bmw e46 styling 95 velgen?
bmw e46 styling 95 velgen?
hallo,
ik heb een bmw e46 320 coupe
nu heb mooie velgen gevonden styling 95.
Mijn vraag is weet iemand of je meteen passen of dat ik nog spacers tussen moet.
ik heb een bmw e46 320 coupe
nu heb mooie velgen gevonden styling 95.
Mijn vraag is weet iemand of je meteen passen of dat ik nog spacers tussen moet.
Re: bmw e46 styling 95 velgen?
Styling 95 is nooit voor de E46 geleverd, wel voor de E65 (7 serie). Denk ook niet dat je er lekker mee wegkomt gezien de ET en J waarde en banden die erop moeten.
Spacers zouden je probleem enkel verergeren
Spacers zouden je probleem enkel verergeren

ja nu ben ik nog niet echt verder
past het ja of nee of kom ik er met spacers
of moet ik me wiekassen uitrollen?
past het ja of nee of kom ik er met spacers
of moet ik me wiekassen uitrollen?
Ik zeg je net dat je er niet mee wegkomt, en het toepassen van spacers al helemaal niet helpt (dan komen ze alleen maar verder naar buiten)
past het? ---->>> nee dus
Enige manier dat het heeeel misschien zou passen zou je velgen afdraaien zijn om de ET waarde te verhogen en flink te rollen. Maar met 10J achter en ET24 maak je weinig kans IMO...
past het? ---->>> nee dus
Enige manier dat het heeeel misschien zou passen zou je velgen afdraaien zijn om de ET waarde te verhogen en flink te rollen. Maar met 10J achter en ET24 maak je weinig kans IMO...
Laatst gewijzigd door Anni op 07 feb 2013, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Jullie zijn wel pessimistisch!

is maar net hoeveel moeite je ervoor wilt doen
passen doet het wel, Hoe is een andere vraag

is maar net hoeveel moeite je ervoor wilt doen
passen doet het wel, Hoe is een andere vraag

>>>>Showroom E36's<<<<
ze passen dat weet ik ook wel iemand rijd ook met styling 95 19 inch maar denk dat dat imitatie zijn maar ik wil eigelijk wel orgineel dus zal ff informeren bij de velgen doktor wat me gaat kosten 

hallo
weet dan iemaand hoe ik aan die imitatie r95 velgen kan komen voor mijn e36?
weet dan iemaand hoe ik aan die imitatie r95 velgen kan komen voor mijn e36?
-
- Contacteer:
Voor je e36 kun je het wel vergeten denk ik. Onder een e46 passen ze al maar net. (met VEEL aanpassingen, wielkasten rollen en getrokken banden en weet ik wat nog meer). Volgens mij heeft een e36 nog minder ruimte.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Klopt een e36 kan minder hebben als een e46 qua afmetingen!
Overigens zie ik dat je je nog niet hebt voorgesteld jojo 80, mag ik je vragen dit alsnog te doen in het daarvoor bedoelde voorsteltopic? Alvast bedankt!
Overigens zie ik dat je je nog niet hebt voorgesteld jojo 80, mag ik je vragen dit alsnog te doen in het daarvoor bedoelde voorsteltopic? Alvast bedankt!
>>>>Showroom E36's<<<<