BMW E46 330ci Clubsport
BMW E46 330ci Clubsport
Na bijna een jaar BMW-loos te zijn geweest heb ik nu toch weer een aangeschaft. Ik was voorheen actief op het E36 gedeelte en had een 328i coupé. Nu heb ik een orientblauwe E46 328i sedan die wat liefde nodig heeft. Na aankoop hebben we 'm nagekeken en er moet nog wel wat gebeuren, maar dat wisten we van tevoren. De volgende dingen worden komende week vervangen:
-stuurbekrachtigings olie vervangen
-inlaatbuis
-draagarmen
-remleidingen
-aircopomp
-stabilisatorrubbers voor
-stabilisatorstang LV
Ook op optisch gebied wordt de komende tijd nog een aantal dingen vervangen.
-spatbord linksvoor ivm roest
-schakelpook
-voorbumper
En verder heb ik natuurlijk weer een kilometerlange mod-lijst en ben dus de komende tijd wel zoet met deze auto. Het doel is om 'm weer in zijn oude glorie te herstellen. Foto's maak ik vanmiddag even en die zal ik vanavond plaatsen.
-stuurbekrachtigings olie vervangen
-inlaatbuis
-draagarmen
-remleidingen
-aircopomp
-stabilisatorrubbers voor
-stabilisatorstang LV
Ook op optisch gebied wordt de komende tijd nog een aantal dingen vervangen.
-spatbord linksvoor ivm roest
-schakelpook
-voorbumper
En verder heb ik natuurlijk weer een kilometerlange mod-lijst en ben dus de komende tijd wel zoet met deze auto. Het doel is om 'm weer in zijn oude glorie te herstellen. Foto's maak ik vanmiddag even en die zal ik vanavond plaatsen.
Laatst gewijzigd door MFW op 14 jun 2016, 09:36, 10 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW E46 328i
Welkom en veel rijplezier
Pics from u for us??
Pics from u for us??
beter een gat in je sok dan een sok in je gat!!
Heb even snel een paar foto's gemaakt.
Qua rijden mis ik de E36 wel. Dit is allemaal veel stiller en degelijker naar mijn idee.
- Spoiler: Laat zien
Qua rijden mis ik de E36 wel. Dit is allemaal veel stiller en degelijker naar mijn idee.
Ziet er netjes uit hoor! Welke maat zijn die velgen?
netjes
Je gaat er zeker plezier aan beleven
@StefanRSW de velgen zijn 15 inch als ik me niet vergis. (styling 46, 195/65R15)
Je gaat er zeker plezier aan beleven
@StefanRSW de velgen zijn 15 inch als ik me niet vergis. (styling 46, 195/65R15)
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk vergis je je dan, onder een 328 moet minimaal 16 inch.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Als ik zo kijk naar de afmetingen, is dit de 16" versie van deze velg.
Mooie wagen met die M-tech 1 bumperset!
Mooie wagen met die M-tech 1 bumperset!
Het is inderdaad 16". Met 205 55 r16 winterbanden.
gelukkig! stel je voor een bmw met 15 inchers :p
Haha ja dat kan natuurlijk niet he. Weet iemand trouwens hoe dat zit met die afneembare trekhaak? Ik wil dat ding er af halen, maar dan zit ik natuurlijk wel met een gat in de diffusor. Zijn deze los te vervangen of moet ik dan de hele achterbumper vervangen?
Leuke e46
Voor de diffusor zijn van die inzetstukken te krijgen toch? Anders kun je sowieso de diffuser los vervangen volgens mij.
Voor de diffusor zijn van die inzetstukken te krijgen toch? Anders kun je sowieso de diffuser los vervangen volgens mij.
Bedankt! Hoop alleen dat ik geen spijt krijg dat ik niet voor die van jou ben gegaan.
Ja zo'n inzetstuk zit er nu ook voor, maar vind het geen gezicht.
Ja zo'n inzetstuk zit er nu ook voor, maar vind het geen gezicht.
Vandaag bbs le mans replica's geplaatst. Helaas toch niet helemaal de goede. Heb nu net een tractor