Volgorde CD nummers bij afspelen

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
The Missing Link

Volgorde CD nummers bij afspelen

Bericht door The Missing Link » 10 jun 2013, 21:21

In mijn BMW5 (2011) heb ik CDs op de harde schijf gezet (via USB stick). Alle nummers staan in volgorde en beginnen met een nummer (zodat de volgorde overeen komt met die op de CD). Als ik afspeel LIJKT het (ik ben nog aan het uitproberen) alsof al die nummers voor de songtitels verdwenen zijn en worden de nummers op alfabetische volgorde afgespeeld. Ligt dat aan mij? Doe ik iets fout?
Sterker nog... als ik 'random' play instel is er niets "randoms" bij... alle nummers worden gewoon op een hoop gegooid en daarna wordt alles alfabetisch afgespeeld... daar word ik niet vrolijk van omdat soms op een live CD hetzelfde nummer staat als op een studio CD. Wordt alles willekeurig afgespeeld, dan is dit nooit een probleem, als het op alfabetische volgorde wordt afgespeeld (zoals bij mij zo lijkt het) dan komen de verschillende uitvoeringen van hetzelfde nummer allemaal achter elkaar en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn... Hoe zit dit nu? Iemand die dit weet?

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Audio, navigatie en iDrive”