Bmw 520I E60 nu al in trek bij vandalen:( Nieuwe fotos

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Tonny123

Re: Bmw 520I E60 nu al in trek bij vandalen:( Nieuwe fotos

Bericht door Tonny123 » 17 aug 2013, 01:46

Het is mijn (eerste eigen) auto dus voor mij is hij goud waard, maar voor een auto uit 91 is het niet echt haalbaar maar ik ga morgen langs een maat om meerdere dingen te proberen O.A me CV en dan daarna polijsten en met een stift aan de haal hopen dat het er een beetje uitkomt.

John89

Bericht door John89 » 17 aug 2013, 09:35

@Tonny123:
Als het een niet al te brede kras is (het gaat hier niet om de diepte, maar echt de breedte), dan kun je het nog proberen met een lakstift, maar dan niet met de bijgeleverde stift maar met een tandenstokertje.
Dan kun je net wat meer precies werken in een smalle kras.

jeroen76

Bericht door jeroen76 » 18 aug 2013, 10:50

Om in te schatten wanneer iets waard is,moet je gewoon voor jezelf bekijken wat wijsheid is.Ik heb laatst een nieuw rechtervoorscherm geplaatst met bijbehorend nierbleche op een 316i van '95.Ik gebruik de auto als gezinsauto en met 184.000km op de klok zonder problemen mag hij er best leuk bij rijden.Ik had het plaatwerk vervangen i.v.m. roestschade.Roest wordt erger en is simpelweg achteruitgang van je autootje.Dus,de vraag wanneer iets waarde heeft of geeft naar je auto toe is persoonlijk.Ik kon het spuitwerk bij een maatje van mij uitbesteden,dus dat drukt financieel ook al e.e.a.natuurlijk.

Zet alles is op een rijtje en bekijk reeel hoe alles ervoor staat,

succes!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”