Inhouden motor en geen vermogen meer. 520 D
Inhouden motor en geen vermogen meer. 520 D
Roetfilter laten vervangen nieuwe sensor voor de drukmeting vervangen maar geen vermogen en trekkracht meer.
In de 1ste en 2de versnelling gaat nog goed maar daarna niet meer, volgens mij is de motor in zijn noodloop.
vanmorgen alle fouten gewist maar geen verbetering en dit alles na het vervangen van het roetfilter.
Alle tips en suggesties zijn welkom, zelf de dealer in Duitsland weet er geen raad mee wat ik wel een beetje vreemd vind.
Dus mede forumers kom maar oplossingen voor deze 520d touring.
groet, Ger
In de 1ste en 2de versnelling gaat nog goed maar daarna niet meer, volgens mij is de motor in zijn noodloop.
vanmorgen alle fouten gewist maar geen verbetering en dit alles na het vervangen van het roetfilter.
Alle tips en suggesties zijn welkom, zelf de dealer in Duitsland weet er geen raad mee wat ik wel een beetje vreemd vind.
Dus mede forumers kom maar oplossingen voor deze 520d touring.
groet, Ger
Re: Inhouden motor en geen vermogen meer. 520 D
Dan vermoed ik dat je Turbo eraan is.
525d E61 2007 pre-LCI
Wat gaat dat kosten Tom.
been there (noodloop door kapotte turbo)..... turbo, spruitstuk, manuren, btw.... zo'n 2,500 euri's
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Hmmm. is na de vervangigng van de tegendruksensor de boel wel gereset ?
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Gekke is gisteren naar Frankrijk gereden en reed weer als vanouds. Doortrekken tot 3700 toeren dus dat kan dan niet devturbo zijn. Met de foutmelding geeft hij bij de garage aan roetfilter overladen aan.
Maar die was toch vervangen of niet ?
525d E61 2007 pre-LCI
Ja inderdaad die is vervangen dus ik snapmhet niet meer hoor.