BMW E60 Angel Eyebrows
BMW E60 Angel Eyebrows
Ik heb eens zitten rondneuzen op het internet en er is blijkbaar een mogelijkheid om de Eyebrows vooraan in de koplamp te veranderen in een andere kleur. (Eventueel wit). Ik heb dit nagekeken en blijkt dat dit gewoon een lamp in steekt in de zijkant die plug is .. Weet hier iemand meer over ?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Re: BMW E60 Angel Eyebrows
Het zijn led's. De Lamp moet ervoor opengebroken worden.
Vind persoonlijk dat je ze oranje moet laten om geen aftermarket look te creeeren.
Vind persoonlijk dat je ze oranje moet laten om geen aftermarket look te creeeren.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik ben wel benieuwd hoe dit er uit zal zien... persoonlijk vind ik wit ook mooier dan oranje..
Zijn er foto's in omloop?
Zijn er foto's in omloop?
Hier kan je lezen hoe : http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... ade-68197/
Zoals je ziet moet je ze eruit snijden.
Denk dat je je beter een set aftermarket koplampen kan afschaffen.
525d E61 2007 pre-LCI
Ga ik niet aan beginnen met mijn 2 linkerhanden, oranje is ook mooi hoor
Heb deze vorige week ook reeds vervange. En daar kwam toch geen 'uitsnijden' aan te pas hoor.tom_il schreef:Hier kan je lezen hoe : http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... ade-68197/
10 minuutjes en klaar was kees.
Gr
Dat is wel heel snel... ik heb ook gehoord dat het erg veel werk is....foto's?KDD schreef:
Heb deze vorige week ook reeds vervange. En daar kwam toch geen 'uitsnijden' aan te pas hoor.
10 minuutjes en klaar was kees.
Gr
En hoe heb je dat gedaan?
@KKD,
Show us ! Ik ben wel benieuwd hoe je dit zo snel hebt gedaan
Show us ! Ik ben wel benieuwd hoe je dit zo snel hebt gedaan
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Hmm, kan me niet voorstellen dat je deze mod kan doen zonder open te snijden.
Maar ik laat me graag overtuigen.....
Maar ik laat me graag overtuigen.....
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Je moet snijden!! maar is te doen.ff met de fohn beetje opwarmen en dan met een mes door het "kit" snijden. Zeker te doen in 15 minuten. dan per lamp 6 OSRAM 4PLCC en een OSRAM Golden DRAGON Plus, hier gaat iets meer tijd in zitten.
Zo irritant mensen (KDD) die even iets komen roepen en vervolgens niks meer laten horen.....
-
http://e60.5post.com/forums/showthread.php?t=198581
Ik heb hier wel een link naar wat we willen maar kom er niet achter hoe het moet, kan namelijk niet de foto's bekijken ook niet na een registratie???
Maar ik vindt dit persoonljk ook heel vet en wil me er wel aan wagen als ik wist hoe het moet!
Ik heb hier wel een link naar wat we willen maar kom er niet achter hoe het moet, kan namelijk niet de foto's bekijken ook niet na een registratie???
Maar ik vindt dit persoonljk ook heel vet en wil me er wel aan wagen als ik wist hoe het moet!
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
Deze strip met led's moet er uit als je ze van kleur wilt veranderen.