zou 20 inch 128 styling mooi staan onder de e60? graag menin

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
AtlasTelamon

Re: update nieuwe koplampen ingebouwd

Bericht door AtlasTelamon » 03 apr 2013, 17:29

Net het hele topic doorgelezen.

Ik heb het wel eens mooier meegemaakt en dan begrijp ik dat er al is opgeschoond. En dan heb ik het dus NIET over zijn auto.

Mooie wagen historie en mooie 520i. Veel plezier ervan en vooral van het aanpassen van de wagen naar jouw smaak.

Kevin, ik hoop dat je er bent op de meet.

kevine60

Re: update gisteren auto gepolijst nieuwe fotos

Bericht door kevine60 » 05 mei 2013, 11:38

update

BMW318I

Bericht door BMW318I » 05 mei 2013, 11:49

Ziet er weer strak uit mooie wagen kevin
BMW Bayerische Motoren Werke

chicco68

Bericht door chicco68 » 07 mei 2013, 15:45

Kevin,

Waarmee heb je de auto gepolijst? Met een Rotary of een Dual Action (DAP)?
Heb zelf mijn auto gekleid en met een DAP met een Paarse wollen pad en Inizio (cutting factor 5/5, althans de zwaarste pad in mijn bezit) geprobeerd om lichte krasjes weg te werken echter zonder resultaat. De lak is echt knetterhard naar mijn mening en alleen te polijsten met een rotary.
Of heb jij een andere ervaring?

Heb m wel mooi glimmend gekregen met black hole en uiteindelijk een mooie waxlaag maar de krasjes zijn nog duidelijk te zien :bang:

kevine60

Bericht door kevine60 » 07 mei 2013, 22:16

als ik mijn auto op die manier zou doen zou die er nog mooier uit komen denk ik ik polijst met 3m eerst met wollen pad en groene dop (grofste ) daarna pak ik hem met gele schuimpad en gele dop en dan om het af te maken zwarte schuimpad en paarse dop en dan krijg je een supermooi resultaat mvg
Laatst gewijzigd door Dcreator op 07 mei 2013, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten

kevine60

Bericht door kevine60 » 07 mei 2013, 22:23

de middelen die jij gebruikt heb ik geen ervaring mee maar ik krijg bijna elke kras weg met 3m ook al is die diep schuur ik hem eerst op met 1000 schuur papier en dan met 2500 en da weer oppolijsten dit doe ik ook zo met stofpuntjes van het spuitwerk werkt perfect wat je precies met Rotary en dap bedoelt weet ik niet haha ik heb al jaren me eigen manier en die werkt perfect ik poets ook de auto's van me bazen op die manier en panemera Ferrari 360 spider en een 997 turbo
Laatst gewijzigd door Dcreator op 07 mei 2013, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten

chicco68

Bericht door chicco68 » 08 mei 2013, 14:23

De Rotary is roterend en de DAP is zowel excentrisch en roterend. Eigenlijk is de DAP fool-proof en moet je heeeeel lang op 1 plek blijven hangen voordat je het verprutst. Met een Rotary is de kans veel groter om "brandvlekken oid" op je lak te krijgen. Je moet dus weten wat je doet anders maak je meer kapot dan je lief is/breng je meer schade aan de lak aan dan dat er in 1e instantie op zat.

kevine60

Bericht door kevine60 » 08 mei 2013, 23:46

dan doe ik het met en Rotary ik heb in het begin 1 a 2 keer gehad dat ik door de lak heen branden maar nu ik meer ervaring heb gebeurt me dat nooit meer ik kan aan de hitte van de lak voelen hoe ver ik nog kan gaan en als ik bepaalde plekken echt warm maak koel ik die plekken tussendoor af met water en ga daarna weer verder
Laatst gewijzigd door Rene08 op 10 mei 2013, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Cruijfie

Bericht door Cruijfie » 19 mei 2013, 07:37

Met schuurpapier op een ferrari? Ikweethetniet, maar vindt dat niet echt bij mekaar passen!

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 19 mei 2013, 09:04

Als je b.v. putjes v wilt wet sanden of krassen weg wilt halen is dat toch the way to go helaas.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

kevine60

Bericht door kevine60 » 08 jun 2013, 20:45

matheeuwissen schreef:Als je b.v. putjes v wilt wet sanden of krassen weg wilt halen is dat toch the way to go helaas.
ja precies bechadigingen zoals stofpuntjes van het spuiten vogelpoep vlekken en de diepere krassen schuur ik alemaal op met 1000 daarna met 2500 en dan alles weer strak oppolijsten hiermee moet je wel oppassen wand als je te ver gaat kun je hem naar de spuiter brengen

Vaporized

Bericht door Vaporized » 22 jul 2013, 12:14

Kevin,

Je hebt volgens mij een lampje kapot uit je koplampen, je rechter dacht ik zo te zien van het weekend..
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver

Ondergronds

Bericht door Ondergronds » 22 jul 2013, 19:53

Iets compleet anders. Zoveel auto's in z'n korte tijd en sommige zijn best mooi ( over smaak valt te twisten ) maar je maakt toch verlies op ze allemaal? Als je nu gewoon door had gespaard je een echt :///m: 3 kunnen kopen volgens mij. Weet niet wat deze gekost heeft maar goedkoop zal het nu ook weer niet zijn geweest of wel soms? En wat iedereen al zegt doe wat jij leuk vind jij moet er in rijden.

Dcreator

Bericht door Dcreator » 24 jul 2013, 01:12

Maar dan had je misschien lang niet zoveel plezier, hobby uurtjes en kennis gekregen als dat je nu hebt! ;)

Als ik nooit uit zou gaan, geen scooter had gehad, en niet zoveel andere dingen deed had ik ook nu een M3 kunnen rijden, maarjah, ieder zn keuzes he! :whistle:

kevine60

Bericht door kevine60 » 03 aug 2013, 13:20

Ondergronds schreef:Iets compleet anders. Zoveel auto's in z'n korte tijd en sommige zijn best mooi ( over smaak valt te twisten ) maar je maakt toch verlies op ze allemaal? Als je nu gewoon door had gespaard je een echt :///m: 3 kunnen kopen volgens mij. Weet niet wat deze gekost heeft maar goedkoop zal het nu ook weer niet zijn geweest of wel soms? En wat iedereen al zegt doe wat jij leuk vind jij moet er in rijden.
ja dat klopt maar ik zou niet eens een echte m willen rijden kost me veel te veel in bezine en krijg hem niet eens in de verzekering en dan nog niet gepraat over onderdelen toen ik me cabrio verkocht had had ik het geld wel liggen waarvoor ik een m kon halen en vind de 5 serie ook veel fijner als de 3 serie en deze auto heb ik 13000 voor betaald met een heel pak rekeningen erbij nieuwe kopelingsplate vliegwiel draagarmen banden en ga zo maar door

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”