US Running Lights
-
Re: US Running Lights
Waarom wil je niet solderen dan? Als je het blok eruit sloopt en er een ander vliegwiel in stopt lijkt me dit niet zo'n probleem toch? 

Dutchie
Ik denk dat én knipperlichten gedimt én grootlicht gedimt niet kan. Iig niet op een E60/61. Het is of het één of het ander. Angel eyes staat hier helemaal los van.
Ik denk dat én knipperlichten gedimt én grootlicht gedimt niet kan. Iig niet op een E60/61. Het is of het één of het ander. Angel eyes staat hier helemaal los van.
Showroom viewtopic.php?f=120&t=41130
*** sold *** E61 530d 2004/E60 523i 2005/E39 530d 2001
Ook is het zo dat de DRL (knipperlicht of gedimt grootlicht) altijd aan staat, ongeacht de stand van de lichtschakelaar (dus zelfs op 0). Alleen als je dimlicht aan gaat (bij stand op auto) of aan staat gaat het gedimde grootlicht weer uit. Zo is t althans bij een E60/61.
Showroom viewtopic.php?f=120&t=41130
-
Ik zie in BMW Scanner 1.4 de volgende gerelateerde opties in de LCM module:
Daytime running light EU
Daytime running light US
Daytime running light turn sign.
Daytime running light turn sign. 2
Running light EU/US
Weet iemand wat deze opties doen?
En zouden ze ook moeten werken of kan het zijn dat er b.v. een andere (US) LCM nodig is?
Zou ook graag willen weten wat de andere opties doen zoals
"Rear fog lights as side lights" en "Side lights as brake lights"
Daytime running light EU
Daytime running light US
Daytime running light turn sign.
Daytime running light turn sign. 2
Running light EU/US
Weet iemand wat deze opties doen?
En zouden ze ook moeten werken of kan het zijn dat er b.v. een andere (US) LCM nodig is?
Zou ook graag willen weten wat de andere opties doen zoals
"Rear fog lights as side lights" en "Side lights as brake lights"
-
Running light EU houdt in dat gewoon ten alle tijden je normale verlichting rondom brandt, dus gewoon dimlicht.
-
Dan moet je licht schakelaar wel op dimlicht staan, anders blijft alles gewoon uit.streamline schreef:Running light EU houdt in dat gewoon ten alle tijden je normale verlichting rondom brandt, dus gewoon dimlicht.
Maar het lijkt dus niet mogelijk te zijn om met een EU LCM te kiezen voor de US DRL (gedimt grootlicht)?
-
Maar dan gaat wel alles uit wanneer het contact uit is.
Er is hier volgens mij iemand met een compact die dat wel gelukt is, ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar want het is wel uberstoer
Er is hier volgens mij iemand met een compact die dat wel gelukt is, ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar want het is wel uberstoer
Beste, ik heb een us licht en running lichts op mijn compact geprogrameerd.
Hier heb je wel een ander programma nodig dan de bmw scanner 1.4, namelijk de navcoder.
Andere kabel is hier ook voor nodig, en om de funktie te kunnen gebruiken zal je de app moeten kopen voor 25 euro.
Of een meeting moeten afwachten tot een meeting dan kan ik het programeren voor jullie
Hier heb je wel een ander programma nodig dan de bmw scanner 1.4, namelijk de navcoder.
Andere kabel is hier ook voor nodig, en om de funktie te kunnen gebruiken zal je de app moeten kopen voor 25 euro.
Of een meeting moeten afwachten tot een meeting dan kan ik het programeren voor jullie
Heb inmiddels besloten om het erbij te laten zitten haha 

320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact