Vandaag een E46 318i Touring van 2003 aangeschaft. Het model spreekt me al langer aan, zeker nadat ik een weekje noodgedwongen een E36 320 touring heb gereden. Toen is het virus wel aangeslagen.
Even over mezelf:
Ik ben Michel, 35 jaar en woonachtig in de Betuwe. Samen met mijn vriendin hebben we 2 kindjes en de jongste (4) is al helemaal BMW fan! In het dagelijks leven noem ik mij Aftersalesmanager van een bedrijf wat actief is in de voertuigvolgsystemen. Ik zorg er dus voor dat mijn klanten tevreden blijven en los complexe vraagstukken op welke komen kijken bij het stroomlijnen van de buitendienst.
Al sinds ik kan kijken gek van auto's. Sowieso altijd Duits gereden. Als auto van de zaak rij ik op dit moment een VW Jetta van 2012 en daarnaast voor de hobby nog een Porsche 911SC Targa, VW Golf Cabriolet van 1986 en een VW Golf V5 van 2003. Deze laatste gaat het veld ruimen voor de E46 Touring. Mijn vriendin zal deze het meest gaan gebruiken. Van een 3 deurs Golf naar een Combi is wel een praktische vooruitgang. De V5 was nog lang niet op, maar na ruim 4 jaar wat anders is ook wel leuk! Dus hier is de BMW wens in vervulling gegaan.
Het signalement van de Touring is als volgt:
12-2002, mj:2003
Zwart uni
grijs leder
clima
stoelverwarming
automaat
166.000km met volledige onderhoudshistorie, 2 vorige eigenaren.
De auto heb ik in Duitsland gekocht en deze week ga ik deze ophalen met de auto-ambulance. Zodra de Golf V5 verkocht is, gaat de BMW op kenteken. Ook zit er lichte schade aan motorkap en koplamp. Dit kan ik dan mooi in de tussentijd aanpakken.
Daar iedereen altijd gek is op foto's, hierbij wat plaatjes: