e46 laten spuiten door spuiterij verhagen
e46 laten spuiten door spuiterij verhagen
Mijn BMW is een poos terug vernield en ik wil hem dit jaar laten spuiten. Daar wacht ik nog mee omdat ik geen haast heb en mijn auto toch elke dag er niet uit ziet met dat sneeuw en ander vies spul. Nu kwam ik op http://www.autospuiterij.eu/ en ik heb inmiddels de eigenaar ook gesproken. Het lijkt alleemaal heel goed en hij kan voor een goede prijs mijn auto spuiten. Maar dan nu de ham vraag. Wie kent deze spuiterij? En wie heeft of kent ervaringen van deze spuiterij?
Re: e46 laten spuiten door spuiterij verhagen
Wat ik aan foto's zie van dit bedrijf en gebruikte gereedschappen heb ik zo mijn twijfels
De prijzen wat ik zie is ook erg laag dus ik verwacht niet dat je 5 jaar schriftelijke garantie krijgt
Lees de Algemene voorwaarden van het bedrijf en denk na
Ik zou zelf naar een erkende spuiterij gaan
De prijzen wat ik zie is ook erg laag dus ik verwacht niet dat je 5 jaar schriftelijke garantie krijgt
Lees de Algemene voorwaarden van het bedrijf en denk na
Ik zou zelf naar een erkende spuiterij gaan
-
- Contacteer:
ik zou het gewoon proberen. als je een auto in het zwart laat spuiten ben je vaak duurder uit en heb je helemaal geen garantie. als je er een goed gevoel hebt zal het wel goed zitten. Echter dat je hier vraagt om ervaringen lijkt het me toch dat je enigzins twijfeld.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Aan een goed gevoel heb je niks als het na een jaar gaat roesten of wat dan ook...
Je kunt beter een paar knaken meer uitgeven voor een bonnetje...
Beetje kort door de bocht allemaal.
Ik ga liever naar een klein bedrijfje dat klantgericht werkt, waar alles in overleg kan en waar je eventueel zelf dingen kan doen om de kosten te drukken naar een spuiterij waar je uitgemolken wordt tot de laatste cent..
Apperatuur zegt trouwens niet veel, al ziet de spuitcabine er goed uit. Op overdruk dus vuiltjes krijg je ook niet in je lak. Voorbereidend werk is veel belangrijker met spuiten. Schuren, uitplamuren enz.
zie ook onderstaand van het citroen forum:
''Ik heb vorig jaar mijn auto in delen laten spuiten door spuiterij Verhagen. Hij is niet duur en je kunt met hem goed afspraken maken over de prijs en zaken die je al dan niet zelf wilt doen. Als je op zijn site kijkt, kun je in de fotogalerij de DS zien die hij voor mij gespoten heeft. Zijn website is http://www.autospuiterij.eu. Schrik alleen niet van de muziek als je de site opent. ''
Trabantforum:
''Op 24 december 2011 kon ik weer terug naar Autospuiterij Verhagen; de Trabant is geheel gespoten. Ik had de Trabant en de gespoten onderdelen natuurlijk nog niet gezien, dus ik was razend benieuwd hoe dat de Trabant er uit zou zijn. Als een echte verrassing werd de deur geopend en stond daar mijn Trabant te glimmen. Het spuitwerk is werkelijk fantastisch! Ik ben er echt heel blij mee. De Trabant werd weer opgeladen op de aanhanger en samen met de onderdelen weer naar Heusden verhuisd. Omdat het nu koud is, kan de Trabant even uitharden en kunnen we in het nieuwe jaar beginnen met het opbouwen. Het is te hopen dat de Trabant in de zomer van 2012 weer klaar is en de straat weer op mag.''
Seat:
''Ja ik heb de mijne vorige week laten spuiten (buitenkant en daarbij alles laten demonteren) bij autospuiterij verhagen in sprang-capelle . Zeer goede prijs en super kwaliteit. Echt een vakman die voor kwaliteit staat en ook nog aan de portomonee van de klant denkt. Een aanrader.''
Kanttekening hierbij zal zijn dat er ongetwijfeld spuiters zijn die het nog mooier doen. Maar die zullen waarschijnlijk 2x zo duur zijn. Merk lak wat die gebruikt is ook goed.
