e36 cabrio erbij gekocht

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Ramon 325 Vanos

Re: The white pearl :Foto shoot

Bericht door Ramon 325 Vanos » 01 jun 2013, 17:05

Hey O'Neil.

Heb je wagen bij Edjes bmw meeting zien.
En moet zeggen dat het een zeer mooi exemplaar is.
En dat ik het zeker mooi vindt hoe jij en Nassje veel doen met jullie wagens.
Dat dat er veel passie is met wat jullie doen.
Zit zelf ook in de Sene van tuning en moet zeggen dat jouw bmw zeker een van de beter is. :duim:
Maar ik vindt het zeker allemaal mooi gedaan.
En ieder een doet wel eens wat wat niet mag.
Ik heb geen geldig kenteken plaat erop :whistle:

nassje

Bericht door nassje » 01 jun 2013, 17:08

Thnx, Ramon ik ben hard bezig om Bimmerfest te halen... so far so good ;)

En betreft drempels... Eerlijk!!!!!!

Ik vind dat iedereen verlaagde auto's moet rijden zodat je geen ramdebielen heb die in woonwijken te hard rijden. Door een verlaging let je meer op en rij je nooit hard..
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||

o'neill1985

Bericht door o'neill1985 » 01 jun 2013, 17:09

Ramon 325 Vanos schreef:Hey O'Neil.

Heb je wagen bij Edjes bmw meeting zien.
En moet zeggen dat het een zeer mooi exemplaar is.
En dat ik het zeker mooi vindt hoe jij en Nassje veel doen met jullie wagens.
Dat dat er veel passie is met wat jullie doen.
Zit zelf ook in de Sene van tuning en moet zeggen dat jouw bmw zeker een van de beter is. :duim:
Maar ik vindt het zeker allemaal mooi gedaan.
En ieder een doet wel eens wat wat niet mag.
Ik heb geen geldig kenteken plaat erop :whistle:

thanks mang die van jouw ziet er ook nice uit vooral met die velgen :love:
gaat zeker de goede kant op met je beemer :duimen:
ik wil die platen ook mang zijn wel flex die platen

o'neill1985

Bericht door o'neill1985 » 01 jun 2013, 17:10

nassje schreef:Thnx, Ramon ik ben hard bezig om Bimmerfest te halen... so far so good ;)

En betreft drempels... Eerlijk!!!!!!

Ik vind dat iedereen verlaagde auto's moet rijden zodat je geen ramdebielen heb die in woonwijken te hard rijden. Door een verlaging let je meer op en rij je nooit hard..
:stupid:

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 01 jun 2013, 17:48

Zo....... heb iets losgemaakt hier.

1. Ik geef een opmerking ivm gevaar omdat een tegenligger wel eens in de war kan raken als hij iets roods verlicht / reflectie ziet aankomen (aan of uit). Jij vindt dit geen probleem tot er een ongeluk komt en iemand letsel heeft. Tweede probleem is dan je verzekering die niet uitkeert en dan ben je persoonlijk failliet. Best heftig voor een paar rode lichten die je mooi vindt.

2. Ik geef nota bene in dezelfde post aan dat ik je stijl kan waarderen. Weet niet waarom je dan meteen de foto's eraf wil halen.

o'neill1985

Bericht door o'neill1985 » 01 jun 2013, 17:55

AtlasTelamon schreef:Zo....... heb iets losgemaakt hier.

1. Ik geef een opmerking ivm gevaar omdat een tegenligger wel eens in de war kan raken als hij iets roods verlicht / reflectie ziet aankomen (aan of uit). Jij vindt dit geen probleem tot er een ongeluk komt en iemand letsel heeft. Tweede probleem is dan je verzekering die niet uitkeert en dan ben je persoonlijk failliet. Best heftig voor een paar rode lichten die je mooi vindt.

2. Ik geef nota bene in dezelfde post aan dat ik je stijl kan waarderen. Weet niet waarom je dan meteen de foto's eraf wil halen.

tuurlijk dat is logisch de lampen gaat alleen aan op shows nooit op de open bare weg mensen kunnen schrikken of inderdaad verwarren dat klopt en dat weet ik ook en zal het nooit op de openbare weg aanzetten ik rij altijd met mijn gezin erin als ik naar shows ga, en het was niet op jouw gericht hoor over de te veel kritieke punten op een show auto ;)

als mijn lichten uit zijn zie je de rode reflectie niet want mijn mistlampen zijn zwart op de foto waren ze aan.
ik vindt het zeker wel een probleem als er een ongeluk komt ik weet wat ik doe ik heb zelf een gezin ;) ik heb ook nooit gezegd dat het voor mij geen probleem is als er een ongeluk komt door mij. jammer dat je dan zo over mij denkt wat in dit geval absoluut niet zo is. :s ik denk zeker aan de veiligheid van andere mensen als je verder terug kijkt op de andere foto's zie je dat mijn mistlampen zwart zijn geblindeerd als de mistlampen uit zijn zie je helemaal niet ook geen reflectie

de reden waarom ik het eraf wou halen is dat er teveel naar de punten worden gekeken wat wel of niet mag(logisch) ik weet het ook maar gaf het ook al aan dat de mistlampen niet aan gaat op de openbare weg, maar waar het mij om ging is van hoe het gehele plaatje uitzag meer niet :)
Laatst gewijzigd door o'neill1985 op 01 jun 2013, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

