Correur zijn 325 Coupe..
Correur zijn 325 Coupe..
Zoals eerder deze week beloofd plaats ik hier mijn Showroom.
Ik heb deze e46 325 coupe gekocht bij de garage waar ik me vorige auto (opel vectra) in onderhoud had.
Ik was bij de triumph dealer die ernaast zit om te horen wat ik voor me speed triple kon vangen toen ik deze bmw zag staan.
Ik was meteen verliefd op de looks en besloot op maandag een belletje eraan te wagen.
Op dinsdag een proefrit gereden en meteen de knoop doorgehakt.
Ik was deze week toevallig vrij dus dat kwam mooi uit dacht ik, want de auto zou dinsdag afgeleverd worden dus had ik een bijna volle week om van de auto te genieten en wat dingetjes te doen waar ik normaal geen tijd voor zou hebben.
Maar dat liep eventjes anders, van de rechterportier was de motor van het raammechanisme kapot en een sensor van de airco deed het niet.
De spullen hadden ze besteld maar die werden bij een verkeerde garage afgeleverd, wat dus een zoek plaatje werd.
Nou had ik vrijdag een slipcursus in Zandvoort dus de auto moest donderdag over geschreven worden.
Ik kon hem gelijk mee nemen alleen deed de airco het nog niet,maar het liep weer anders.
Ze waren pas om 17u klaar met de deur/raam en hij moest nog afgemeld worden voor de apk.
Jullie snappen het al het werd vrijdag, nou ja ik hoop niet dat het een voorbode word voor de toekomst maar daar ga ik niet vanuit..
Ik kreeg wel luxe kentekenplaten als kadoo voor het chaotisch verloop van de week.
Dus gister maar eens begonnen met de 4 stappen van Mequiar's met oa kleien.
Sta er nog versteld van hoeveel vuil eraf komt NA 2 keer wassen.
Begon om 11:30 en was rond 18:30 klaar maar het resultaat mag er zijn dacht ik, en ik was spontaan de ellende van afgelopen week vergeten.
Heb ook de type aanduiding gelijk verwijderd, vind het een strak geheel zo.
En ik laat hem ook zo,ik ga er niks meer aan veranderen. ( alleen de ramen nog tinten, want die moest ik ook nog afbellen)
Goed genoeg gel*ld hier komen de foto's oja vandaag ga ik het interieur aan pakken.
Het begint ergens op te lijken.
Aan de lak mankeert niks
Hier word ik blij van
Morgen het interieur nog
Het eindresultaat.
Het eindresultaat mag er wezen dacht ik zo..
Eventjes een update,heb deze week de optielijst gemaild gekregen van de bmw klantenservice..
372 Stahlblau metallic
N6HC Leder Montana Hellbeige 1676
167 Emissienorm EU 4
249 Multifunctioneel stuurwiel
02CA Lichtmetalen wielen Sterspaak (119), 17"
302 Alarmsysteem klasse 3 (SCM/TNO)
403 Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
415 Elektrisch bediend zonnescherm
441 Rokers uitvoering
459 Elektrisch verstelbare voorzetels met memory
473 Middenarmsteun voor
481 Sportstoelen voor
508 Park Distance Control (PDC)
521 Regensensor
534 Airconditioning, automatisch
609 Navigatiesysteem Professional
644 Universele Handy voorbereiding, bluetooth
650 CD frontloader
692 Voorbereiding voor CD wisselaar
863 Dealergids
877 Alarmcode (Intern)
886 Boordliteratuur Nederlands
896 Daglichtschakelaar
915 AG Intern
Ik heb deze e46 325 coupe gekocht bij de garage waar ik me vorige auto (opel vectra) in onderhoud had.
Ik was bij de triumph dealer die ernaast zit om te horen wat ik voor me speed triple kon vangen toen ik deze bmw zag staan.
Ik was meteen verliefd op de looks en besloot op maandag een belletje eraan te wagen.
Op dinsdag een proefrit gereden en meteen de knoop doorgehakt.
Ik was deze week toevallig vrij dus dat kwam mooi uit dacht ik, want de auto zou dinsdag afgeleverd worden dus had ik een bijna volle week om van de auto te genieten en wat dingetjes te doen waar ik normaal geen tijd voor zou hebben.
Maar dat liep eventjes anders, van de rechterportier was de motor van het raammechanisme kapot en een sensor van de airco deed het niet.
De spullen hadden ze besteld maar die werden bij een verkeerde garage afgeleverd, wat dus een zoek plaatje werd.
Nou had ik vrijdag een slipcursus in Zandvoort dus de auto moest donderdag over geschreven worden.
Ik kon hem gelijk mee nemen alleen deed de airco het nog niet,maar het liep weer anders.
Ze waren pas om 17u klaar met de deur/raam en hij moest nog afgemeld worden voor de apk.