Ik ga liever naar een klein bedrijfje dat klantgericht werkt, waar alles in overleg kan en waar je eventueel zelf dingen kan doen om de kosten te drukken naar een spuiterij waar je uitgemolken wordt tot de laatste cent..
Apperatuur zegt trouwens niet veel, al ziet de spuitcabine er goed uit. Op overdruk dus vuiltjes krijg je ook niet in je lak. Voorbereidend werk is veel belangrijker met spuiten. Schuren, uitplamuren enz.
zie ook onderstaand van het citroen forum:
''Ik heb vorig jaar mijn auto in delen laten spuiten door spuiterij Verhagen. Hij is niet duur en je kunt met hem goed afspraken maken over de prijs en zaken die je al dan niet zelf wilt doen. Als je op zijn site kijkt, kun je in de fotogalerij de DS zien die hij voor mij gespoten heeft. Zijn website is http://www.autospuiterij.eu. Schrik alleen niet van de muziek als je de site opent. ''
Trabantforum:
''Op 24 december 2011 kon ik weer terug naar Autospuiterij Verhagen; de Trabant is geheel gespoten. Ik had de Trabant en de gespoten onderdelen natuurlijk nog niet gezien, dus ik was razend benieuwd hoe dat de Trabant er uit zou zijn. Als een echte verrassing werd de deur geopend en stond daar mijn Trabant te glimmen. Het spuitwerk is werkelijk fantastisch! Ik ben er echt heel blij mee. De Trabant werd weer opgeladen op de aanhanger en samen met de onderdelen weer naar Heusden verhuisd. Omdat het nu koud is, kan de Trabant even uitharden en kunnen we in het nieuwe jaar beginnen met het opbouwen. Het is te hopen dat de Trabant in de zomer van 2012 weer klaar is en de straat weer op mag.''
Seat:
''Ja ik heb de mijne vorige week laten spuiten (buitenkant en daarbij alles laten demonteren) bij autospuiterij verhagen in sprang-capelle . Zeer goede prijs en super kwaliteit. Echt een vakman die voor kwaliteit staat en ook nog aan de portomonee van de klant denkt. Een aanrader.''
Kanttekening hierbij zal zijn dat er ongetwijfeld spuiters zijn die het nog mooier doen. Maar die zullen waarschijnlijk 2x zo duur zijn. Merk lak wat die gebruikt is ook goed.
-
- Contacteer:
er kan veel mis gaan. maar roesten ligt meer aan de kwaliteit van het plaatwerk dan aan het spuitwerk. verder zoals hierboven al aangehaald is. ligt het overgrote deel van de kwaliteit van het spuitwerk in de voorbereiding.streamline schreef:Aan een goed gevoel heb je niks als het na een jaar gaat roesten of wat dan ook...
ik ben geen professioneel spuiter. maar ik heb genoeg scooters en brommers gespoten omdat te kunnen beaamen.
-
Niet helemaal met je eens, al het plaatwerk blijft simpelweg metaal. En roest alles als er vocht en lucht bij kan, het is tenslotte geen RVS.
En een goede voorbereiding is zeker het halve werk. maar een goede afwerking is wel zo goed voor de duurzaamheid.
En een goede voorbereiding is zeker het halve werk. maar een goede afwerking is wel zo goed voor de duurzaamheid.
-
- Contacteer:
Ik heb op mijn vorige auto eens imitatie voorschermen geplaatst, dor een iets te extreme verlaging. Deze ook gewoon door een professionele spuiter laten spuiten. Binnen anderhalf jaar zat er weer roest op deze schermen.
Zeker dat metaal vatbaar blijft voor roest, maar ik vraag me af hoe lucht/vocht bij het metaal kan komen als het gewoon gespoten is in jouw optiek. Bij mij roestte de schermen gewoon van binnenuit door de slechte kwaliteit van het metaal.
Verder denk ik dat je ook weer niet teveel geld moet investeren in een e46 van ongeveer 2000. Je kunt deze auto wel bij een erkende spuiter over laten blazen voor ongeveer 3k. Maar is dat nog rendabel voor een auto met een marktwaarde van 5,5-6,5k?
