BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Helaas zou ik dat niet weten bmwm3fan,
Mijn eigen bmw e46 M3 staat ook te koop! Was er afgelopen meeting ook bij (@de Meern)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232188974
Mijn eigen bmw e46 M3 staat ook te koop! Was er afgelopen meeting ook bij (@de Meern)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232188974
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Ook een hele mooie! Alleen ben ik opzoek naar een handgeschakelde. Lastig om voor een mooie prijs een goede te vinden.
Bovenstaande M3 weet ik niks van. Kijk in ieder geval alles goed na!
De mijne staat ook te koop. Mocht je interesse hebben hoor ik dat graag.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ilber.html?
De mijne staat ook te koop. Mocht je interesse hebben hoor ik dat graag.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ilber.html?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
De mijne staat ook tekoop en is handgeschakeld en is
afgelopen week mat wit gewrapt met carbondak .
De is link naar mijn showroom
viewtopic.php?f=29&t=10744
afgelopen week mat wit gewrapt met carbondak .
De is link naar mijn showroom
viewtopic.php?f=29&t=10744
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Had het gezien ja, jammer dat je hem gaat wrappen. Vind 't zelf minder mooi.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 13 jun 2013, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Kan jij der natuurlijk altijd weer van aftrekken !
@ Leonduin: Opzich een nette M3, alleen jammer dat je geen breedset CSL wielen eronder hebt. Dat ziet er naar mijn mening niet uit. Op een M3 hoort standaard 9 of 9,5 J. Kijk maar naar die van Marco M die heeft die brede csl wielen.
@ Leonduin: Opzich een nette M3, alleen jammer dat je geen breedset CSL wielen eronder hebt. Dat ziet er naar mijn mening niet uit. Op een M3 hoort standaard 9 of 9,5 J. Kijk maar naar die van Marco M die heeft die brede csl wielen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Heej, nu je het zegt...
Waarom rondom 4 dezelfde velgen gekozen? Vanwege roteren misschien? Neem aan dat er wel een spacertje tussen zit aan de achterkant, anders lijkt het net een kruiwagen.
Waarom rondom 4 dezelfde velgen gekozen? Vanwege roteren misschien? Neem aan dat er wel een spacertje tussen zit aan de achterkant, anders lijkt het net een kruiwagen.
@Danishbmw en PIR3lly
Weet niet waar jullie de info vandaan halen, maar er zit gewoon een breedset onder!
Vind het er zelf er nice uitzien, de et waarde is anders waardoor ze origineel meer naar binnen staan.
Maar er zitten op dit moment spacers tussen! (neem aan dat jullie daarop doelde)
Weet niet waar jullie de info vandaan halen, maar er zit gewoon een breedset onder!
Vind het er zelf er nice uitzien, de et waarde is anders waardoor ze origineel meer naar binnen staan.
Maar er zitten op dit moment spacers tussen! (neem aan dat jullie daarop doelde)
Als je op de foto kijkt, dan lijkt het dat de achterste velg net zoveel concaaf heeft als de voorste. Of het moet gezichts bedrog zijn, maar originele csl velgen zijn achter een stuk dieper dan de voorvelgen.
Dus of het zijn 4 voorvelgen, of replica's, of gezichtsbedrog
Aangezien je zelf zegt dat het een breedset is, moet het haast wel een replica CSL set zijn...
Hoe groot zijn je spacers achter?
Dus of het zijn 4 voorvelgen, of replica's, of gezichtsbedrog
Aangezien je zelf zegt dat het een breedset is, moet het haast wel een replica CSL set zijn...
Hoe groot zijn je spacers achter?
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 13 jun 2013, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bmwm3Fan schreef:Ik heb interesse in deze BMW. Hij ziet er nog geweldig uit en de problemen zijn al verholpen waaronder het subframe onder de kofferbak en er is een nieuwe motor in gekomen.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st kent iemand deze bmw?
De motor heeft 125.000km gelopen... Wat heeft de rest van de auto er dan opzitten?
Zou ook benieuwd zijn naar de onderhoudshistorie van dit motorblok.
Om eerlijk te wezen zou ik hem zelf laten staan.
@PIR3lly
Klopt, het zijn inderdaad ook geen originele bmw velgen. Vandaar dat de ET-waarde anders is.
Er zitten nu Eibach spacers van 25mm achter. En de afstand tot aan de wielkast is dan gelijk met voor.
Dat verklaard een waarschijnlijk een hoop
Zal vd week wat nieuwe foto's hiervan uploaden
Klopt, het zijn inderdaad ook geen originele bmw velgen. Vandaar dat de ET-waarde anders is.
Er zitten nu Eibach spacers van 25mm achter. En de afstand tot aan de wielkast is dan gelijk met voor.
Dat verklaard een waarschijnlijk een hoop
Zal vd week wat nieuwe foto's hiervan uploaden
Aha, dan is het duidelijk. Als je de advertentie bekijkt, dan lijkt het net of er originele CSL wielen onder zitten. Misschien iets aanpassen om misverstanden te voorkomen. Is waarschijnlijk een breedset voor een normale e46. Met de originele M3 velgen past een spacer van 25mm namelijk niet meer. Ik zat met de evo's op voor 15mm en achter 10mm. En dan was er echt bijna geen ruimte meer.
Klopt idd, laat hem ook mooi staan. Eigenaar stuurt onderhoudsfoto's door. Bij ong. 73000 blok vervangen. In 2009 was zijn voorruit vervangen en stond al 234xxx op de teller. Hiermee concludeer ik dat die 125.000km op de advertentie niet klopt. Ik begrijp gewoon niet waarom ze hier niet eerlijk over zijn. Want voor de rest is alles kwa mankementen vervangen zoals lagerschalen kofferbak bodem verstevigd etc met daarbij een officiële brief van bmw zelf.streamline schreef:Bmwm3Fan schreef:Ik heb interesse in deze BMW. Hij ziet er nog geweldig uit en de problemen zijn al verholpen waaronder het subframe onder de kofferbak en er is een nieuwe motor in gekomen.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st kent iemand deze bmw?
De motor heeft 125.000km gelopen... Wat heeft de rest van de auto er dan opzitten?
Zou ook benieuwd zijn naar de onderhoudshistorie van dit motorblok.
Om eerlijk te wezen zou ik hem zelf laten staan.
Ik heb het na gevraagd en hij zegt dat de teller bij de laatste motorrevisie op 0 is gezet en daarna 125000 mee gereden is. Bij mijn weten mag een teller niet zomaar door een dealer op 0 worden gezet of heb ik dat nou
-
Het is niet bij wet verboden, maar de dealer zal dit echt niet voor je doen bij motorrevisie.