Cor - BMW E46 325i coupe
Cor - BMW E46 325i coupe
Nou na een paar dagen ingelezen te hebben op het forum,toch maar de stap gezet om me voor te stellen.
Ik heb nog nooit een BMW gehad en bijna altijd met oude auto's gereden omdat het me niet echt kon boeien waar ik mee reed.
Heb ook nog motor gereden maar die heb ik deze week verkocht om de BMW te kunnen betalen.
Op dit moment rijd ik een opel vectra uit 96 die ik bij een lokale garage in onderhoud had/heb.
Tot ik 2 weken terug bij me motordealer was (is de buurman van de garage) en ik een mooie BMW zag staan.
Er zat een bordje occasion op dus ik denk maandag gelijk bellen.
Na telefonisch contact deze week langs gegaan om proef te rijden en te bekijken de beslissing genomen om hem te kopen.
Ik heb hem nog niet in bezit omdat hij een beurt krijgt,een nieuwe Apk, en er moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren.
Aanstaande dinsdag of woensdag istie klaar en kan ik er eindelijk mee gaan rijden.. heerlijk heb er zin in.
Het is een super mooie bak al zeg ik het zelf,hij heeft een creme leder interieur met een hoop opties erop.
Welke allemaal weet ik nog niet maar er ziet een oem radio navigatie in en parkdistance controle.
Als ik hem heb zal ik eens gaan kijken wat er allemaal op zit voor opties.
En nu willen jullie natuurlijk weten wat voor een BMW het is natuurlijk..
Ok komt ie: een E46-325 Coupe uit 2003.
Ik heb na de proefrit even gauw wat foto's gemaakt maar ik beloof dat ik eerdaags een showroom zal maken.
Heb op carcelean al het een en ander besteld aan spullen om hem te gaan verwennen deze week.
Nou dat was het wel voor nu haha,is nog een lang verhaal geworden zie ik.
Groetjes Cor.
Ik heb nog nooit een BMW gehad en bijna altijd met oude auto's gereden omdat het me niet echt kon boeien waar ik mee reed.
Heb ook nog motor gereden maar die heb ik deze week verkocht om de BMW te kunnen betalen.
Op dit moment rijd ik een opel vectra uit 96 die ik bij een lokale garage in onderhoud had/heb.
Tot ik 2 weken terug bij me motordealer was (is de buurman van de garage) en ik een mooie BMW zag staan.
Er zat een bordje occasion op dus ik denk maandag gelijk bellen.
Na telefonisch contact deze week langs gegaan om proef te rijden en te bekijken de beslissing genomen om hem te kopen.
Ik heb hem nog niet in bezit omdat hij een beurt krijgt,een nieuwe Apk, en er moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren.
Aanstaande dinsdag of woensdag istie klaar en kan ik er eindelijk mee gaan rijden.. heerlijk heb er zin in.
Het is een super mooie bak al zeg ik het zelf,hij heeft een creme leder interieur met een hoop opties erop.
Welke allemaal weet ik nog niet maar er ziet een oem radio navigatie in en parkdistance controle.
Als ik hem heb zal ik eens gaan kijken wat er allemaal op zit voor opties.
En nu willen jullie natuurlijk weten wat voor een BMW het is natuurlijk..
Ok komt ie: een E46-325 Coupe uit 2003.
Ik heb na de proefrit even gauw wat foto's gemaakt maar ik beloof dat ik eerdaags een showroom zal maken.
Heb op carcelean al het een en ander besteld aan spullen om hem te gaan verwennen deze week.
Nou dat was het wel voor nu haha,is nog een lang verhaal geworden zie ik.
Groetjes Cor.
Laatst gewijzigd door correur op 19 mei 2013, 07:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Een nieuwe BMW-rijder.
Welkom Correur
De coupe ziet er goed uit zeg!
De coupe ziet er goed uit zeg!
-
- Contacteer:
- Kevin_1987
Mooie coupe, daar ga je zeker geen spijt van krijgen !
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Strakke auto; mooie kleurcombi!
Welkom
Welkom
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.
Dank allen voor het warme welkom..
Ik was niet van plan om er wat aan te gaan veranderen,alleen ga ik de ramen (achter en zijruiten) tinten.
Heb zojuist een Dension gateway Pro besteld omdat ik graag naar muziek en podcasts luister van me iphone.
Ben aandachtig het e46 topic aan het doorspitten en diverse andere sites op internet.
Daar ben ik tot de conclusie gekomen om hem zoveel mogelijk origineel te laten.
Nu is het wachten op het belletje van de garage dat ik hem kan ophalen deze week.
Zoals beloofd zal ik gelijk een showroom gaan aanmaken.
Groetjes Cor.
Ik was niet van plan om er wat aan te gaan veranderen,alleen ga ik de ramen (achter en zijruiten) tinten.
Heb zojuist een Dension gateway Pro besteld omdat ik graag naar muziek en podcasts luister van me iphone.
Ben aandachtig het e46 topic aan het doorspitten en diverse andere sites op internet.
Daar ben ik tot de conclusie gekomen om hem zoveel mogelijk origineel te laten.
Nu is het wachten op het belletje van de garage dat ik hem kan ophalen deze week.
Zoals beloofd zal ik gelijk een showroom gaan aanmaken.
Groetjes Cor.
Mooie coupé hoor. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!
Hele mooie coupe! Erg chique en bijzondere styling (kleur, facelift, etc). Veel plezier ermee en welkom!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Dension Gateway Pro heb ik zelf ook nog aan gedacht, totdat ik van een cassette adapter hoorde. Dat vond ik een iets goedkopere oplossingcorreur schreef: Ik was niet van plan om er wat aan te gaan veranderen,alleen ga ik de ramen (achter en zijruiten) tinten.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Cor - BMW E46 325i coupe
Welkom Cor!
Re: Cor - BMW E46 325i coupe
Balen zeg, ik ging er vanuit dat ie vandaag klaar zou zijn,maar er zijn onderdelen besteld die nog niet binnen zijn.
Werd met de middag gebeld dat ze nu niet weten wanneer ie klaar is.
Had de hele week vrij en had allerlei spullen in huis gehaald om de auto helemaal onderhanden te nemen.
Nouja wachten wel weer af maar leuk is anders..
Werd met de middag gebeld dat ze nu niet weten wanneer ie klaar is.
Had de hele week vrij en had allerlei spullen in huis gehaald om de auto helemaal onderhanden te nemen.
Nouja wachten wel weer af maar leuk is anders..