markm schreef:km stand zegt ook niet alles.
zijn de drijfstanglagers wel al vervangen?
durf ik niet te zeggen, maar hij loopt nu echt als nieuw. geen enkel rateltje of iets dergelijks.
markm schreef:km stand zegt ook niet alles.
zijn de drijfstanglagers wel al vervangen?
mij is altijd geleerd, als iets goed loopt der met je tengels vanaf te blijven.markm schreef:Dan zou ik ze laten vervangen. Als die doorgaat is je motor kaduk en kun je opzoek naar een andere motor.
Je hoort het ook niet of ze aan hun einde zijn of niet. Je kan het alleen zien als alles open ligt. Maar dan kun je ze gelijk net zo goed vervangen voor dat geld.
Je moet je afvragen hoe goed goed is als je een mogelijke tijdbom in je blok hebt hangen. Zelfde verhaal als met de swirlflaps in een diesel...BimmerBoy schreef:mij is altijd geleerd, als iets goed loopt der met je tengels vanaf te blijven.
is ook, als het een bekent euvel is, kan je het beter voor zijn als er te laat bij zijn.Griffendahl schreef:Je moet je afvragen hoe goed goed is als je een mogelijke tijdbom in je blok hebt hangen. Zelfde verhaal als met de swirlflaps in een diesel...BimmerBoy schreef:mij is altijd geleerd, als iets goed loopt der met je tengels vanaf te blijven.