Boink's BMW M3 [Foto update PAG3]
Re: Boink's BMW M3 [Foto update PAG3]
Heb je nog veel km'ers gereden vanaf het wassen van je welgen naar Poeldijk? Vond er heel wat remstof op zitten nog
Ja, zaterdag nog naar de SS rotterdam, daarna naar den haag, toen weer naar Delft en toen weer naar PoeldijkRene08 schreef:Heb je nog veel km'ers gereden vanaf het wassen van je welgen naar Poeldijk? Vond er heel wat remstof op zitten nog
Re: Boink's BMW M3
Heb je dit opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde!boink schreef:Gisteren Dension gateway lite BT geinstalleerd. Het werkt, alleen muziek nog niet goed. Switched na 2 seconden terug naar AM/FM.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Sorry voor de late reactie! Had de cd wisselaar niet ontkoppeld. Dit moet wel namelijk!
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 10 jul 2013, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de huisregels m.b.t. quoten BimmerPortal
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de huisregels m.b.t. quoten BimmerPortal
Die uitlaat ben ik wel benieuwd naar!
Heb hetzelfde toendertijd bij m'n e36 328i gedaan, maar dat klonk helemaal nergens naar haha!
Heb hetzelfde toendertijd bij m'n e36 328i gedaan, maar dat klonk helemaal nergens naar haha!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Deze week wordt hij dichtgelast, volgend weekend zit hij er op. Maandag even APK dan kan ik een jaar lekker zonder problemen rondrijden als die bijv lek gaat
Ga je nog wel de buizen veranderen? Alleen dat dempings materiaal eruit halen zal niet heel veel meer geluid geven, denk ik. Of probeer je het eerst zo en als het niets is, verander je het dan alsnog?
Ik probeer het eerst zo, als dit niks is dan gewoon origineel. Wil slechts iets luider en je schijnt hier 20% mee te winnen
Ik kan melden dat hij dichtgelast is en er onder hangt.
Zijn we er tevreden over? Ja! Is hij luider dan standaard? Ja! Is hij veel luider? Nee, precies zoals ik in gedachten had.
De demping is eruit en de rasp klinkt gewoon veel luider dan voorheen. Precies zoals ik het wilde en ik ben dan ook tevreden over de mod! Video volgt binnenkort.
Zijn we er tevreden over? Ja! Is hij luider dan standaard? Ja! Is hij veel luider? Nee, precies zoals ik in gedachten had.
De demping is eruit en de rasp klinkt gewoon veel luider dan voorheen. Precies zoals ik het wilde en ik ben dan ook tevreden over de mod! Video volgt binnenkort.
Filmpje zonder uitlaat
http://www.youtube.com/watch?v=UDVGezEfvkw
http://www.youtube.com/watch?v=UDVGezEfvkw
lekker gedaan man. vanavond ga ik hem horen.
gr
kotje
gr
kotje
leuk; jouw eerste reactie over deze mod.
Ben benieuwd naar het filmpje van je nwe demper
Ben benieuwd naar het filmpje van je nwe demper
Beest Met 4 Wielen
boink schreef:Sorry voor de late reactie! Had de cd wisselaar niet ontkoppeld. Dit moet wel namelijk!
Dank! Ik ben benieuwd, nu op vakantie maar als ik terug ben ga ik het proberen. Ik heb inderdaad ook een cd-wisselaar aangesloten
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine