Interface BMW business cd werkt niet

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
320dbmw

Interface BMW business cd werkt niet

Bericht door 320dbmw » 11 aug 2013, 11:28

Hallo,

Ik ben Arjen en ben nieuw op deze forum heb inmiddels alweer een jaar mijn Bmw. Ik rijd in een Bmw 320d e46 uit 1999 volledig zwart en is verlaagd. Rijdt er elke dag 70 km in en het is zeer relaxed rijden. En met 281.000 valt mij de km stand ook mee. Toen ik hem kocht zat er BMW cassette deck in. Dit heb ik uiteindelijk vervangen door BMW business cd kan ik ook wat cd's afspelen :) Na een tijdje wat cd's hebben gebrand was ik dat wel zat. Er moest usb/sd aansluiting komen.
Dus ik heb via ebay Duitsland een Yatour YT-M06 interface besteld. Volledig compleet met module unit en originele bmw stekkers. Het was dus een kwestie van plug/play. Helaas bleek niet zo te zijn :bang: Hij ziet de nummers wel als ik via de knop mode naar aux ga. Maar speelt vervolgens niet af. Zeer frustrerend allemaal. Heb gehoord van iemand kijk eens naar de bit snelheid van nummers ligt het ook niet aan volgens mij. Ik weet het op dit moment gewoon niet meer.
Wie o wie kan mij helpen?

Groeten,
Arjen

pd2skz

Re: Interface BMW business cd werkt niet

Bericht door pd2skz » 11 aug 2013, 12:21

Heb net dat dingetje eens opgezocht, grappig ding. Wat heb je aangesloten ? Als je bijvoorbeeld een mp3 speler op de aux poort aansluit dan kan je alleen de nummers aanzetten, stoppen, skippen etc. op de mp3 speler zelf.

Als je er een usb stick in stopt met mp3 bestanden erop dan zou je hem kunnen bedienen met je radio bedienknoppen of met je stuurknoppen (als je deze hebt)

Zoals ik je verhaal lees zet je hem op aux en dat is niet aan te sturen vanuit de radio zelf.

Sven.

320dbmw

Bericht door 320dbmw » 11 aug 2013, 14:55

Ik heb gewoon een verloop stekker wat ik op mijn stekker van de radio zet. deze gaat vervolgens naar de interface. Denk dat hij gewoon niet goed communiceert. https://www.google.nl/search?newwindow= ... B800%3B498

320dbmw

Bericht door 320dbmw » 11 aug 2013, 20:20

Probleem inmiddels opgelost had de verkeerde aux poort te pakken. hehe

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”