Nieuwe BMW!
Nieuwe BMW!
Hallo,
Na 2 jaar met veel plezier in mijn 318iS te hebben gereden werd het tijd voor wat anders.
Dus besloot om over te stappen naar een japanner, dus kocht ik een Toyota Starlet Glanza!
Wel een erg leuke auto en erg snel, 135pk uit een 1.3 16v turbo op 900kg
Maar het blijft een japanner en begon me al snel te ergeren aan de slechte bouwkwaliteit..
Dus heb ik na iets meer als een half jaar besloten om de Glanza weg te doen, ook omdat ik vooral een auto nodig heb die wat praktischer is. Aangezien ik altijd een liefde heb gehad voor de 6cil van bmw dacht ik bij mezelf, nu komt 'ie er!
Aangezien ik al een E36 heb, heb ik besloten om wat nieuwer te gaan en te kijken voor een E46 coupe.
Toen kwam ik een mooie 328CI uit 1999 tegen en besloten om even een kijkje te gaan nemen. Alles beviel goed dus nu een week later staat hij voor de deur!:D
Heb nog geen tijd gehad om wat mooie foto's te maken dus die volgen nog;)
Hier alvast 1 en 1 van de Glanza.
Mvg,
Ramon
Na 2 jaar met veel plezier in mijn 318iS te hebben gereden werd het tijd voor wat anders.
Dus besloot om over te stappen naar een japanner, dus kocht ik een Toyota Starlet Glanza!
Wel een erg leuke auto en erg snel, 135pk uit een 1.3 16v turbo op 900kg
Maar het blijft een japanner en begon me al snel te ergeren aan de slechte bouwkwaliteit..
Dus heb ik na iets meer als een half jaar besloten om de Glanza weg te doen, ook omdat ik vooral een auto nodig heb die wat praktischer is. Aangezien ik altijd een liefde heb gehad voor de 6cil van bmw dacht ik bij mezelf, nu komt 'ie er!
Aangezien ik al een E36 heb, heb ik besloten om wat nieuwer te gaan en te kijken voor een E46 coupe.
Toen kwam ik een mooie 328CI uit 1999 tegen en besloten om even een kijkje te gaan nemen. Alles beviel goed dus nu een week later staat hij voor de deur!:D
Heb nog geen tijd gehad om wat mooie foto's te maken dus die volgen nog;)
Hier alvast 1 en 1 van de Glanza.
Mvg,
Ramon
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Nieuwe BMW!
Ben al even lid hoor:p alleen de bmw is nieuw hier haha
- E36 M-Style
Dan had je ook een showroom kunnen aanmaken voor je wagen
Als je al langer op het forum aangemeld bent is opnieuw voorstellen overbodig
Als je al langer op het forum aangemeld bent is opnieuw voorstellen overbodig
///M-power
Oke, misschien kan het topic verplaats worden?
- Ramon 325 Vanos
Welkom naam genoot
- E36 M-Style