Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo

Reactie en Foto Topics.
The-Beast

Re: Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo

Bericht door The-Beast » 01 jul 2013, 12:11

Iwanlwd schreef:Ik heb maar 1 foto genomen vandaag.
Ben eerste geworden met de eibach handling course :gekdoen:

Afbeelding
Gefeliciteerd!
Was onder de indruk van de prestatie van de 1!
Nu focussen op de 3,5Diesels he hahahaha :duim:
With great power comes great responsibility!!

http://www.picturetrail.com/bmwm535i

H-J

Bericht door H-J » 01 jul 2013, 12:15

PIR3lly schreef:
Hoorde overigens 's ochtends vroeg tijdens mijn rit naar Venlo nog iemand op Radio 538 over het Bimmerfest... Iemand van hier? Was in ieder geval goede reclame! :amen:
Ik had nog wel gesmst, ze vroegen wat je bezighield deze ochtend haha. Maar had niet meer geluisterd, dus weet niet of die van mij kwam ;)

Dcreator

Bericht door Dcreator » 01 jul 2013, 13:06

RedBimmer schreef:Was echt een topmeeting !!
Veel schoons gezien gisteren , ook proficiat aan de organisatie om alles in goede banen te leiden :D !!!
1 minpuntje misschien dat de wet track al volzet was voor we toekwamen :(
Dat kan inderdaad zo zijn, door de gigantische opkomst waren de terreinen binnen no-time al vol!
Maar gelukkig waren er dan ook wel ZOVEEL extra wagens, dat zelfs de parkeerterreinen veranderd waren in een show vol dikke BMW's! :duimen:

Ik vond dat wel een extra sfeertje geven! Begon echt te lijken op het Amerikaanse Bimmerfest, overal velden en area's vol met BMW's en gezelligheid! :duimen:

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 01 jul 2013, 13:39

H-J schreef:
PIR3lly schreef:
Hoorde overigens 's ochtends vroeg tijdens mijn rit naar Venlo nog iemand op Radio 538 over het Bimmerfest... Iemand van hier? Was in ieder geval goede reclame! :amen:
Ik had nog wel gesmst, ze vroegen wat je bezighield deze ochtend haha. Maar had niet meer geluisterd, dus weet niet of die van mij kwam ;)
Was inderdaad vanwege dat sms-en wat je bezighield. Toen werd er iemand terug gebeld en die heeft een heel verhaal over de telefoon gehouden mbt het bimmerfest. Klonk als iemand uit de organisatie, maar kan iedereen geweest zijn.

Vinnie_86

Bericht door Vinnie_86 » 01 jul 2013, 14:37

Ben het helemaal vergeten...
Wou ook even langs komen :o :(
Van 0 naar bekeuring in minder dan 10sec.

E46 320td compact 180pk 431nm.

Dcreator

Bericht door Dcreator » 01 jul 2013, 16:33

Hier mijn aandeel aan foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor Meer foto's Check:
http://www.dannyvdwfotografie.com/bimme ... venlo.html

JzAero

Bericht door JzAero » 01 jul 2013, 17:47

Heb even een kleine selectie gemaakt, rest staat op FB!

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 170&type=1

Like ook even mijn page als je wilt ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:duim: Nogmaals, like voor meer foto's!

GreyCooperS
Contacteer:

Bericht door GreyCooperS » 01 jul 2013, 18:29

Goed bezig mannen, en dank voor de foto's!
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire

JzAero

Bericht door JzAero » 01 jul 2013, 21:21

JzAero schreef:
BimmerBob schreef:Filmjeee, alle BP wagens staan er volgens mij op:)
Ik had ook nog een ander filmpje van de andere rijen, maar die is helaas verloren gegaan.
10:09 voor de bakkes van Danny :tong:

http://www.youtube.com/watch?v=3W-CTva4 ... e=youtu.be
je moet alles na 'watch?v=' en alles voor het '&' teken kopieren.

Dus:
3W-CTva4cH0

en je broncode was fout, stonden haakjes dubbel. Ff gefixt :duim:

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 01 jul 2013, 21:26

Thanks Jeffrey!

