Re: BMW M3 E46 Update pag 4 Nordschleife toer

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Lenny M

Re: Re: BMW M3 E46 update pag 4 Nordschleife toer

Bericht door Lenny M » 21 jul 2011, 17:05

@Mantisnl
Van Stinger heb je ook nog een andere versie de card.
Het nadeel daarvan is; je kan er ook zelf niets op instellen zoals de K&KA band en nog veel meer ene kan er ook geen laser optie bij nemen en je hebt als nog een soort display. maar hij is wel aanzienlijk goedkoper dus het is maar net waar je voor kiest.

Waarom ik hem daar geplaatst heb; vond het zelf wel ideale plaats, want je kan er toch goed op kijken+ als je hem wilt verwijderen, klik je de luchtroosters er weer in, en is die weer origineel.Sommige lijmen hem ergens vast en dan blijf je altijd met lijmresten zitten nu niet.

Het leer wat in deze auto zit is nappa spirit zwart volgens mij en heeft van zichzelf al een licht glans, toch bedankt voor de tip;)
Laatst gewijzigd door Lenny M op 09 aug 2013, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Roderik_

Re: Re: BMW M3 E46 Update pag 3.Stinger+Interieur

Bericht door Roderik_ » 21 jul 2011, 18:09

Ik zou voor die paar euro ook een setje van gliptone aanschaffen. Ik heb het ook voor mijn leder gebruikt en het laat gewoon een perfecte matte finish achter en een heerlijke (niet te sterke) ledergeur.

Voor foto's van het resultaat zie onder de knop:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
PS: Die stinger is echt een TOP mod! Zit er ook een beetje aan te denken om aan te schaffen. :duim:

mantisnl

Bericht door mantisnl » 21 jul 2011, 18:14

Ok duidelijk :) en hoe zit het nou precies met de pakkans met zo'n stinger? Zijn ze te traceren?

Roderik_

Bericht door Roderik_ » 21 jul 2011, 18:28

Het leuke van zo'n Stinger DSI is dat je met één druk op de knop alle illegale software wist. Dus heerlijk relaxed rijden met radardetectie en laserdetectie. Moet je aan de kant dan druk je de "panic" knop in en je bent volledig legaal! :ja: :amen: :amen:
Kom je daarna weer thuis, upload je de software weer in je DSI computer en je bent weer "armed and dangerous" :rolf:

Lenny M

Bericht door Lenny M » 21 jul 2011, 21:04

@mantisnl
Het is precies zoals Roderick zegt.
Als je gelaserd wordt werpt die automatisch een lasershield op ( ja kan zelf instellen hoeveel seconden) en de dsi geeft op je display aan dat je wordt gelaserd en geeft ook nog geluidsignalen via aparte kleine geluidboxen die je heel gemakkelijk kan weg werken.

Bij oom agent geeft die een soort foutmelding dat die hem niet goed richt of niet goed stil houdt zoiets in iedergeval, dat doet die net zo lang op hoeveel seconden jij je lasershield instelt. Daarna geeft die de gewone snelheid aan;).

Wordt je langs de kant gezet want ze zijn ook niet helemaal gek, druk jij op 2 knopjes en de software wordt verwijderd en je stinger is weer legaal, want je gebruikt hem natuuuurlijk alleen voor rit registratie :whistle: .

Ik heb het zelf nog nooit bij de hand gehad dus ik kan er zelf nog niks over vertellen maar ik hou jullie op de hoogte;)
@Roderick
Ik zal toch eens kijken waar ik dat spul kan halen kan allicht even proberen natuurlijk;)

Lenny M

Bericht door Lenny M » 09 aug 2013, 16:15

Beste BMW vrienden,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn showroom hebt bijgewerkt.
Ik vind het nog steeds een erg leuk forum om te volgen.
Ook ben ik na 4 jaar, nog steeds erg blij met mijn gouden koets :shine:

Week 30 ben ik met een paar vrienden naar het moeilijkste en mooiste circuit ter wereld geweest, de beroemde Nordschleife. Hier hadden wij een huisje gehuurd bij de jongintra op circa 5 km van de ring vandaan. De reis en het toeren door de Eifel is echt geweldig met de m3, de nordschleife zelf durfde ik niet aan. De sfeer is ook echt geweldig op de ring,als die ring toeter gaat van die nordschleife is now open fur touristenfahrt, veranderen alle mannen in jongens en rennen naar hun bolides.

Wat we wel gedaan hebben, is een suzuki swift stage 1 van rentracecar.de gehuurd. Ik kende de track al uit me hoofd van filmpjes en FM4 op de Xbox, maar in het echt is het een totaal andere beleving, en is zo een swift met 130 pk snel genoeg. Al met al 7 rondjes gereden en 6 rondjes mee gereden met mijn broer.
Ronde tijd ongeveer 9 min.
Hieronder nog enkele foto's

Afbeelding
Porsche GT3 RS op duwen met de swift

Afbeelding
Bocht Metzgesfeld

Afbeelding
:///m: 3 met tuned rs 330 hp

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bolides

Afbeelding
Parkeerplaats bij het museum.

Afbeelding
Ons huisje met MB van me broer

Afbeelding
Mijn :///m: kon gelukkig bij de buren onder de carport staan, omdat onze oprit te steil was.
Was ik wel blij mee, want het weer kan erg veranderen daar.

Echt een hele leuke vakantie gehad, en zeer aan te raden om als autoliefhebber een keer te kijken.

MichelK

Bericht door MichelK » 18 aug 2013, 05:05

Heb je zo'n mooie bolide voor de ring, gebruik je hem niet. :X
Ik ben er al jaren niet meer geweest en ieder roep ik weer dat ik moet gaan. Laatste keer was met mijn alfasud sprint en toen nog een tvr gedold en dat met slechts 86 brute carburatie pk's.
1 ding nooit vergeten op de ring, rijd op reserve van wat je denkt dat je kunt. Als je op spa een bocht mist komt het nog wel goed op de ring niet.
Tijd om mijn 330xd uit te laten?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”