BimmerBob schreef:Denk dat de meeste je instelling nu snappen. Laten we er verder ook maar niet meer te veel woorden aan vuil maken dus ontopic maar weer

.
Moet zeggen als het mijn BMW was zou ik hem niet zo in deze stijl maken, ik ben meer OEM+, maar ik moet je wel de credits geven dat ik hem er heel netjes gemaakt uit vind zien! Je camber set en velgen vind ik baas!
thanks mang ja indd we moeten het idd leuk houden
als de beemer klaar is wil ik nog een beemer erbij hebben en die ga ik zowiezo OEM houden en of maken
zit nog te kijken wat voor 1 wat dat gaat mijn daily worden alleen weet ik niet wat voor 1 kunnen jullie wat suggesties geven?
het moet zowiezo een sedan zijn omdat ik een gezin heb, en dat ik ook ermee naar vakantie wilt bijv: spanje, frankrijk etc
het enigste is wat ik zou willen is alleen mooie wielen eronder en klein beetje verlagen.
ik ben zelf niet zo thuis met de nieuwe bmw's omdat ik de oudere bmw toch wat mooier vindt kwa stroom lijning
ik heb zelf 2x een e38 gehad maar dat blijft mijn droom auto maar is voor mij nu niet te betalen omdat ik de witte bmw niet wegdoe maar hou.
ik hoeft niet veel luxe te hebben het enigste wat ik wil is dat het een automaat moet zijn en airco en natuurlijk een 6 cilinder daar ben ik al blij mee.
zouden jullie wat suggesties geven en of opmerkingen thanks