AtlasTelamon

Re: The white pearl :Foto shoot pagina 13

Bericht door AtlasTelamon » 01 jun 2013, 17:58

No spang

o'neill1985

Bericht door o'neill1985 » 01 jun 2013, 18:03

AtlasTelamon schreef:No spang

ooh ai ik ben niet boos ofsjo hoor :) alleen jammer dat je zo denkt snappie terwijl ik absoluut niet zo denk mbt veiligheid van mijn gezin en andere :)

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 02 jun 2013, 22:14

Denk dat de meeste je instelling nu snappen. Laten we er verder ook maar niet meer te veel woorden aan vuil maken dus ontopic maar weer :D.

Moet zeggen als het mijn BMW was zou ik hem niet zo in deze stijl maken, ik ben meer OEM+, maar ik moet je wel de credits geven dat ik hem er heel netjes gemaakt uit vind zien! Je camber set en velgen vind ik baas!

AtlasTelamon

Bericht door AtlasTelamon » 02 jun 2013, 22:48

BimmerBob schreef:... maar ik moet je wel de credits geven dat ik hem er heel netjes gemaakt uit vind zien! Je camber set en velgen vind ik baas!
+1

o'neill1985

Bericht door o'neill1985 » 02 jun 2013, 23:44

BimmerBob schreef:Denk dat de meeste je instelling nu snappen. Laten we er verder ook maar niet meer te veel woorden aan vuil maken dus ontopic maar weer :D.

Moet zeggen als het mijn BMW was zou ik hem niet zo in deze stijl maken, ik ben meer OEM+, maar ik moet je wel de credits geven dat ik hem er heel netjes gemaakt uit vind zien! Je camber set en velgen vind ik baas!
:hug:

thanks mang ja indd we moeten het idd leuk houden ;) ;)

als de beemer klaar is wil ik nog een beemer erbij hebben en die ga ik zowiezo OEM houden en of maken ;) ;)
zit nog te kijken wat voor 1 wat dat gaat mijn daily worden alleen weet ik niet wat voor 1 kunnen jullie wat suggesties geven?

het moet zowiezo een sedan zijn omdat ik een gezin heb, en dat ik ook ermee naar vakantie wilt bijv: spanje, frankrijk etc

het enigste is wat ik zou willen is alleen mooie wielen eronder en klein beetje verlagen.

ik ben zelf niet zo thuis met de nieuwe bmw's omdat ik de oudere bmw toch wat mooier vindt kwa stroom lijning ;)

ik heb zelf 2x een e38 gehad maar dat blijft mijn droom auto maar is voor mij nu niet te betalen omdat ik de witte bmw niet wegdoe maar hou.

ik hoeft niet veel luxe te hebben het enigste wat ik wil is dat het een automaat moet zijn en airco en natuurlijk een 6 cilinder daar ben ik al blij mee.

zouden jullie wat suggesties geven en of opmerkingen thanks :duimen:

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 03 jun 2013, 00:03

Ach OEM is ook niet alles he! Altijd doen wat je zelf het mooiste vind!
no guts....no glory :)

en ja ik kan je niet in de beurs kijken, maar vind een BMW E34 een hele mooie sexy auto! Vind zelf die oude BMW's vaak ook het coolst, gelukkig ook maar, want die nieuwe kan ik ook niet betalen hahaha!

Telos

Bericht door Telos » 04 jun 2013, 14:01

Vind die verlichting aan de voorzijde eigelijk behoorlijk vet voor show gebruik! :duim:
Vind ook dat er veel verschil zit tussen ''ff een spoiler en een dikke bumper erop duwen'' of een wagen echt netjes customizen, en zoals ik het op de foto's zie doe jij dat laatste, respect voor dat! :)
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé

BMW E39 520i

RobertRvZ

Bericht door RobertRvZ » 10 jun 2013, 19:38

Poosje terug was hij al op wegmisbruikers bij een controle :P ik vind de auto zo wel wat hebben ;)
Ook interieurfoto's of dat nog niet?
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"

-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”

Dcreator

Bericht door Dcreator » 11 jun 2013, 00:16

D'r zijn wel een paar dingen die ik aan jou wagen zou veranderen, maarja he! daar hebben we allemaal onze smaak voor gekregen zeg ik dan maar! :whistle:

Een leuke daily... wat dacht je van een e36 touring? Daar kun je met een paar kleine aanpassingen iets vets van maken! :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”