[

[

[

[

[

[

Dat heb ik niet eens in de gaten gehad, maar ik zal ernaar kijken. Bedankt voor je complimentDcreator schreef:Welkom op het forum!
Ik zou ook de verlichting voorop terug origineel maken, dat maakt de look wel af!
thxE36 M-Style schreef:Welkom
bedankt voor je compliment, ik keek uit naar een mercedes cabrio, maar zag ervanaf. Toen kwam ik per abuis deze tegen........... dit was voor mij bestemd, want deze is veeel mooier dan MB. Ben zeer blij met mijn eerste puntgave BMW! Heb al veel andere merken gehad.Maikybmw318is schreef:zeer mooie cabrio heb je daarmeer foto's zijn altijd welkom!!
THXHLAutomotive81 schreef:Welkom!
THXE36 M-Style schreef:Welkom
Thx, wil ik ook wel doen als ik een mooie origineel setje tegenkom, eerst ga ik het goed tectyleren om te zorgen dat het ook roestvrij blijft (prioriteit) De bekleding wil ik daarna aanpakken, want ik wil zgan stoelen en lekker cruisen als de zon schijnt. Ik moet ook nog kijken/lezen hoe alles werkt. Is een executive en weet nu nog steeds niet hoe alles werkt. Ik wil deze auto nog lang blijven rijdenAngelo-V schreef:Beemer ziet er goed uit, zuinig op wezen. En ik ben het met de rest eens, gewoon weer originele verlichting er in plaatsen! Ohja, welkom
Bedankt voor de tip, een paar centen meer is geen probleem, als het resultaat maar goed is. Heb ook vernomen dat Fluid Film beter is dan tectyleren dus wat meer hierin verdiepen en wellicht ga ik dan Fluid Film gebruiken. Ik ga fotos maken van voor en na de behandeling met Colorlock. Ook ga ik het dak goed behandelen (Ragg Topp), deze heeft heel zijn leven met slecht weer in de garage gestaan, nu elke dag buiten.Heb nog genoeg te doen om de auto goed te beschermenDcreator schreef:Voor je leer kan ik je colourlock aanbevelen, kost een paar centen, maar wat je ervoor terugkrijgt is een interieur z.g.a.n.!!![]()
Staat bij mijzelf ook nog op het verlanglijstje!