Even voorstellen BMW E46 320TD COMPACT nu met foto's

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Koen_e46_compact

Even voorstellen BMW E46 320TD COMPACT nu met foto's

Bericht door Koen_e46_compact » 01 sep 2013, 15:18

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag lid van dit forum en kan me voorstellen dat jullie t fijn vinden dat ik me voorstel.
Ik ben Koen Koperberg, woon in Elst (Overbetuwe), 20 jaar en 2e-jaars student aan de IVA in driebergen.
Ben werkzaam in de autohandel en nu bezig om als dagelijks vervoer voor mezelf (privé) een E46 320td Compact aan te schaffen. Heb hiervoor al meerdere auto's gereden waaronder een BMW E30 318i touring en een E61 535D touring.
Heb mijn zinnen dus nu gezet op een BMW compact in verband met kostenbesparing (dure opleiding en veel kilometers). Ik hoop hier veel te kunnen leren. En eventueel ook hulp te kunnen bieden. Daarnaast zullen er vast ook leuke dingen georganiseerd worden vanuit t forum en dergelijke!

Zodra de auto er is zal ik zeker foto's plaatsen.

Groetjes,
Koen Koperberg (koen_e46_compact) :duimen:
Laatst gewijzigd door Koen_e46_compact op 09 sep 2013, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Dcreator

Re: Even voorstellen

Bericht door Dcreator » 01 sep 2013, 18:18

Welkom op het forum! :duim:

Koen_e46_compact

Re: Even voorstellen

Bericht door Koen_e46_compact » 08 sep 2013, 11:34

Nou hij is gekocht hoor!
Gisteren opgehaald, het is een 320TD Compact uit 2002 geworden
hier wat foto's (van de site gehaald en een screenshot gemaakt via mijn telefoon, nog geen tijd gehad om zelf foto's te maken)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

weet nog niet of er veel aan veranderd gaat worden
wel ben ik zeer geïnteresseerd in het aanpassen van de boxen en het eventueel toevoegen van een sub (kan een sub op het systeem dat ik heb?)

Misschien wil ik een keer andere velgen en dan van deze set een winterset maken, welke ik dan als zomerset wil weet ik nog niet precies, iemand hier die een idee heeft? ik hoor zo graag! ben nog aan t rondkijken

groet,

Koen_E46_Compact :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”