Zeker dat metaal vatbaar blijft voor roest, maar ik vraag me af hoe lucht/vocht bij het metaal kan komen als het gewoon gespoten is in jouw optiek. Bij mij roestte de schermen gewoon van binnenuit door de slechte kwaliteit van het metaal.
Verder denk ik dat je ook weer niet teveel geld moet investeren in een e46 van ongeveer 2000. Je kunt deze auto wel bij een erkende spuiter over laten blazen voor ongeveer 3k. Maar is dat nog rendabel voor een auto met een marktwaarde van 5,5-6,5k?
Inmiddels heb ik een klein beginnende spuiter (hij is een ervarren spuiter maar net voor zich zelf begonnen)gevonden die mijn BMW voor 1500 euro geheel kon overspuiten. Dat is een enorm scherpe prijs. Hij was niet de goedkoopste want ik kreeg via een vraag advertentie op marktplaats ook mensen die voor 1000 euro mijn auto wouden spuiten. Maar die mensen konden geen referenties laten zien.
Deze spuiter die ik nu heb had mij hele duidelijke fotos laten zien wat hij heeft gespoten. Aangekomen in zijn nieuwe pand heb ik ook nog veel ander spuitwerk gezien. Hij spuit namelijk ook voor zijn buren, kreitler brommers. En wat ik heb gezien was echt vakwerk!
De auto is nu bij de spuiter en ik krijg elke dag foto update van de spuiter wat hij precies heeft gedaan. Hij is erg secuur en heeft alle schade zowel van binnen en buiten mooi hersteld. Hij beschrijft ook elke dag wat hij heeft gedaan en waarom. En daarmee kan je duidelijk lezen dat hij echt verstand van zaken heeft. Omdat de auto al eens eerder is gespoten heeft hij zelfs "foutjes" van de vorige spuitbeurt hersteld.
Straks als de auto klaar is zal ik ook de nodige fotos plaatsen in het voorstel topic met meer uitgebreide informatie.
Deze spuiter die ik nu heb had mij hele duidelijke fotos laten zien wat hij heeft gespoten. Aangekomen in zijn nieuwe pand heb ik ook nog veel ander spuitwerk gezien. Hij spuit namelijk ook voor zijn buren, kreitler brommers. En wat ik heb gezien was echt vakwerk!
De auto is nu bij de spuiter en ik krijg elke dag foto update van de spuiter wat hij precies heeft gedaan. Hij is erg secuur en heeft alle schade zowel van binnen en buiten mooi hersteld. Hij beschrijft ook elke dag wat hij heeft gedaan en waarom. En daarmee kan je duidelijk lezen dat hij echt verstand van zaken heeft. Omdat de auto al eens eerder is gespoten heeft hij zelfs "foutjes" van de vorige spuitbeurt hersteld.
Straks als de auto klaar is zal ik ook de nodige fotos plaatsen in het voorstel topic met meer uitgebreide informatie.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Dat klinkt goed...en 1500,- is idd een erg scherpe prijs.
Mijn motorkap (en dus ook schermen wat uitwaaieren) moet nog eens gebeuren, dus meer info over dit bedrijf is welkom
Mijn motorkap (en dus ook schermen wat uitwaaieren) moet nog eens gebeuren, dus meer info over dit bedrijf is welkom
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ik wacht natuurlijk eerst af hoe het eindresultaat wordt. Maar als het goed is dan zal ik zeker meer informatie met jullie delen. Tot nu toe is mijn ervaring zeer positief en lijkt het een echte vakman.
Hier de updates die ik dagelijks(!) krijg van de spuiter. De auto is nu helemaal geschuurd en in de eerste lagen primer. Waarschijnlijk is de auto as zondag klaar . Kan niet wachten, want het ziet er al goed uit.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2cd9ce77d6
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2cd9ce77d6
Over welk bedrijf heb je het nu Alex400?
- GreyCooperS
- Contacteer:
Erg netjes van ze dat ze open en eerlijk hun voortgang laten zien..ben benieuwd naar het totale plaatje...als ze het netjes doen, maken ze prima kans om mn motorkap te spuiten
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Net die foto's op FB zitten kijken maar als je een auto overspuit haal je toch alle emblemen, raamlijsten, verlichting, mistlampen enz eraf?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!