ik heb een dergelijk probleem, alleen heb ik een sedan. Sins vorige week doet mijn cv het niet meer. Ik kan ook alleen de bestuurders deur openen met de sleutel, van binnen uit krijg ik de andere deuren niet meer open. Ook de vergrendel knop in mijn midden consul werkt niet. Ik heb mijn accupool los gehaald, daarna heeft hij het weer een paar dagen gedaan. Als ik buiten de auto sta en op de sleutel de auto wil vergrendelen hoor ik wel dat hij wil vergrendelen. Mijn kofferklep werkt trouwens wel gewoon.
Wat denken jullie? de GM5 de geest aan het geven?
Wat denken jullie? de GM5 de geest aan het geven?
Stefan, in jouw geval lijkt het wel op een probleem met de GM5 module. Kijk eens in het DIY gedeelte, daar staat een beschrijving hoe je de relais kunt vervangen.
Dit is zeker een gm5 module probleem!
Het bekende bmw e46 kwaaltje.
De relais kun jr gewoon via ebay.de bestellen voor een paar euro, je zult zien nadat ze vervangen zijn alles weer werkt als nieuw!
Het bekende bmw e46 kwaaltje.
De relais kun jr gewoon via ebay.de bestellen voor een paar euro, je zult zien nadat ze vervangen zijn alles weer werkt als nieuw!
Thanks for sharing!
Ga even bekijken of ik het zelf wel gaan doen. hihi. Is best een priegel werkje zo te zien.
Ga even bekijken of ik het zelf wel gaan doen. hihi. Is best een priegel werkje zo te zien.
Ik heb precies hetzelfde probleem! Wat was jou oplossing?bigtiger schreef:IK denk dat er iets mis is met mijn CV. als ik mijn auto open maak met afstandbediening, gaat alleen de bestuurdersdeur van het slot af. de passasiers deur moet ik handmatig van binnen openen. Het stomme is dat ik hem wel opslot kan doen met de afstandbediening en dan gaan allebij de deuren dicht. Lijkt me dan niet iets mechanisch omdat hij wel op slot kan maar niet open.
alvast bedankt
Weet iemand misschien van hier wat het probleem is?
De Topic starter reageert helaas niet
De Topic starter reageert helaas niet
Als het precies hetzelfde probleem is, dan vermoed ik het slot.
Als jij je deur van binnenuit niet open krijgt, dan denk ik eerder dat het de GM5 module is.
Maar wat het geweest is in geval van de topicstarter kan ik ook niet zeggen.
Als jij je deur van binnenuit niet open krijgt, dan denk ik eerder dat het de GM5 module is.
allereerst bedankt voor je reactie!JdM schreef:Als het precies hetzelfde probleem is, dan vermoed ik het slot.
Ik kan de deur gewoon van binnenuit open doen!
Welke deel van het slot bedoel je?
Het gehele slot, gaat bij een coupé wel vaker kapot.
Bedankt!
Weet jij toevallig een site of iets om achter onderdeelnummers te komen?
En als er iemand van hier toevallig een slot heeft liggen voor een coupe deur rechts.
Weet jij toevallig een site of iets om achter onderdeelnummers te komen?
En als er iemand van hier toevallig een slot heeft liggen voor een coupe deur rechts.