PS: even een paar reacties verwijderd, waaronder mijn eigen, zodat het overzichtelijk blijft.
Voor mijn filmpje zie Jeffreys post :)

Rene08

Bericht door Rene08 » 01 jul 2013, 22:11

BimmerFest van mijn kant:

Ik heb me gister erg vermaakt in Venlo. Het begon in de rij om het terrein op te komen, daar werden al tasjes uitgedeeld om wat leesvoer te hebben in de auto. Erg goed over nagedacht om op die manier je bezoekers te 'vermaken'.

Ik was rond 8.45 uur aanwezig daar waardoor er genoeg parkeerplek was. Heb de auto op een rustige plek neergezet, wat later erg fijn bleek te zijn omdat de rest van het terrein redelijk vol en dicht op elkaar stond.

Er waren genoeg bedrijven aanwezig waardoor er voor ieder wat wils was. Vooral ook veel dure dingen, performance updates, velgen, etc... Logisch dat die bedrijven aanwezig zijn. Maar ik denk dat er wat meer 'goodies' te koop moeten zijn. Er waren maar enkele bedrijven die dat aanboden.

Vanaf het begin van de dag was er genoeg vermaak wat betreft de eibach handling course en de wettrack. Dat is zeker een heel groot pluspunt op deze meeting. De manier waarop de handling course afgezet was zijn misschien nog wel wat verbeteringen voor te vinden (veiligheid). Maar des al niet te min is alles veilig verlopen en hebben mensen zich prima vermaakt denk ik zo. Minpuntje vond ik de Belg met de E34 die als tweede of derde de baan op ging. Die het daarna nodig vond om tussen de vliegtuigen even een donut te draaien. Of ten minste, dat probeerde, want volgens mij was de auto iets lomp en had ie iets te weinig vermogen om dat te doen. Op de handling course lukte het ook al niet echt. Ik zag dat deze bestuurder direct aangesproken werd door de organisatie en dat vond ik een erg goed punt!

Op de natte baan was ook actie genoeg. Begreep alleen van verschillende bestuurders dat de begeleiding niet erg actief was. Wat wel een beetje zonde is van zo'n mooie gelegenheid.

Verder heb ik heel veel mooie BMW's gezien. Ook minder mooie, of laat ik zeggen, niet mijn smaak BMW's. Deze vielen wel erg op, en ik heb ontzettend veel respect voor al het werk wat er in zit. Alleen het eindresultaat in niet mijn smaak. Wel leuk dat ze er wel bij zijn. Zo hou je het aanbod mooi gevarieerd!

Hierbij wat foto's van mijn kant van auto's die ik erg mooi vond en / of gewoon erg op vielen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maikybmw318is

Bericht door Maikybmw318is » 01 jul 2013, 22:12

Zitten zeer mooie foto´s tussen! :)
Ben zelf ook ff wezen kijken helaas zijn er altijd weer mensen die het verpesten voor anderen.....
kwam terug bij mijn auto waren mij M3 spiegelglazen weg :'( :'( wel heel erg jammer dit terwijl ik ze de dag van tevoren nog had aangesloten op de verwarming :| verder top meeting! volgende jaar wil ik ook een plaatsje! :ja:
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 01 jul 2013, 22:20

Wat. Stond je op het terrein en heeft gewoon iemand je spiegel glazen gejat? Dat geloof je toch niet. Denk je met liefhebbers onder elkaar te zijn, gebeurt er dit...

En begrijp ik nu ook goed dat er iemand met een E34 de landingsbaan op is gegaan om een donut te maken?

Maikybmw318is

Bericht door Maikybmw318is » 01 jul 2013, 22:22

niet op het terrein zelf maar bij het hek daar bij de ingang op het gras waar redelijk veel andere bmw's stonden.. zelfs nog veel nieuwere als mijne -_- ja inderdaad trieste zaak wist ook niet wat ik moest denken toen ik het zag... maar heb alweer 2 nieuwe besteld hoop dat ik ze heel snel binnen krijg!!
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;

JzAero

Bericht door JzAero » 01 jul 2013, 22:24

Niet de landingsbaan, maar wel het stuk waar de vliegtuigen geparkeerd stonden...

Dat van die spiegel is wel heel zuur, echt heel k*t aangezien je vertrouwt dat liefhebbers toch respect voor elkaar hebben.. blijkbaar niet helemaal waar dus. Ik zag ook regelmatig mensen de auto open laten met telefoons in laders of op het dak, vind ik ook wel link hoor!

Plaats reactie

Terug naar “Reactie en Foto”