Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo
Re: Reactie & Foto's Bimmerfest'13 - Venlo
@Maiky... Ah, maar op het gras stond het ook vol met BMWs. Echt belachelijk dat iemand zoiets doet.
@JZAero... Waar vliegtuigen geparkeerd staan is geen gebied voor auto's die een donut proberen te maken. Hoe haalt iemand dat in z'n hoofd. Jammer deze twee voorvallen... Maar ja, dat soort individuen zullen er altijd bij zijn.
@JZAero... Waar vliegtuigen geparkeerd staan is geen gebied voor auto's die een donut proberen te maken. Hoe haalt iemand dat in z'n hoofd. Jammer deze twee voorvallen... Maar ja, dat soort individuen zullen er altijd bij zijn.
- Maikybmw318is
Helaas wel ja! Ik denk ook niet dat iemand hier van het forum zo laf is geweest
Ondanks alles dan heb ik me wel heeeel erg geamuseerd gelukkig

Ondanks alles dan heb ik me wel heeeel erg geamuseerd gelukkig

[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat heb je gevierd met een Happy Meal in Beuningen?Iwanlwd schreef:Ik heb maar 1 foto genomen vandaag.
Ben eerste geworden met de eibach handling course![]()

Gefeliciteerd! Mooi wagen, goeie prestaties en een mooi geluid!

Was weer erg gezellig!! Leuk gebabbeld met velen!
Leuk evenement ! Damn wat waren er veel verschillende bmw's. Het alpina gedeelte was interessant om te zien. Zoveel alpinas heb ik nog nooit gezien! De mooiste vond ik die alpina 8 serie en z1.
Pir3lley leuk je gesproken te hebben in het echt. Bimmerparts trok goed de aandacht met je M ervoor ;-)
Het eibach handling course... Heb genoten en lekker kunnen spelen.. 3e keer met dsc uit gereden. Heb de auto wat beter leren kennen. Raakte elke keer wel een pion wat 2 sec straftijd opleverde helaas.
Een missertje gehad helaas in de laatste bocht.. Deels mijn fout (dat is het altijd) en deels van de crew. Bij de laatste bocht zat een pion niet op zijn plek, wat resulteerde dat het geen bocht meer was, maar een hoek. Zag ik te laat en koos voor vol in de remmen ipv de pion meepakken (dom achteraf) toen ik dat vertelde had die hem weer terug op zijn plek gezet en gaf mij deels gelijk. Helaas gebeurd, geen erge schade, wat schaafjes op de voorbumper en een opgevouwen kenteken.
Aantal keren had ik enorm veel onderstuur waar niet de ruimte was om het goed te maken. Joop vertelde dat de smg hem in zijn vrij gooit als je niet terug schakelt. De laatste keer in zijn een gegooid voor de bocht, ging te wijd met de achterkant.. Tja dan maar helemaaaal he..
De 1 serie diesel die klonk trouwens best dik!!
Brian, mooi evenement man! Goed geregeld en de crew was ook erg vriendelijk.
Leuk evenement ! Damn wat waren er veel verschillende bmw's. Het alpina gedeelte was interessant om te zien. Zoveel alpinas heb ik nog nooit gezien! De mooiste vond ik die alpina 8 serie en z1.
Pir3lley leuk je gesproken te hebben in het echt. Bimmerparts trok goed de aandacht met je M ervoor ;-)
Het eibach handling course... Heb genoten en lekker kunnen spelen.. 3e keer met dsc uit gereden. Heb de auto wat beter leren kennen. Raakte elke keer wel een pion wat 2 sec straftijd opleverde helaas.
Een missertje gehad helaas in de laatste bocht.. Deels mijn fout (dat is het altijd) en deels van de crew. Bij de laatste bocht zat een pion niet op zijn plek, wat resulteerde dat het geen bocht meer was, maar een hoek. Zag ik te laat en koos voor vol in de remmen ipv de pion meepakken (dom achteraf) toen ik dat vertelde had die hem weer terug op zijn plek gezet en gaf mij deels gelijk. Helaas gebeurd, geen erge schade, wat schaafjes op de voorbumper en een opgevouwen kenteken.
Aantal keren had ik enorm veel onderstuur waar niet de ruimte was om het goed te maken. Joop vertelde dat de smg hem in zijn vrij gooit als je niet terug schakelt. De laatste keer in zijn een gegooid voor de bocht, ging te wijd met de achterkant.. Tja dan maar helemaaaal he..
Brian, mooi evenement man! Goed geregeld en de crew was ook erg vriendelijk.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
- Contacteer:
Ik vroeg me al af waar die krasjes vandaan kwamen. Ik heb je dan ook niet zien rijden op de handeling course
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Inderdaad,volgens mij liep het bij BimmerParts best goed.Danishbmw schreef: Pir3lley leuk je gesproken te hebben in het echt. Bimmerparts trok goed de aandacht met je M
Joop vertelde dat de smg hem in zijn vrij gooit als je niet terug schakelt. De laatste keer in zijn een gegooid voor de bocht, ging te wijd met de achterkant.. Tja dan maar helemaaaal he..
Maar, hoe bedoel je in zijn vrij als je niet terug schakelt? Smg in manuele stand zet hem niet in zijn vrij. Alleen als je langzamer gaat rijden, schakelt ie terug. Zelf heb ik met de vorige m ook wel eens gedrift. Gewoon in z'n 2 zetten en gaan. Heb hem nooit zien terug schakelen of bij afremmen in z'n vrij zien zetten.
Mannen, was echt top!!
Bedankt ook voor de super foto's!
En ja wtf.. Dat iemand spiegel glazen steelt, gaat toch nergens over...

