e46 laten spuiten door spuiterij verhagen
-
Re: e46 laten spuiten door spuiterij verhagen
Als je het goed spuit wel... Nu heb je de kans dat als een rubber verschuift etc dat je de oude kleur weer gaat zien.
Weet je ook gelijk waar de goedkope prijs vandaan komt, er is geen arbeid om alle delen eraf te halen....
Weet je ook gelijk waar de goedkope prijs vandaan komt, er is geen arbeid om alle delen eraf te halen....
-
- Contacteer:
Voor die 2k verschil kun je veel doen. Haha
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
beter was idd geweest kaal strippen van de auto. Dat deden wij ook altijd bij schadebedrijf werk ik gewerkt heb.
Alle rubbers en alles werd gedemonteerd (zelfs compleet alle deuren leeg halen en ramen eruit halen op vaste ramen na)
Alle rubbers en alles werd gedemonteerd (zelfs compleet alle deuren leeg halen en ramen eruit halen op vaste ramen na)
-
Vraag me ook af of ze de chromen sierlijsten niet verschrikkelijk bekrast hebben met schuren
Ik lees verder terug ervaringen dat de auto wél gedemonteerd werd voor het spuiten, dus misschien is dit wel de overeenkomst die de desbetreffende persoon en de spuiter samen afgesproken hebben!
Zelf zou ik dit idd nooit zo laten doen, teveel risico!
Zelf zou ik dit idd nooit zo laten doen, teveel risico!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
De auto is volgens mij ook niet bij Verhagen, als ik zijn reacties verder doorlees.
Hmm ben ik ook wel benieuwd waar het nu gedaan is de titel doet vermoeden van wel bij Verhagen en dat is bij mij in de buurt.
En als je dezelfde kleur laat spuiten dan is het toch niet zo erg ??
Alle delen los spuiten is een (heel veel) betere oplossing, maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan... Voor € 1.500 is dit een aardige oplossing. Niets meer en niet minder volgens mij.
Beest Met 4 Wielen
-
- Contacteer:
Als je zijn reactie leest staat er ergens dat hij een spuiter gevonden heeft. De topic titel zegt Verhagen. Maar het zou lullig zijn als dit niet de spuiter lijkt te zijn.lva schreef:Hmm ben ik ook wel benieuwd waar het nu gedaan is de titel doet vermoeden van wel bij Verhagen en dat is bij mij in de buurt.
Het is niet verhagen. Verhagen is volgens mij wel goed ze hebben nette websites met foto's ed maar ze waren aardig aan de prijs.
Maar 1500 euro is echt goedkoop! Die van mij is eind 2008 voor 4400 euro compleet overgespoten.
Dan is de voor de hand liggende vraag.
Bij wie wordt ie dan nu wel gespoten ?
Bij wie wordt ie dan nu wel gespoten ?
Ik ben ook wel zeer benieuwd naar Verhagen. Voor zulke bedragen is het haast niet te geloven.
Als iemand al heen geweest is, hoe lang duurt het om een hele auto te doen (coupe)?
Als iemand al heen geweest is, hoe lang duurt het om een hele auto te doen (coupe)?
Al weer een maandje geleden.
Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? Kwaliteit? Foto's?
Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? Kwaliteit? Foto's?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Sorry voor deze erg mega late reactie. Maar ik zal de naam van deze spuiter toch niet doorgeven. Reden is:
1. Spuiter had niet alles goed gespoten, dat heeft hij wel hersteld maar dat is achteraf een haastklus geworden.
de binnenkant is zonder blanke lak gedaan en is inmiddels wat afgebladerd hier en daar. Maar ergste was dat de sierlijsten er door mij waren afgehaald en hij daarna met een hamer op mijn deuren zijn gehamerd. Gevolg: deuken in mn chromen sierlijsten. Ook heeft hij verf gemorst op mijn leren achterbank. Deze heb ik helemaal zelf moeten herstellen. (leer herstellen en zitgedeelte helemaal verven).
2. Sommige stukken zijn slecht gespoten, ik zie het eigenlijk niet. Maar kenners zien het wel. Zelfs is er op een hoekje over roest heen gespoten! Ook voor mij niet zichtbaar, maar toch slordig.
Conclusie, de spuiter was vol goede wil, maar heeft uiteindelijk toch teveel fouten gemaakt. En mij extra werk en kosten bezorgd waar ik achteraf niet blij over was. Hij heeft wel netjes compensatie aangeboden door mijn velgen netjes te laten spuiten. Maar aangezien de spuiter niet om de hoek zit zijn de benzine kosten hiervoor zo hoog dat in Amsterdam laten spuiten goedkoper is.
gelukkig zijn de grote vlakken keurig gespoten en heb ik relatief weinig betaald. Dat is de enige reden dat ik er geen werk van maak. Want anders had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil andere forum leden behoeden voor werk wat beneden de maat is. Ook al was de spuiter erg goed in de communicatie en erg meewerkend en meedenkend. Maar ik denk niet dat hij nog klaar is voor het werk wat wij liefhebbers verwachten.
Maar ik zal binnenkort wel duidelijke foto's laten zien van het spuiten. Dan kunnen jullie zelf ook oordelen.
1. Spuiter had niet alles goed gespoten, dat heeft hij wel hersteld maar dat is achteraf een haastklus geworden.
de binnenkant is zonder blanke lak gedaan en is inmiddels wat afgebladerd hier en daar. Maar ergste was dat de sierlijsten er door mij waren afgehaald en hij daarna met een hamer op mijn deuren zijn gehamerd. Gevolg: deuken in mn chromen sierlijsten. Ook heeft hij verf gemorst op mijn leren achterbank. Deze heb ik helemaal zelf moeten herstellen. (leer herstellen en zitgedeelte helemaal verven).
2. Sommige stukken zijn slecht gespoten, ik zie het eigenlijk niet. Maar kenners zien het wel. Zelfs is er op een hoekje over roest heen gespoten! Ook voor mij niet zichtbaar, maar toch slordig.
Conclusie, de spuiter was vol goede wil, maar heeft uiteindelijk toch teveel fouten gemaakt. En mij extra werk en kosten bezorgd waar ik achteraf niet blij over was. Hij heeft wel netjes compensatie aangeboden door mijn velgen netjes te laten spuiten. Maar aangezien de spuiter niet om de hoek zit zijn de benzine kosten hiervoor zo hoog dat in Amsterdam laten spuiten goedkoper is.
gelukkig zijn de grote vlakken keurig gespoten en heb ik relatief weinig betaald. Dat is de enige reden dat ik er geen werk van maak. Want anders had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil andere forum leden behoeden voor werk wat beneden de maat is. Ook al was de spuiter erg goed in de communicatie en erg meewerkend en meedenkend. Maar ik denk niet dat hij nog klaar is voor het werk wat wij liefhebbers verwachten.
Maar ik zal binnenkort wel duidelijke foto's laten zien van het spuiten. Dan kunnen jullie zelf ook oordelen.