Jullie snappen het al het werd vrijdag, nou ja ik hoop niet dat het een voorbode word voor de toekomst maar daar ga ik niet vanuit..
Ik kreeg wel luxe kentekenplaten als kadoo voor het chaotisch verloop van de week.
Dus gister maar eens begonnen met de 4 stappen van Mequiar's met oa kleien.
Sta er nog versteld van hoeveel vuil eraf komt NA 2 keer wassen.
Begon om 11:30 en was rond 18:30 klaar maar het resultaat mag er zijn dacht ik, en ik was spontaan de ellende van afgelopen week vergeten.
Heb ook de type aanduiding gelijk verwijderd, vind het een strak geheel zo.
En ik laat hem ook zo,ik ga er niks meer aan veranderen. ( alleen de ramen nog tinten, want die moest ik ook nog afbellen)
Goed genoeg gel*ld hier komen de foto's oja vandaag ga ik het interieur aan pakken.
Het begint ergens op te lijken.
Aan de lak mankeert niks
Hier word ik blij van
Morgen het interieur nog
Het eindresultaat.
Het eindresultaat mag er wezen dacht ik zo..
Eventjes een update,heb deze week de optielijst gemaild gekregen van de bmw klantenservice..
372 Stahlblau metallic
N6HC Leder Montana Hellbeige 1676
167 Emissienorm EU 4
249 Multifunctioneel stuurwiel
02CA Lichtmetalen wielen Sterspaak (119), 17"
302 Alarmsysteem klasse 3 (SCM/TNO)
403 Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
415 Elektrisch bediend zonnescherm
441 Rokers uitvoering
459 Elektrisch verstelbare voorzetels met memory
473 Middenarmsteun voor
481 Sportstoelen voor
508 Park Distance Control (PDC)
521 Regensensor
534 Airconditioning, automatisch
609 Navigatiesysteem Professional
644 Universele Handy voorbereiding, bluetooth
650 CD frontloader
692 Voorbereiding voor CD wisselaar
863 Dealergids
877 Alarmcode (Intern)
886 Boordliteratuur Nederlands
896 Daglichtschakelaar
915 AG Intern
Laatst gewijzigd door correur op 23 mei 2013, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Correur zijn 325 Coupe..
Mooie kar! Geniet ervan.
Zijn je achterlichten met LED? ik ben namelijk op zoek naar een amber / rode set en ben benieuwd hoe die staan...kan ik het mooi van je afkijken
Zijn je achterlichten met LED? ik ben namelijk op zoek naar een amber / rode set en ben benieuwd hoe die staan...kan ik het mooi van je afkijken
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
supermooie bak,glimt lekker
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie wagen inderdaad.
Zo te zien zijn het LED achterlichten inderdaad
Zo te zien zijn het LED achterlichten inderdaad
///M-power
Het zijn oem led achterlichten. Ik zal van de week in het schemer/donker eens wat foto's maken.
Kom er vandaag niet meer aan toe, heb het interieur aangepakt( vorige eigenaar was ern roker)
En heb de dension gateway pro geinstaleerd.
En nu ga ik eten en een pilsje opentrekken, dat heb ik wel verdiend dacht ik..
Kom er vandaag niet meer aan toe, heb het interieur aangepakt( vorige eigenaar was ern roker)
En heb de dension gateway pro geinstaleerd.
En nu ga ik eten en een pilsje opentrekken, dat heb ik wel verdiend dacht ik..
- GreyCooperS
- Contacteer:
Thx! Ik heb net mijn eigen amber lichten erin gezet. Staat best, maar LED in amber is wel zo mooi!
Geen plannen om te upgraden naar Rood / Wit toevallig?
Mooie wagen hoor! Velgen staan erg netjes. Zo'n licht interieur blijf ik toch ook wel erg chique vinden
- bob de bouwer
welkom nette wagen glimt inderdaad netjes veel rijplezier
Beetje laat maar dat had een reden. Is niet helemaal donker maar hoop dat je er wat aan hebt..GreyCooperS schreef:Thx! Ik heb net mijn eigen amber lichten erin gezet. Staat best, maar LED in amber is wel zo mooi!
En nee sorry ik wil hem zo origineel mogelijk houden,mischien later dit jaar een andere demper maar daar ben ik nog niet over uit..
- GreyCooperS
- Contacteer:
haha, gelijk heb je!
Dank voor de foto ook, weet nu wel zeker dat de binnenste delen veel beter staan...die heb ik inmiddels besteld, dus komt helemaal goed!
Dank voor de foto ook, weet nu wel zeker dat de binnenste delen veel beter staan...die heb ik inmiddels besteld, dus komt helemaal goed!
Nette auto!
Interieurlijsten staan ook netjes, misschien ook de mijne maar eens vervangen voor zilver
Interieurlijsten staan ook netjes, misschien ook de mijne maar eens vervangen voor zilver