Bedankt ook voor de super foto's!

En ja wtf.. Dat iemand spiegel glazen steelt, gaat toch nergens over...
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Zit een 3inch uitlaat vanaf de turbo tot achter met 1 lief klein dempertje onder de 1 serie.
Jammer dat ik het zelf bijna niet hoor in de auto.
Jammer dat ik het zelf bijna niet hoor in de auto.

Laatst gewijzigd door SRK op 02 jul 2013, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#HighlyModified is de motto.
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
Iemand die spiegelglazen jat op een meeting. Dat kan haast niet een medeliefhebber zijn. Zoiets doe je toch niet, zeker niet bij een (mede)liefhebber!
Dat maakt de dag wel gelijk een stuk sneuer. Ik kan er per definitie niet tegen als er iemand aan een andermans eigendom komt. Op zo'n dag verwacht je het al sowieso niet.
Toch vind ik het wel jammer dat ik niet bij zulke meetings kan zijn. Zondags kan ik helaas nooit, al was het dit keer ook wel aardig ver weg.
Dat maakt de dag wel gelijk een stuk sneuer. Ik kan er per definitie niet tegen als er iemand aan een andermans eigendom komt. Op zo'n dag verwacht je het al sowieso niet.
Toch vind ik het wel jammer dat ik niet bij zulke meetings kan zijn. Zondags kan ik helaas nooit, al was het dit keer ook wel aardig ver weg.
Hallo allemaal, we zijn zondag vanaf Meppel naar Venlo gereden voor deze meeting en wij vonden het een erg geslaagde dag. Onderweg maakten we ons nog een beetje zorgen of er nog meer BMW's zouden komen want die zagen we eigenlijk niet onderweg. Gelukkig bleek bij aankomst om 10 uur dat er al een mooie rij BMW's stond voor de ingang van het terrein.
We hebben ongeveer 300 foto's gemaakt en hier bij een persoonlijke selectie van de auto's die mij erg aanspraken

Voor de liefhebbers, ik heb nog wel een paar foto's maar dat zijn allemaal BMW's met een andere kleur

We hebben ongeveer 300 foto's gemaakt en hier bij een persoonlijke selectie van de auto's die mij erg aanspraken

Voor de liefhebbers, ik heb nog wel een paar foto's maar dat zijn allemaal BMW's met een andere kleur

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Toevallig fotootje van mijn auto
?

Wou ook vragen of je er 1 heb van de mijne?
Tis helaas niet estoril
Tis helaas niet estoril

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Dit is de mijne met me broertje er in :p

Wat zou jou lievelings kleur nu zijn lj328?....
haha, per toeval nog een foto van m'n cabrio...Ik heb zat mensen er een foto van zien maken, vooral van het interieur....alleen ik kom 'm nergens tegen
haha, per toeval nog een foto van m'n cabrio...Ik heb zat mensen er een foto van zien maken, vooral van het interieur....alleen ik kom 'm nergens tegen