Hallo beste Hardwareman,
Vergelijk het gewoon eens met een sterretje, dat vergoeden vele verzekeraars toch ook gewoon, uiteraard wel weer met een beperkt Casco of een Casco verzekering.
Als ik met mijn auto naar de aangesloten glasboer ga, dan kan ik mijn ramen gewoon laten polijsten, of een sterrertje laten fixen, en zonder een cent te hoeven te betalen.
Nu zie ik wel tegenwoordig, dat er bij een bepaalde ouderdom van een auto, dat ruitschade word uitgesloten!
Zo komen de verzekeraars weer aan extra inkomen, en een hogere winst.
Precies zo net als bij de zorg verzekering, hogere premies en minder uitkeren, stelletje gochemerds!
Dus beter eerst van te voren wel even navragen, dan weet u waar u aan toe bent!
En ruiten zonder schade zoals een sterretje wat is uitgebroken, en verder is gegroeid naar een maga ster, die worden helaas niet vergoed , zonder de genoemde schade.
Dus bij het niet kunnen polijsten, word het gezien als een niet defecte ruit, dus de rekening word gepresenteerd aan de eigenaar.
Dan zou ik als het echt moest, enkel de voorruit laten repareren, en de zijruiten bij een demontagebedrijf halen, en lekker zelf monteren, dat is dan het eerste verdiend!
En, dus nooit meer krabben als de ruiten zijn bevroren.
Wij kopen de ruitontdooier dan in de aanbieding bij Kruitvat, of bij de Action, dan is de prijs enigzinds redelijk!
Dan loopt men ook niet meer de kans op krasschade aan de ruiten.
Wissertje er langs en de ruiten zijn weer netjes schoon!
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad