ik zou gewoon een eisenmann halen joh, problem solved!

Je bedoelt de demper die net voor de einddemper zit? Dempt die meer dan de demper die direct na de spruitstukken komt denk je ja?matheeuwissen schreef:Ik zou de middendemper terug plaatsen. De voorste demper, dempt bijna niet. Is ook maar een heel klein potje.
bij mij is de voorste demper er tussenuit maar ik hoor echt geen verschil.P-imCoupé schreef:Je bedoelt de demper die net voor de einddemper zit? Dempt die meer dan de demper die direct na de spruitstukken komt denk je ja?matheeuwissen schreef:Ik zou de middendemper terug plaatsen. De voorste demper, dempt bijna niet. Is ook maar een heel klein potje.
Ik ga er in ieder geval wel iets aan doen, zal ze ook nog wel eens bellen wat hun er van zeggen..
@Dcreator, ja als ik dit geweten had dan had ik sowieso niet moeilijk gedaan.. nu ben ik de helft kwijt en heb ik nog niks haha!
Maar dat was het hem nou juist.. ze hadden er al een demper onder hangen zonder te overleggen, dus ik wist ook niet wat voor herrie ding dat was snap je.
Dit maakt vrijwel geen verschil.. alleen iets zwaarder onder de 3500 maar dat merk je eigenlijk niet eensBMWBoii schreef:Als je bij een 330i die klep in de uitlaat uitschakelt danwel verwijderd heb je ook ziek veel geluid, wilde je nóg meer dan dat?
P-imCoupé schreef:Jaa dat snap ik.. daarom geef ik ook al aan, dubbelpijps/enkelpijps.
En matheeuwissen heeft een 323 dacht ik? Maar in principe zelfde systeem als 328.